Včera

Poslední dobou nemám čas se se moc věnovat mým choutkám. Respektive aspoň ne tady. To platí pořád, ale stalo se něco co mě donutilo si to aspoň někde vyventilovat a jinde nemůžu.

Včera jsem měla sex. Nic nového. A měla jsem připínák. Nic nového, i když zdaleka ne tak častého. A opíchala jsem holku. Nic nov.....he?

Je fakt, že to bylo v rámci trojky a její partner dostal zabrat hned po ní, ale i tak nevím co si o tom myslet.

Chci říct že chápu, že chlap nemusí být gay ani bi aby se mu líbilo když si ho holka vezme zezadu. Znám i případ kde to nemají opepřené bdsm, ale prostě jenom rádi využijou všechny otvory... Nicméně, že se Já octnu v pozici, kdy budu řešit, co jsem měla z toho že opíchám holku (říkejme jí třeba Míša) jsem nečekala. Nikdy.

Zatím to připisuju tomu, že tam byla třetí strana a byl to chlap (sportovec s klíckou na ptáčkovi, k pomilování :), říkejme mu třeba subík ) a obě jsme to v podstatě dělaly kvůli němu. Aspoň já. Myslím. Měli jsme dohodu co ano a co už ne. Pohlavní styk se subíkem byl od začátku ne (k mojí úlevě, nevím jestli bych to svedla v dom. pozici před někým třetím), ale ohledně sexus Míšou nepadlo ani slovo. Asi moje chyba, že jsem se neptala.

Potkali jsme se (já je dva) na večírku u společného vzdáleného kamaráda kde víno teklo proudem. Znáte to, já a víno... Takže po pár provokativních náznacích jsme se obě holčiny odkopaly a ukázalo se co jsme zač. (a zažila jsem taky poprvé jaká je reakce kluka na veřejnosti, když mu bez varování ukážete klíček "cizí" holčina...super, takových víc) Párkrát jsme pak s Míšou zašly do vinárny(vináren) a dost jsme toho prokecaly na facebooku, až z toho nakonec vyšlo, že nějaká dámská jízda s obsluhou bez a pod zámkem nám oběma přijde jako vcelku lákavá záležitost.

Tak přišel den D. U nich doma. Subík jenom tušil co se bude dít, i když si myslím že mu to bylo jasné od začátku kdy mě uviděl. Asi i to, že přijdou Míši "kamarádi" a ukázala jsem se jenom já nás prokeclo. První část večera jsme se oťukávaly se subíkem navzájem a trošku ho špičkovaly jestli se mu v dámské společnosti líbí. Vidět subíka(libovolného) naživo, mít k tomu tyhle předherní hrátky a cítit jak se to v něm probouzí je něco co celkem bolelo. Online tohle neseženete.

Po rozumné (čti takové co dostane do nálady ale ne do problémů) dávce alkoholu jsme postupně přidaly na obrátkách. Masáž nohou byla opravdu příjemná (i když jsem předtím v nervozitě strávila den poctivou pedikůrou). Nejdřív Míša, pak já. Když jsem byla na řadě, vstala Míša a za plného hovoru mi přímo pod ruce subíka nalila víno. Neměly jsme žádný plán, jenom pár vodítek, takže jsem to vůbec nečekala. Subík taky ne. Po chvilce mlčení jenom řekla, "Od teď nemáš jazyk na mluvení." Jedna věta a bylo jasné, že už není cesty zpět. Musím říct, že masáž chodidel jazykem je něco co by se mi nepřejedlo, a to jsem lechtivá.

Na popisování je toho ještě dost, ale vzhledem k časové tísni to vezmu hopem. Proběhl striptýz, obsluha nahoře bez (včetně rolničky přivázené k pásu cudnosti, asi povinně zavedu všude) a nějaké orální uspokojování Míši (která to nedala na sobě vůbec znát a normálně pokračovala v hovoru). No pak přišel čas kdy subík zůstal přivázaný na židli a my ho trošku vzrušovaly. Aspoň co to klícka dovolila. Chtěly jsme ho dostat k tomu aby si sám řekl (= žadonil) abych ho opíchala (můj nápad). Přišla jsem tedy do pokoje už s postrojem a stoupla si před něj. Míša prohlásila, že pokud bude hezky prosit tak ho při tom možná odemkne (lhala). Prohlášení provázela dost explicitní ukázkou co by dělala s jeho chloubou, až na to, že to prováděla na mém umělákovi. Když se ke mě otočila zadkem a začala přejíždět a vlnět úpěl subík vzrušením (měl roubík, to jsem neřekla? :-D). Což mě rozpálilo natolik, že jsem Míšu lehce plácla jak občas dělají lesbičky na videích (holka se musí nějak vzdělávat, ne?). Čekala jsem hodně reakcí, ale né zapředení. Pak už nebylo nic co by nás zastavilo. A opíchala jsem holku. Na zezadu na čtyřech. Před jejím klukem, který byl přivázanej na židli. Zatímco mu vykládala (mezi přírazama) takový sprosťárny, za který by se nemusela stydět ani Lady Fuckighnam.

Jedinej rozdíl byl, že místo obojku jsem jí v případě potřeby chytla za vlasy a že holky dovedou dát do vzdechů daleko víc uspokojení než subíci.

Pak byl převázanej subík k židli, aby mohl jazykem dodělat Míšu a dostal zabrat jeho zadek.

Tečka.

Šla jsem spát domů (mám to kousek), když jsem odcházela, byl subík odvázán, ale pořád s roubíkem. Moc jsme toho s Míšou nenamluvily, ale vypadala spokojeně. Já celkem taky, užila jsem si pozici obskakované bohyně i že se nám podařilo dohnat subíka k žadonění o opíchání jeho prdelky tak, že si týden nesedne.

Jenže cestou se mi to rozleželo. Moc jsem toho nenaspala a nevím co si o tom mám myslet. Když jsem šla volit dostala jsem málem panický záchvat proč na mě komise tak kouká, jestli nemám vypáleno na čele co jsem dělala v noci. Ukázalo se, že to bylo kvůli tomu, že jsem asi teprve 5. kdo přišel. Pocit ale zůstává. Uvidíme jak to bude dál.

Huf, a hned je mi líp :-)

ps: subík si nakonec nevrzl, měl být odemčený jenom pokud by nepršelo... ups :-)

Komentáře

  1. Rozleželo se ti to v hlavě..? To je chyba.. Toho se správný úchylák musí zbavit a prostě se do toho morálního bahna ponořit. Jinak mu z toho hrábne!
    Hugo
    P.S. Jinak zajímavé čtení, pokračuj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se snadno říká, ale v praxi to jde hůř :-)
      Nicméně s opakováním podobných akcí si člověk zvykne. Můžu potvrdit :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt