Jak jsem byla subka - s příběhem

Pokračování předchozího kurvení subinky (v hlavní roli já)... doufám že se bude líbit :)
pan: jéé,to už je příběh ale :-)
: během řízení byste prohmátnul mé cecky
: a zatahal za kolíčky
pan: jj ty čverky
: pak popotáhl za chloupky doku bych neškemrala
pan: a dál ? vzrušuješ pěkně
pan: cloupky kundičky ?
pan: *chloupky
: ano, dva týdny jsem neholená...
: zastavili bysme hluboko v lese


pan: musíš ji mít pěknou a uzounkou ještě !!!
: rozvázal by si mi ruce a pak tvrdě chytnul za vlasy
: a přitáhl si mě do svého klína
pan: ano pojd ...
: a řekl kuř kurvičko
: druhou rukou by si mi držel ruce za zády
pan: Kuř,kurvičko !!!
: a udělal by sis z mojí hlavy honítko
pan: ano a rád ...
: nezmohla bych se na nic než na vzlyky mezi vašimi přírazy
pan: anooo
: pak by si přestal, zvrátil mi hlavu dozadu, z pusy by mi kapaly sliny a tvůj předvýstřik
: a donutil mě říct že chci takhle ošukat i zbylé dírky
: líbí pane?
pan: ano kurvičko !!!
: vytáhl byste z kufru gumové popruhy, hodil byste svou čubičku na kapotu a ruce jí přivázal k zrcátkům
: rozkopl byste mi nohy a měl tak přístup k mým oběma dírkám
pan: anooo, skvělýýý
: pak byste mě dal prsty ke kundičce
: řekl ošukej mi ruku, pak půjde do druhy dírky a je to jediný mazadlo co dostaneš
: snažila bych se ale moc by mi to nešlo
: povzbuzoval byste mě plácáním přes mojí prdelku
pan: ano,přesně tak kurvičko ...
: až by byla celá rudá
pan: a máš ji určitě pěknou
: nakonec bych s pláčem žadonila ať mě opícháte
pan: a pořádně a tvrdě jo ???
: těmi prsty abyc to pak moje dirka zvládla
: což byste s radostí udělal
: byl byste ale tvrdý
pan: ano udělal !!!
: nemohla bych utéct takže bych se tiskla na kapotu
: ale to by mi nepomáhalo
: a jenom bych hekat do rytmu přirážení
: pak byste řekl dost srandy čubičko, popros
pan: jj popros pěkně !!!
: "prosím pane ošukejte mojí nadrženou díru, čeká jenom až jí tvrdě opícháte a nic jiného nepomáhá"
: stačilo pánovi?
pan: dobře,ošukám Ti ji ...
pan: ano
: a teď je na pánovi, která dírka dostane prsty a která tu nádheru
: čubka je přivázaná, přístupná a bezmocná
: jediné co může dělat je snažit se posloužit jako správná šukna...
pan: nádheru do zadku a prsty do kundičky
: to jsem nečekala a jsem trochu stažená
: to vás ale nezajímá a jenom si užíváte jak se pod vámi vrtím a nemůlžu utéct
: prosím pane,, to bolí!
pan: myslela sis opačně ?
: nemyslím, jediné co vnímám jsou tři díry které touží být naplněné pánem
pan: to je dobře
: kam se mi chcete vystříkat pane?
pan: do kundičky potom ...
: po čem pane?
pan: po zadečku
: když už sotva dovedu hekat, odvážete mi ruce a svážete znovu za zády
pan: ano,čubinko jedna ...
: otočíte mě na kapotě na záda a chytněte za kotníky
pan: pěknýýýý
: sjedu po ní a nabodnu se přímo na vaši vztyčenou nádheru
: začnete mě píchat jako nějakou kurvičku, kterou ostatně jsem
pan: ano kráááása
: je to tak důrazné že mě bolí prsa z toho jak skákají do rytmu vašeho přirážení
: chytla bych si je, ale ruce mám za zády a vy pořád šukáte jak o závod
pan: ano,co šukám ,mrdám Tě pěkně
: když už to máte na krajíčku stáhnete mě na zem, dělám skoro svíčku, nohy mi ale ohnete a zeshora mě doděláte
: i přes bolavou kundičku cítím jak ve mě škubete a plníte mě
pan: ano správně ...
: je toho opravdu hodně
: chvilku odpočíváte a pak mě vytáhnete na kolena, rukou chytíte za vlasy a donutíte mě očistit vás od mrkdy
pan: ano,pořádně jej olízat
: během toho mi rozvážete ruce a poručíte ať si po sobě rozmažu to co mi teče po nohou
: tak vás čistím a po břiše a prsou si roztírám čím jste mě obdaroval
: stěží oddechuji a snažím se vstřebat co jsem to zase nadrženě provedla
pan: anoooo,přesně tááák
: probere mě jenom to jak po mě hodíte moje věci z kufru, kromě kalhotek, nastoupíte do auta a odjíždíte
pan: ano
: *2*
pan: bral bych tě hned i reálně *4*
pan: to si piš !!!
pan: jsi skvělá ...
: právě toho se bojím ;)
pan: ale jsem starší o hodně ...
: další důvod proč bych byla mokrá
: líbí se mi scénář učitel/žačka
: ;)
pan: nechat se opíchat jako mladounká teenka ?
: byl příběh dostačující na pánovo uspokojení?
: čubička moc chtěla aby to tak bylo...
pan: ano,byl dokonalý
pan: a Ty ses udělala ?
: bohužel ne, málo prostoru a navíc nemyslím že si to čubička zasloužila ;)
: musím jít...
pan: ok dobře
pan: a kdy budeš zas ?
: jako čubička? až to na mě přijde...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt