BDSM test

Tak jsem si pro legraci udělala test. Neřekla bych, že jsem masochistka, ale nu což.

Komentáře

  1. Fíha, vůbec bych to do Tebe dle Tvého blogu neřekl. Inu což, život je rozmanitý;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že jsem i tak submisivní? :)

      Vymazat
    2. To, že máš v sobě asi celé spektrum "duhy" je z Tvého blogu znát také:) Jen jsem myslel, že Tvá slabost pro klučičí čubičky se v grafu více odrazí. A Ty jej máš skoro symetrický:) Symetričnost je prý ale také měřítkem krásy, takže proč ne;) Asi bych se měl začít podepisovat, už mi tu nějak přibývá anonymních komentářů:)

      Vymazat
  2. Dobrý den,
    kdyby jste měla zájem o poslušnou 24 letou čubičku tak tu jsem k vašim službám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám bohužel tolik času aby to oběma stranám stálo za to :/

      Vymazat
    2. Ale teda...ty nemáš čas na čubičky? To svému perverznímu já neděláš moc dobrou čest :-P

      Vymazat
    3. Nevíš jak moc mě to mrzí :(

      Vymazat
    4. Nebuď smutná, až přijde čas a chuť, možná tušíš, co se bude dít:-)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt