Problémy prvního světa

Jakmile dojde na pojmenování intimních partií, jsem schopná zaujmout jenom  dvě polohy (sexuálních poloh oproti tomu znám o hodně víc; asi jsem někde udělala chybu).
První je ostýchavá čtrnáctka, které přijde staromilské používat slova jako penis a vagína, nicméně i při slovech mušlička nebo pinďa se musí smát. Na druhé straně tu je (většinou přiopilá) čubička*, která někde v zákoutích mysli chce být děvkou, protože z definice je to žena která přináší potěšení. Ráda dráždí protistranu sprostými slovíčky. Je blahem bez sebe, když si jí někdo vezme jako čubku a omrdá jí tak, že není schopná nechat si vystříkat pusu a majitel(ka?) musí použít její prdelku.

Čtrnáctka dělá korekturu všech textů co jsou sem, takže mi zadělává na celkem solidní problém, jak TO pojmenovat a neopakovat se. Ale i kdyby ne, pojmenování jako čůrák a píča mám zabarvené spíš jako nadávky, než jako tělesné partie. Co s tím?

*poznámka autora: i jako majitelka jsem v podstatě pořád čubička. Snažím se ukojit, i když trochu jinak.

Komentáře

  1. Máš krásné polohy:-) Pečuj o ně. Navíc nemusíš oscilovat pouze mezi píčou a mušličkou. Prcinka či kundička má taky neco do sebe. Snad se teď neculí čtrnáctka:-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt