Fazole

Už ani nevím odkud se ten nápad vzal. Možná mi ho vnutkla prozřetelnost, možná jsem ho zahlédla v záplavě erotických povídek. Tak či tak mi ho jednou má, alkoholem notně posilněná mysl, přednesla jako nápad pro mou neutěšenou situaci....



Tou dobou jsem nebyla schopna vážnějšího vztahu, krátké známosti mi nikdy nešly a úniky na chat mi jenom ukázaly, co všechno mi chybí. Moje vnitřní čubička byla tak zanedbaná, že by ji každý soudný veterinář z milosti utratil, než držel při životě. Být sama sobě dominou je celkem nudná záležitost. Dominantní část si nemůže vychutnat submisivní reakce a subinka ví co přesně přijde. Selfbondage mě vzrušuje jenom do té míry, pokud jí provádím na příkaz. Dominanti a "dominanti" na chatu je taky kapitola sama o sobě, najít někoho s podobnou chutí a vizí je práce na plný úvazek.
Kdežto taková fazole... ví přesně co a jak, neprozradí nic dopředu, vychová si mě směrem, který mě vzrušuje a... co víc chtít? Ne, dnes výjimečně píšu střízlivá. Myšlenka je jednoduchá, pořídila jsem si pytlík a dala do něj černé a bílé fazole, po deseti od každé. Pak jsem vytáhla jednu a pak druhou fazoli. První barva určila "tón" toho co bude následovat. Druhá barva pak odměnu. Bílý tón značí rozkoš, černý pak trest/výchovu/práce. Bílá odměna znamená třeba možnost vyvrcholení, černá naopak zákaz popř. zhoršení trestu. Moje interpretace byla následující

Černá / černá 
Práce bez zábavy. Cokoli nudného, co by ale správná čubička měla pro majitele bez stížností dělat. Vyčistit boty, umýt nádobí, vyluxovat, atp. Popřípadě něco co už jsem dlouho odkládala. Když jsem losovala před spaním, tak tahle kombinace znamenala jít spát. Černočerná je prostě dřina pot a žádné vzrušení ani nic, co by se mu vzdáleně přiblížilo.

Černá / bílá
Náplň podobná předchozí s důležitým ale. Mohla jsem z toho udělat show. Vytírat na všech čtyrech s kolíčkem v zadku ✓ mýt koupelnu s kolíčky na prsou ✓ uklízet stůl a u každé věci nahlas odříkat co ponižujícího bych s ní mohla provést ✓ stopovat, jak dlouho mi bude trvat umýt nádobí a každou minutu proměnit v ránu kartáčem na vlasy ✓ důkladné oholení, s trochou mentolové pěny lehce rozetřené na citlivých místech dokud neudělám padesát dřepů ✓ Tolik pro představu. Bez orgasmu. Přeci jenom, je tam černá.

Bílá / černá
Ve zkratce bolestivá rozkoš. Třeba napichování na didlo přilepené na vaně se závažíčky na bradavkách. Ojíždění plyšového medvěda. Chatování a uspokojování cizích představ, aniž bych se mohla dotknout.
Stejně jako v předchozím případě, v kombinaci je černá, takže žádný orgasmus pro nadrženou čubičku.

Bílá / bílá
Vše je dovoleno. Později jsem přidala, aspoň nějaká pravidla. Poděkovat, jako správná čubička. Obě dirky museli dostat aspoň krátkou návštěvu, ale jinak to je dámská volenka. Orgasmus dovolený, ne vždy ale dopřán. Odpírání je pro mne přeci jenom silný stimul.

Na začátku týdne jsem vylosovala deset fazolí. Každá černá znamenala jedno losování, které musím stihnout ten daný týden. Čím více černých v pytlíku, tím více byla šance na častější černočerné. Když jsem se cítila benevolentní, losovala jsem občas "navíc" před spaním. Někdy to vyšlo, někdy ne. Losování nebylo nutně omezené na páry. Použitelné bylo i jako snadný rozhodčí pro pozitivní/negativní dopad. Když jsem třeba při bílé/bílé poprosila o svolení k orgasmu, jeden tah určil zda jsem ho dostala. Jindy rozhodoval jenom o tom, jestli si můžu dát dortík. Blbost, ale pocit toho, že jsem kontrolovaná tam byl. Bohužel to nejde použít třeba na dovolení na záchod (pokud nejste na plínky). Nic není dokonalé.

Nejdůležitější nakonec. Poměr 10:10 nebyl pevný. Za průšvihy ve škole/práci, chování které jsem chtěla omezit (víno to nikdy nebylo), atp. putovala bílá fazole z pytlíku a její místo zabrala černá. Když jsem udělala něco obzvlášť chválihodného, dovolila jsem si černou prohodit za bílou.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt