Noční šichta

Trvá nekonečně dlouho, než se přede mnou otevřou dveře výtahu a já se můžu schovat. Čekám až se zavřou dveře a pak si teprve dovolím uvolnit napjatý postoj a zvolit patro. Zatím to nejde podle plánu. Doufala jsem, že se mi podaří přesvědčit recepční, aby mě pustila bez ohlášení. Bohužel korporátní pravidla mají k zamilovaným překvapením chladný postoj. Aspoň, že stačilo potvrzení po telefonu a nemusel mě tu nikdo vyzvedávat. I tak mě recepční probodávala pohledem po celou cestu k výtahu. Aspoň si to myslím, byla jsem k ní zády. Možná na mě prostě byla vidět nervozita a moc jsem se potila? Kabát mě na obnaženém těle nepříjemně kouše. Tedy skoro obnaženém. Podprsenka plní svůj účel a dělá můj hrudník o něco přitažlivější, než matka příroda zamýšlela. Pak už jenom sukně, co líže kolena a tlusté samodržící punčochy. V dnešních mrazech nutnost. Uvidíme jestli se to setká s úspěchem.


Melodický hlas mi hladce oznámí, že je výtah na místě. Dvakrát zatočím přes slabě osvětlenou chodbou a už mířím přes foyer ke dveřím, kde hodlám splnit svou partnerskou povinnost. Přítel otevře dveře. Jedna ruka s telefonem u ucha, druhá nadšeně gestikuluje a zve mě dovnitř. Uvítací polibek se nenápadně prolne na tanec jazyků, které přeruší nutnost odpovědět do telefonu. Posílám ho do židle a pokládám před něj krabičku se svačinou. Mou výmluvou pro recepční zdůvodňující pozdní návštěvu. Usmívá se. Pořád telefonuje, zatím co já se přesouvám ke dveřím a odkládám si kabát na věšák. Otáčím se a užívám si moment překvapení, potěšení a chtíče v jeho očích. Šero v místnosti osvětlené jenom monitory mi dodává sebevědomí když k němu pomalu kráčím. Chytám mu ruku a dávám mu jí na svůj zadek. Nebráním se, když zajede pod sukni. Musím být ledová, protože cítím jeho ruku jenom jako nepřesně ohraničené horko. Druhou pořád u telefonu. Přejíždí lem punčoch a po přední straně stehen nahoru ke kalhotkám. Zvedám sukni a dopřávám mu výhled na ladící kalhotky. Bohatě zdobená černo modrá krajka. Jeho oblíbené. Beru jeho ruku a vedu jí přímo na své prsa. Nechávám ho pomazlit se nimi. Hovor pořád trvá. Chladný vzduch kanceláře a moje zpocené tělo vyvolávají kromě husí kůže i tak žádanou reakci mých bradavek, ale na jejich zahřívání teď není čas. Koukám na nástěnné hodiny a rozhoduji se pokročit navzdory zdržujícímu telefonátu.

Klekám si před židli, mezi jeho roztažené kolena. S pohledem na něj mu rozepínám kalhoty a vybaluji na svět jeho mužství. Pás cudnosti jsme sundali ráno, včetně nutné hygieny, takže si užívám jeho hladce oholený podbřišek. Olíznu si rty a beru do ho do rtů. Pomalu bez tlaku zahřívám jeho polotvrdou chloubu. Ruce ho objímají a oči jsou pořád přišpendlené na jeho tváři. Částečně proto, že je to jedna z věcí co ho hodně vzrušuje, částečně proto, že chci vidět jak si to užívá. Cítím jak narůstá a začíná vyplňovat moje ústa. Začnu lehce pohybovat hlavou, jazykem se snažím na vrcholech přírazu pohrát s jeho uzdičkou. Jeho druhá ruka se teď snaží přikrýt mikrofon, ale zatím zbytečně. Žádné zvuky nevydává. Pouštím ho a začnu ho zpracovávat z boku. Lehké lízání, trocha kousání, vše doplněné zakončené zkoumání hlavičky jazykem a silným sáním. Asi jsem dávala při lekcích pozor (nebo to je tím, že týden nestříkal), protože se snaží ukončit hovor. To se mu po pár mých tazích daří. Zavěsil a s hlasitým výdechem zaklonil hlavu. "Páni..." ulevil si. Beru si na pomoc ruku, "zkus mě zastavit mě až budeš chtít." Párkrát narazím svou pusu až na kraj dávení. ruční práce dělá svoje a jeho potlačované vzdychy jsou kratší a zřetelnější. "Prosím ne, už budu...NE...prosím." zkouší mě varovat, ale jeho koule dávají jasně najevo, že to začal vzdávat dlouho předtím, než to je skutečně nevratné. Když jsem spokojená i já, přestávám s intenzivní masáží. Už jenom lehké pohonění tu a tam a pár lízátkových pohybů. Rukama si projíždí vlasy a vypouští dlouhý vzdech. Zase se ozývá telefon. Kontroluje volajícího a s omluvným pohledem na mě koukne. Přikývnu, ale hrát si nepřestávám. Bere telefon... Nechávám ho se zapracovat, pak si do ruky pouštím velkou slinu a začínám ho pořádně honit. Teď mě asi nezastaví. Je to pár tahů a už se na něj přisávám rty, chci ho dostat párkát na kraj, než ho pořádně podojím. cukání v penisu ale jasně ukazuje, že tak dobrá v odhadování zase nejsem. Plní mi pusu celkem obstojnou dávkou, kterou se mi nedaří polykat. Něco zachráním rukou, kterou pak utírám o dekolt a břicho. Snažím se pomalu dohrát si. Ne moc, aby mu to nebylo nepříjemné, ne málo, aby to neskončilo tak rychle. Vydržel ani nepípnout, i když gestikuloval divoce. Možná že kdybych se koukala, viděla bych jak se kouše do zaťaté pěsti? Musím se ho zeptat.

Zvedám se a jsem ráda, že přes punčochy nebudou vidět otlačená kolena. Telefon nepočká, ale dávám mu aspoň polibek se rty potřísněnými jeho spermatem. Odcházím si obléct kabátek. Otočím se přitom a doufám, že jeho zasychající stopy na břichu a mých prsou se hezky lesknou. Posílám mu vzdušný polibek. Lehce zmateně mi ho opětuje. Cestou k výtahu kontroluji hodiny. Slabých dvacet minut. Takže jsem moc nezdržela. Ani jsem ho nenechala moc nadrženého aby se nemohl soustředit na práci. Pravda, že v kabelce mě tíží pás cudnosti, strapon i vibrátor, ale nic z toho jsem neplánovala použít. Vlastně jsem neměla žádný plán, kromě toho dopřát mu trochu úlevy. Poslední týden nebylo moc času na nějaké intimnější hrátky a to na něj působí dost špatně. I když by to nikdy nepřiznal. Je škoda, že BDSM si většina lidí představuje jako lidi v kůži a s bičem v ruce. Je pak problém vysvětlit podobný zážitek, odpovědnost za sub a krásu dom.

Při čekání na výtah pokukuji po záchodech. Vibrátor mám a neukojená jsem...ale potřebuji si trochu toho chtíče nechat na doma. Někdo přece jenom musí vymyslet trest, že porušil pravidlo - kdykoli se udělá, musí mít něco v análku. Výtah mě odváží a já v zrcadle shledávám, že na mě moc řádění poznat není. Stejně se ale učešu. Vedle recepční se pak nesu hrdě. Zvládla jsem to na jedničku, za to si doma načnu nějaké dobré víno.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt