Dashari

Ano, zní to japonsky. Ano, je to japonské. Ne, nemá to nic společného se shibari. Jde o zlepšení psychického stavu skrz zbavení se nepotřebných věcí až na hranici minimalismu. Oblečení, staré dárky, rok nepoužité věci, staré rozepsané příspěvky na blog. Prostě takové ty věci. Rozhodla jsem se vymést pár pavouků a zkusit začít s čistějším stolem. Zveřejním tedy pár věcí co se mi válí k dopsání již tak dlouho, že nejde reálně čekat, že se k nim někdy dostanu. 

Naplánuji zveřejnění na každé pondělí v novém roce, ať máme zpříjemněný začátek pracovního týdne. Jako vždy, komentáře více než vítány.

Komentáře

  1. Těším se, zrovna nedávno jsem si říkal, že je škoda, když jsi pravděpodobně ukončila psaní blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám že blogger něco měnil a nechodí mi notifikace o komentářích :/

      Blog jsem neukončila...jenom toho bylo dost jinde :)

      Vymazat
    2. Slečno Tajemná T, udělejte, prosím, nějaký stříkací kalendář! Článek s instrukcemi naplánovaný na každý den. Možná stejná pravidla pro všechny, možná obohacený o nějaký Bodový systém honičů... Fantazii se meze nekladou. Důležité je, aby v nastupujícím lockdownu nedocházelo k uzamykání jen celých lidí, ale i jejich částí. Jen vy nás můžete spasit protiejakulačním systémem (PES). Nikomu by nemělo být umožněno svévolné nezodpovědné šíření jakýchsi kapiček. Stříkání by mělo být dovoleno jen oproti výslovnému povolení a za jasně stanovených podmínek.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt