Problémy nezadaných bez závazků aneb Zkrocení nezkrotného

Povědomí o tom jestli je den nebo noc se mi, na rozdíl od dnů v týdnu, jakžtakž ještě daří udržet. Že by mi to pomáhalo spát to ne. V jedné probděné chvíli, ve které se spánek ne a ne dostavit, jsem se dala do úklidu. Díky tomu se dostal na světlo světa zápisník s pár úryvky toho co nemělo být zapomenuto. Něco co jsem napsala v době, co mi přijde teď tak vzdálená. Kdy jsem byla jenom já a svodem pro moje experimenty byli pouze virtuální subíci. S úsměvem jsem přečetla jak byl život jednodušší. Přepisuji dále pro budoucí generace i pro mne samotnou.

Někdo na to přijde dříve, někdo později. Stejně jako je hloupost žádat výkupné po propuštění rukojmí. je stejně tak tak hloupost chtít po subíkovi aby něco udělal po orgasmu. Poslušnost odchází spolu s nadržeností v pár výstřicích a občas trvá celkem dlouho než se vrátí.

Věřím že ve "vztazích" kdy se oba partneři vidí pravidelně, nebo jde jenom o víc než o ukojení chtíče, zapracuje dost často racionálno a subík úkol dotáhne. To není můj případ. Snažím se nebojovat s větrnými mlýny. Vím, že virtuálně připnutý pás cudnosti se může celkem snadno rozplynout, takže zákaz orgasmu není většinou plněn na 100%. Úkol napsat mi ihned po akci zprávu/vést si deníček výstřiků tak nemívá dlouhého trvání. I když to chápu, mrzí mě to. Vědomí, že cokoli si domluvíme teď nebude nejspíš dodrženo mi brání si hrát více. Škoda pro všechny zúčastněné.

Díky mé (ne)dostupnosti také nepřipadá v úvahu nutnost požádat o povolení. Nicméně výstřik bez aspoň malého zásahu/dohledu shledávám nepřípustným :) Osvědčilo se mi tedy povolit orgasmy s štědrým omezením. Jak moc štědrým, záleží na nátuře subíka, ale u mé smečky se pohybuje povolení každé 2-4 dny. Překvapivě není tenhle limit využitý. Možná za to může to, že chci o každém vyprávět všechny detaily když jsme opět v kontaktu. U čeho, jak, proč nevydržel, na co myslel... Má to hned dvě výhody. Já se pobavím a subík se většinou vzruší.

To nicméně neřeší mojí "kontrolu" v okamžiku samotného stříkání. Tam je potřeba zaháčkovat subíka jinak. Typicky používám některé ze svých oblíbených "ale". Můžeš stříkat, ale...

  • musíš se udělat pokaždé v jiné mísnosti
  • musíš na stejném místě do jednoho dne ještě dvakrát (hodí se, když je subík na cestách)
  • napsat
  • můžeš se udělat pouze na veřejně dostupném místě, ale úplně nahý (záchodky jsou typická volba, ale často převlíkárny a jeden subík si libuje v procházkách v přírodě)
  • musíš mít v análku, i kdyby jenom svůj prst
  • za každý výstřik fotka v kalhotkách a/nebo punčochách nebo podkolenkách mimo domov
  • jenom po odběhnutí 5 minut na běžícím páse s análními kuličkami v sobě, každý další výstřik přidá dalších 5 minut
Jsou to kompromisy, ale někdy to o tom je. A jestli mám jistotu, že skutečně plní jak později vypráví? Nevím, ale dokud hrají svou roli přesvědčivě, tak je mi asi jedno. I dívka může snít.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt