Stále poprvé

Člověk by se měl ve škole učit více praktických věcí. Možná to ze mě promlouvá pohled někoho, kdo v poslední době přečetl o vzdělávání víc knížek, než je asi zdravé. Ale ani v knížkách jsem zatím nenašla jak učit umění relaxovat a spokojenost sama se sebou. Uznávám, že to může být dost rozdílné a že nejlepší je jít příkladem. No jo, jenže pro někoho může být ideální relax, knížka a trocha horkého čaje. A pro jiného touha druhému ten čas uvařit, udělat mu pohodlí a pak se natáhnout a jemně se věnovat nohám čtenářky. Usměji se představě, jak by se tohle předalo další generaci a dál upíjím svůj hořký čaj.

Večerní čaj místo sklenky vína je vůbec věc na kterou se snažím nemyslet. Konejším se vysvětlením, že pokud bych vážně byla alkoholička, tak bych třímala v ruce skleničku i teď. Ale já se držím porcelánového ucha a víno mi vůbec nechybí. Ani trošku. Ani trošičku. Jsem tedy plnohodnotná členka společnosti a ne závislačka. Kdepak, já mám svůj čaj... Pořád mi k tomu ale ještě něco schází. Momentálně se snažím zaplácnout tohle prázdné místo čerstvými domácími nachos. Namočím kousek do jedné z omáček. Sýrová, na můj vkus se ještě moc táhne. Nicméně na to, že je dělal poprvé, to není tak špatné. Tlumočím to směrem pod stůl, kde mi partner kontroluje nohy po pedikůře. Tu tedy taky dělal on. Od nehtů, přes koupel v bublinkách, péči o kůži až po masáž. Ale to sem nepatří. Je prostě důkladný. Používá ruce, rty a když si myslí, že mu to projde, zkusí zapojí i jazyk. Líně stáhnu jednu nohu z jeho dosahu a nabídnu mu druhou. V leže nemá moc šance protestovat a pouští se do zbožňování mého chodila. Dřív by mi to přišlo možná až nepatřičné, ale rolnička na jeho pásu cudnosti vycinkává píseň ujištění, že právě takhle je to v pořádku.

Odkládám knížku, kterou mám půjčenou z knihovny. Téma je sice pořád zajímavé, ale k večeru už náročné a navíc se bojím, že bych zašpinila papír. Natahuji se po čtečce a pohledem hledám kapesníčky do kterých si utřu prsty zbarvené kořením. Moje pátrání přerušuje zacinkání a přivádí mě na myšlenku, že jsem možná až moc benevolentní majitelka. Obě chodila pokládám na jeho hrudník a do jeho opuštěných, lehce pootevřených úst, vkládám prsty. Pouští se do práce, jako kdyby týden nejedl. V hlavě prolétávám kalendář. No v jeho případě to tak skoro bude. Bez pár dnů to budou dva týdny od jeho posledního výstřiku. Snaží se mou dlaň uchopit a diktovat dynamiku našeho hraní, ale rychlým odstrčením mu nastavuji hranice. Po chvilce manuálně orálního zápasu mám prsty už jenom vlhké. Podobně jako špička jeho klícky. Na rozdíl od něj to mě ale stačí, utírám si prsty do kapesníčku, hledám pohodlnější pozici a jeho ústa opět zakrývá mé chodilo. Dech se mu zklidňuje a vrací se ke své oblíbené kratochvíli.

Dočítám stránku a pozoruji jeho oddanost. Asi nebyl tak oddaný, když jsem se poznali. Stejně jako já jsem nebyla tak... mrcha zní divně a nevystihuje to, ale prostě jsem nebyla tak náročná. Zkazili jsme se asi navzájem. Chroupám nachos s guacamole a nechápu proč je to tak oblíbené. Já bych to nedala ani psovi. I když... Beru lupínek, namáčím ho do omáčky a pak ho zkouším chytnout mezi prsty na nohou. Trochu se přitom umažu, ale to určitě není na škodu. Dávám mu ochutnat. Pobavené zvuky když se snaží ukousnout nachos a ne bříška mých prstů. Nakonec mu dopřávám celý lupínek a po chvilce zrychleného žvýkání se jeho prázdná ústa opět věnují mým prstům u nohou. Střídavě krmím sebe a svojí podložku pod nohy. Nebaví mě špinit se od omáčky, když přendavám namočený lupínek, takže nakonec celá miska se zelenou pastou putuje na jeho hrudník. Mezi palec a ukazováček chytnu lupínek a namáčím ho do misky, kde se kromě něj smočí i mé prsty. To ale ničemu nevadí, on je moc rád očistí. Pomalu se projídáme (a já pročítám a on zřejmě prolizuje) večerem. Nachos docházejí, takže zbytek guacamole čistí pouze z mých prstů, ale nezdá se, že by mu to vadilo. Idylku naruší zvuk z ložnice a připomínka mých mateřských povinností. No, mohlo to přijít v lepší chvilku, ale taky v horší. Dopřávám si pořádný lok čaje na cestu. V dřívějších dobách bych mu dala napít z mých úst vína. Teď mám ale čaj. A on je ulepený od nosu po bradavky od zelené pasty. Další volání z ložnice. Se slovy napij se, osprchuj se a připrav se, ho nechávám pod stolem.

...

Potichu zavírám dveře do ložnice. Do ticha se ozývá tiché šumění sprchy. Instinktivně koukám kolik je hodin, jako by poslední dobou měly hodiny nějaký význam. Mířím do koupelny. Voda přestává téct ve stejném okamžiku kdy dovřu dveře. Hotovo? ptám se potichu. Horlivě přikývne, až odletí kapička vody co se mu zatoulala na špičku nosu. To si jenom myslíš, zastavuji jeho pokus o usušení. Z ruky nechávám vyklouznout klíček, který se zhoupne na řetízku a z lehka cinkne o umyvadlo. Jeho polknutí musí být slyšet až k sousedům. Zámeček se nevzdává bez boje, ale nakonec je klícka odemčená. Nechávám ho odstrojit se a pomáhám mu s klícku položit bez velkého hluku na pračku kam nedosáhne. Pouštím proud vody ze sprchy přímo do jeho klína. Chvilku trvá než najdu správnou teplotu, ale jemu je to očividně jedno. Užívá si svobodu a nečekanou pozornost. Rukou kontroluji jeho plné koule a stopy po zamčení. Nakonec ho úkoluji aby sprchu podržel a připravuji si houbu a vydatnou dávku sprchového gelu. Voní po nějakém ovoci, které nejsem schopná poznat a pění vážně dobře. Než se dostanu k jeho namydlení pozoruji jak jeho penis roste a tvrdne. A to se na něj zatím jenom dívám. Nabírám vydatnou porci husté pěny a pokrývám ho směrem od hlavičky až ke kořeni. Myslela jsem, že budu potřebovat víc pěny ale nakonec stačí troška, dráždím ho. Houbou mu začnu mydlit třísla a nakonec mu dopřeji to na co tolik čeká. Rukou uchopím jeho chloubu a pomalu přetáhnu kůžičku. Výdech a podlomení kolen. Vážně dlouho nestříkal. Přejedu párkrát rychleji a už má problém držet své ruce zkrátka. Zpomalím, chceš si je dát za hlavu nebo za záda? Pouští vypnutou sprchu, dává si je za záda a já opět zrychluji. Snaží se mi utéct, ale jeho zadek naráží do zdi. Houbou mu zatlačím na hráz ale sotva se tam zastavím, prsty už mířím k jeho análku. Musí si teď vybrat, na kterou stranu utíkat. Na jedné ho čekají mé zvědavé prsty, na druhé nezpomalující pumpování. Začíná artikulovat začátek protestů. Okamžitě přestávám. Jestli začal protestovat moc brzo, bude teď zklamaný. Ale aspoň se naučí nenalhávat mi že je blíž k výstřiku než skutečně je. Jeho zklamaný pohled chladím studenou sprchou. Doslova. Vážně si budeme muset vylepšit koupelnu, nebo aspoň lepší baterii. Než člověk z téhle dostane tu teplotu akorát to je na dlouho.

Lezu za ním do vany a nechávám ho užít si své povinnosti. Dnes jenom rychlé opláchnutí. Potom, co jsem namydlená a opláchnutá, končí v kleče u mých nohou. V kleče a přesto v pozoru. Vím co by teď chtěl. Představuje si jak bych ho zasedla, nebo si od něj nechala jazykem polaskat zadeček, nebo možná dokonce zlatou sprchu. K jeho smůle dnes nic takového nebude. Ukazuji mu ukazováček a nechávám ať ho krátce navlhčí ve svých ústech. Pak ho nechávám zmizet ve svém klínu a opakuji návštěvu jeho rtů. Přisává se a prosebně ke mě vzhlíží. Dávám ruku výš a výš a nutím ho následovat pokud nechce o ten požitek přijít. Když stojí, přidávám k ukazováčku další prst nebo dva. Otáčím ho a tisknu ho proti stěně, opírá se o ní rukama ale poslušně saje dál. Druhou rukou tak tak dosáhnu na sprchový gel, kterým mu skrápím dolní část zad. Lituji, že nemám po ruce houbu s drsnou stranou. Jenom kartáč, ale ten mi přijde až moc drsný. Hrubě rozdělávám pěnu na jeho půlkách, zatímco on kouří mé prsty. Pak ukazováček vytyčí cestu přímo po páteři dolů a ještě níž. Jeho análek míjím jen tak mimochodem a s napěněnou rukou přejížím až ke koulím, které chytám a táhnu k sobě. Vydává sten u kterého nejde poznat bolest a rozkoš a snaží se mi jít tělem naproti aby si trochu ulevil. Nechávám jeho pytlík proklouznout mezi namydlenými, z půlky sevřenými prsty a vracím se stejnou cestou na jeho záda. Opakuji cestu podruhé, potřetí. Pokaždé se snaží vystrčit boky o trochu více. Při čtvrté cestě ho ale čeká rána dlaní přes koule. Poskočí ale drží dál. Opakuji rutinu s taháním za koule doku zase není ve vhodné pozici. Cítím jak je napjatý a čeká dopad. Místo toho projíždím rukou až ke penisu a zakroužím na hlavičce. Okamžitě povoluje a vzdychá do mých prstů. Plesk, plesk, plesk. Série třech malých plácnutích. Sotva uskočí, ale to už je provinilá ruka na cestě k jeho zádům a tanec se opakuje. Střídám plácání, tahání a honění. Občas přidám návštěvu jeho análku, aby se neřeklo. Nakonec se ozývá mé zápěstí. Takový tělocvik už dlouho nezažilo a nemíní v něm pokračovat bez bolesti. Tisknu se na jeho třesoucí tělo a šeptám mu do ucha konec. Dávám mu ochutnat důkaz z mého klína, že i mě se to líbilo, ale tentokrát si může užít mých prstů jenom krátce. Ukliď tady, mávám na zmáčenou podlahu a ostrůvky pěny na zdi a umyvadle, a pak se přijď postarat o mě. Oplachuji si ruku, balím se do ručníku a vracím se k rozpitému čaji. Už studenému.

Přichází. V jedné ruce župan, v druhé hydratační mléko, ve tváři tázavý výraz a mezi nohama stožár(ek). Dobrý pokus, ale možná později. Poklepávám nohou na zem, jasný signál aby zaujal své původní místo. Vše pokládá na stůl a lehá si. Stoupám si obkročmo na jeho ramena a nechávám spadnout ručník na jeho obličej. Nevidí tak, že zpod polštáře vytahuji magickou hůlku. Klekám si nad jeho hlavu, tak abych měla výhled na celý můj majetek. Pomalu mu stahuji z hlavy ručník a vidím na jeho erekci okamžik kdy poprvé zahlédne můj klín, a o chvilku později když pochopí co to znamená. Vibrátor míří do mého klína a přeskakuje první dva stupně intenzity. Už je to moc dlouhé. Vibrace doplní nesmělý dotyk jazyka. Ten tak dlouhý není. Dosedám tedy na jeho obličej více a nechávám se prostoupit jeho laskáním. Jednou rukou se přidržuji jeho hrudníku a občas i bradavek. Druhá kraluje s vibrátorem a vede mě po klikaté, ale dnes krutě krátké cestě k mé úlevě. Jeho jazyk mi občas navštíví zadeček a já ho za to odměním malým slastným vzdychnutím.

Jeho tělo se pode mnou napíná a já ho chci nechat chvilku nadechnout. Místo toho mě přikovají jeho ruce a proniká do mě jazykem hlouběji než kdy dřív. Než stihnu zareagovat tak to přijde. Penis co byl celou dobu bez pozornosti ze párkrát vzepjal a vypustil bílý proud. Fascinovaně na to hledím zatímco on se může v mém klíně zbláznit. Třetí záškub vydal poslední velkou dávku, která se teď přidala do zvětšující se loužičky v jeho klíně. Vypínám vibrátor a lehce ho štípu do bradavek. Jazyk už přestal řádit a všechno odeznívá. Není to poprvé co byl podobně podojen, aniž bych se dotýkala jeho penisu, ale je to poprvé co se tak stalo aniž bych se ho jakkoli dotkla jinak než na obličeji a bradavkách. Moje úleva nepřišla, ale dostala jsem něco jiného, neméně uspokojivého. Skláním se nad jeho klínem a plácnutím kontroluji poloprázdné koule. No, něco tam ještě zůstalo. Chvilku zůstáváme přitulení na zemi, než mě dožene chlad. Beru si župan, knížku a sedám si opět na gauč. Nohy opět zaujímají místo na jeho těle. Začítám se do knihy a jakoby mimoděk namáčím palec do zbytků touhy v jeho klíně. Studí. Ještě štěstí, že tu jsou rty co mě vždy chtějí zahřát. Usmívám se pro sebe zatímco potřísněné prsty míří znova zneužít jeho orální oddanost.

Komentáře

  1. Gratuluji k přírůstku do rodiny :)

    OdpovědětVymazat
  2. BTW: Starý design blogu se mi líbil víc, tohle je takové nepřehledné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Paní, mnohem! Uctivě děkuji. :) Jak Vám mohu vynahradit vynaložené úsilí?

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt