Horká hlava

Stejně je zajímavé, že lidstvo si namlouvá jak je racionální a intelektuální špička planety a přitom je to jenom hromada buňěk, které stačí přidat/ubrat kousek molekuly a už to s ním začně cloumat odezdi ke zdi. Ať už se dostane do depresí (a přitom mu "jenom" chybí správný hormon), nebo je najednou nadržený a dělá blbosti. Vlastně nevím proč mě to překvapuje, snažím se subíka(y) do tohodle stavu dostat a udržet. Navíc zlatým pravidlem pro dom je dělat vše s chladnou hlavou. Respektive dělat rozhodnutí s chladnou hlavou. Aspoň ty důležitá. Jestli vzít do ruky připínák nebo dildo klidně se může rozhodnout klidně v žáru momentu. Jiná rozhodnutí se lépe podávají studená. 
Po vydatném uspokojení mých dominantních choutek jakožto i mých přízemnějších potřeb jsem se probudila (dobře, tak byla probuzena,. ale nestěžuji si) s něčím, co už jsem téměř zapomněla. Přihlásila se o slovo moje vnitřní kurvička. S jejím krocením očividně nemám tolik zkušenosti. Nebo už jsem zapomněla jak se to dělá. No, zkrátka nadrženost se přihlásila, já nasdílela odkaz co jsem neměla a to je ten důvod proč jsem dostala na rok ban na chatu.
 Aspoň bude víc času na smysluplnější věci. Třeba konečně začnu psát častěji blog. Nebo začnu pořádně cvičit. A nebo dokoukám seriály...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt