Míň a míň

Tenhle příspěvek se netýká sexu, takže pokud jsi tu pro něj, můžeš ho přeskočit.

Poslední dobou se mi povážlivě ztenčuje fronta příspěvků ke zveřejnění. Problémem není to že bych měla míň kontaktu se subíkama. I když jsem to dosti omezila tak pořád jich je dost. Problém je že už mi to nepřijde nijak nové, tak nemám motivaci si to tady uchovávat.

Vidím dvě cesty jak z toho ven.

A já jdu oběma.

Začala jsem, odborným názvem, diverzifikovat činnost (vida jak se hodí obchodka). Zkouším si teď hrát s dalšími projekty. Taky temnější a možná se o ně i podělím.

Než uvedu druhou cestu, nejdřív bych ráda odpověděla na otázku, "co se stane, když je něčeho příliš?" Ztratí to na hodnotě. Mám spousta "subíků". V uvozovkách proto, protože dost často to jsou jenom rádoby experimentátoři co jsou užiteční jenom chvilku a pak se odmlčí. To mě většinou dost naštve a pár týdnů pak neotevřu email. S tím udělám konec. Je na čase abych přestala být hodná slečna co si jenom vystrčí drápky a začala si užívat bez ohledu na následky. To jenom varování pro všechny potencionální zájemce, budu víc sobecká. A už se nebudu bát zkoušet šílenější věci. Subíků na zkoušení je dost a dost.

ps: těm dvěma slečnám co tu hledali inspiraci na úkoly (a možná tu ještě pořád jsou)... jako se vším v týhle oblasti, používejte rozum než něco použijete. (Virtuálního) subíka nahradíte snadno. Partnera ne.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt