Trest za nesplněný úkol

Subík nevěděl, že paní se má poslouchat.

Tak přišel trest:

Dáš si na holou. Hezky se vším všudy. Svlékneš se, na kolenou poprosíš
aby sis mohla dát výprask, dáš si punčošky a hezky si zmaluješ zadek.
Pravítkem, měchačkou, něčím co nechá pěkné stopy. Chci ho vidět
zmalovaný do růžova. Fotka samozřejmostí. Vyfoť se s papírem proč si
potrestaná, ať lidi ví jak jsi neschopná kurvičko. Hned je pošly.





A protože jsi reagovala pozdě a ještě k tomu si se mě snažila oklamat
tak pokračujeme. Vezmeš si hák co si mi o něm neprozřetelně
prozradila, že ho máš, s minimem lubrikantu si ho nacpeš do zadku.
Chci aby tě to bolelo, ale neubliž si. Ještě tě chci použít. Za hák
přivážeš provaz a na jeho konec pověsíš pet flašku naplněnou vodou.
Provaz dáš tak aby tě to hezky táhlo. Je mi jedno jestli přes hák od
lustru nebo jinak. Poraď si, ale chci vědět jak. Takhle v kleče hezky
napíšeš 500 slov krátkou představu jak tě paní trestá za nesplnění
úkolu. Ať to má úroveň, jinak budeš psát znova a dvojnásobek.



Během toho ani potom žádné honění, neprospívá ti to kurvičko.


ps: až skončíš můžeš si sundat kolíčky z bradavek. nezapomeň na foto s
důvodem proč máš bradavky v takovém stavu ;-)

Komentáře

  1. směl bych pro Vás vykonat nějaký podobný trest, slečno?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trest? A za co by sis ho zasloužil? :-)

      Vymazat
    2. Za to, jak jsem pořád nadržený, jak bych si přál být poslušnou hračkou v něčích rukou, jak mě taková představa hrozně vzrušuje.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt