Jak je hezké nelegálně zaměstnávat

Starší kousek z doby, kdy jsem byla ještě dost často povolnější než jsem teď. Na téma ilegálně zaměstnaná zahradnice/služka a pán domu.
#pan Domu->: ok, prijdu domů. Ahoj (tvoje jméno?) máš všechno hotové?
#Já->pan Domu: (...)
#Já->pan Domu: Dobrý den pane, ano mám, ale..
#pan Domu->: Pokračuj (...)..Ale?
#Já->pan Domu: shodila jsem tu velkou vázu a úplně se rozbila
#Já->pan Domu: moc se omlouvám, škodu samozřejmě zaplatím
#pan Domu->: Nic moc se nestalo, ale víš že si zasloužíš trest že?
#Já->pan Domu: prosím, moc se omlouvám, stačí když řeknete kolik stáal, nebo vám seženu novvou
#Já->pan Domu: pokud budete tak shovívavý a počkáte až budu mít peníze...
#pan Domu->: Co máš ráda?
#Já->pan Domu: ráda pane?
#pan Domu->: Ne, potrestám tě ještě dnes a tady. Sednu si do křesla. Pojď ke mně
#pan Domu->: (To byla otázka mimo příběh :-) )
#Já->pan Domu: Co chcete udělat pane? Trochu se bojím... Hlavně mě prosím nevyhazujte, tu práci potřebuju
#Já->pan Domu: (jak kdy :-) právě teď být donucená po vůli...)
#pan Domu->: Neboj, mám s tebou jiné plány. Usměju se. Vyhrň si sukni a lehni si přes mě
#Já->pan Domu: su..sukni? A nemůžeme to vyřešit jinak? prosímm, slibuju že už se to nestane
#pan Domu->: Ne nemůžeme. Buď to uděláš, nebo si můžeš hledat novou práci
#Já->pan Domu: ano pane.. rozumím...
#pan Domu->: Nebo víš co? Sundej si tu sukni úplně.
#Já->pan Domu:
#Já->pan Domu: úplně? dobře...
#Já->pan Domu:
#Já->pan Domu:
#pan Domu->: Pozoruju jak si nervózní když si stahuješ sukni. Počkám až si lehneš a pohladím tě po zadečku
#pan Domu->: potom tě přes něj plesknu
#Já->pan Domu: Jsem napjatá, mám pevně zavřené oči a modlím se aby už to bylo za mnou
#Já->pan Domu: i kdy jsem to trochu čekala, překvapí mě to a heknu
#pan Domu->: Cítím jak se propneš a plesknu tě znovu, silněji
#Já->pan Domu: to už mě donutí otevřít oči, mám stažený zadek v očekávání další rány
#pan Domu->: pohladim tě přes půlky a zajedu přes kalhotky až na kundičku
#Já->pan Domu: Ale pane!
#Já->pan Domu: Tam ne!
#pan Domu->: Ale ano..chvilku prsty přejíždím přes kundičku a pak te znova plesknu přes prdelku
#Já->pan Domu: začínám rudnout, ale vím že to musím vydržet, tu práci potřebuju
#Já->pan Domu: děkuju bohu že mě od tvých zvědavých prstů dělí silonky a kalhotky
#Já->pan Domu: nevím co bych dělala kdybych před cizým chlapem byla v takhle potupná pozici úplně nahá
#pan Domu->: Začnu kroužit dvěma prsty přes kalhotky a pak zajedu pod ně a projedu ti mezi půlkama až do klína
#Já->pan Domu: snažím se bokama utéct pryč od vetřelců, kteří mě studí, rukama zamteně mávám, na jednu stranu chci vaší ruku odtrhnout, na druhou stranu si to nedovolím abych vás nerozhněvala
#pan Domu->: "Nemusíš se stydět" odtahnu ruce a nechám tě vstát "co kdybys mi zatančila a postupně se vyslekla do naha"
#Já->pan Domu: prosím pane, nešlo by to nějak jinak?
#Já->pan Domu: moc se stydím než abych se svlékla..
#pan Domu->: "ne nešlo" vidíš že začínám být netrpělivý
#Já->pan Domu: představa že bych se měla svléknout mě děsí
#Já->pan Domu: nešlo by to bez toho svlékání pane?práci potřebuju, ale asi se nesvléknu...
#pan Domu->: "Dobře.." vstanu a pomalu odcházím "zbal se a vypadni"
#Já->pan Domu: leknu se, to jsem nečekala
#Já->pan Domu: udělám pár váhavých kroků blíž a položím vám ruku na zip u kalhot
#Já->pan Domu: vážně by to nešlo bez toho svlékání pane?
#pan Domu->: "Pro teď možná ano, ale později se stejně vyslečeš pokud chceš tu práci" nechám se od tebe hladit v rozkroku a cítíš jak mi tuhne
#Já->pan Domu: klpím oči a doufám že když vás udělám, přestane te to po mě chtít
#Já->pan Domu: přitlačím trochu na síle ošahávám tvůj celý penis
#pan Domu->: Cítíš jak ti roste v ruce. "Klekni si a vezmi si ho do pusinky Terko
#pan Domu->: Rozepnu si kalhoty a sundam si je
#Já->pan Domu: kleknu, ale neopovažuju se kouknout vám do očí
#Já->pan Domu: ano pane
#Já->pan Domu: jednou rukou ho chytnu lehce pod korenem
#pan Domu->: (jsi někdy perverzní?)
#Já->pan Domu: druhou váhavě obejmu vaše koule
#Já->pan Domu: (jo :-) jak moc? :-))
#Já->pan Domu: zavřu oči a lehce dám pusu na hlavičku penisu
#pan Domu->: jsi hodně perverzní? :-)
#Já->pan Domu: pak mě to přemůže, kouknu na vás
#Já->pan Domu: omlouvám se pane, ale asi to nedovedu.. můžu vás jenom pohonit?
#pan Domu->: Ne, vezmi si ho do pusy
#Já->pan Domu: (v příbehu není problém, ale jestli narážíš na pissing tak ten bych v realu nedala :-), nicmene ted je to o tom že chci vzrušit tebe, takže... )
#Já->pan Domu: (do pusinky mě budeš muset asi donutit, neboj se...)
#pan Domu->: A co treba prsty/jazyk v zadku?
#Já->pan Domu: (ano, moc :-) )
#pan Domu->: chytnu tě za vlasy a zasunu ti ho do pusy..kuř kurvičko
#Já->pan Domu: zmůžu se jenom na zamumlání na protest
#pan Domu->: Hezky mi ho saj
#pan Domu->: Cítím, že se mi chce na malou
#Já->pan Domu: dám ruce na bok abych se mohla trošku bránit přírážení, ale pokračuju v něm
#pan Domu->: Strč mi prst do zadku kurvičko
#Já->pan Domu: rukou obejmu váš zadek a lehce zajedu mezi půlky
#pan Domu->: Nejdřív to není moc příjemný, ale pak se mi roztahne..sundej si bluzu ať si prohlidnu tvoje kozičky
#Já->pan Domu: už jsem hodně ponížená, ale když jsem začala atk to dokončím
#Já->pan Domu: trhem si rozepnu bluzku a pokračuju v kouřní
#Já->pan Domu: chci už to mít za sebou
#pan Domu->: Jednou rukou ti začnu mnout prsa a druhou tě držím za vlasy a přirážím ti až do krku
#Já->pan Domu: je to na mě hluboko, ale nemůžu se bránit tvému přirážení

Trocha varování, v reálu bych to nedělala, ale účel světí prostředky...

#pan Domu->: Ne tak rychle..teď si chci pohrát ja s tebou..povalím tě na gauč a začnu ti stahovat silonky a kalhotky
#Já->pan Domu: zkouším se bránit
#Já->pan Domu: ne prosím, tohle ne
#pan Domu->: Stahnu z tebe kalhotky a silonky. roztahnu ti nožky a začnu ti líbat kundičku
#Já->pan Domu: snažím se bránit, ale moc mi to nejde
#Já->pan Domu: prosím, nikomu to neřeknu, jenom prostím přestatnte
#pan Domu->: Projedu ti jazykem mezi pysky a zacnu ti ji lízat
#pan Domu->: drž a užiješ si to..
#Já->pan Domu: prosím pane, tam ne...
#pan Domu->: Neberu na tebe ohledy a prisaju se na klitoris. dvema prstama zajedu do pičky
#pan Domu->: (Jak jsi na tom? Líbí se ti to?)
#Já->pan Domu: vyjeknu a zaryju ruce do gauče
#Já->pan Domu: (jo, ale mužeš být víc donucující :-) )
#pan Domu->: Zlehka zkousnu klitoris a naslinim si prst, abych ti ho mohl zasunout do prdelky
#Já->pan Domu: chci utect, ale nemužu, tak se jenom kroutím
#pan Domu->: (Jsi vlhká?)
#pan Domu->: Začnu ti prstit obě dírky a líbám tě na bříšku
#Já->pan Domu: (jsem, a dva prsty taaky :-) )
#pan Domu->: Přesunu se níž a jazykem kroužím kolem análku
#pan Domu->: Jestli chceš kurvičko, můžeš mě počůrar
#Já->pan Domu: moc na to nejsem, ale hodně jsem pila a už delší dobu se mi chce, doufala jsem že hend jak přijdete tak si budu moct odskočit, takhle to v sobě držím a snažím se nepustit
#Já->pan Domu: (ale jsem lechtivá...)
#pan Domu->: Začnu tě lechtat. chci aby ses na mě vyčůrala
#Já->pan Domu: kroutím se, ale nemůžu se vymanit z tvého sevření
#Já->pan Domu: ne prosím, dost! vždyt se počůrám!
#pan Domu->: přesně o to mi jde děvko. Může to být po dobrým nebo ne
#Já->pan Domu: (jak by to vypadalo po zlým? nebo už chceš abych to na tebe pustila? :-)) )
#pan Domu->: (Jak chceš ;-) )
#Já->pan Domu: ne prosím, .. to už je moc!
#pan Domu->: Začnu tě lechtat v bocích. Vidíš že mi péro pořád stojí
#pan Domu->: Lechtám tě v bocích, chci aby ses počůrala
#Já->pan Domu: kroutím se a snažím se utéct
#Já->pan Domu: prosím, né
#pan Domu->: Držím tě pod sebou. Nikam nejdeš kurvičko, měla by ses naučit poslouchat
#Já->pan Domu: prosím, už to nevydržím
#Já->pan Domu: trošku ustřiknu ale snažím se držet
#pan Domu->: Tak si dřepni nad mě.
#pan Domu->: A pusť to na mě
#Já->pan Domu: nechci, ale už jsem nalomená, peníze potřebuju a nesmím mít problémy s úřady, sedám si...
#Já->pan Domu: snažím se dělat že tam nejsem a nakonec povoluju sevření...
#pan Domu->: Nechám na sebe téct proud a začni ti zasouvat prst do zadečku
#Já->pan Domu: leknu se a cuknu, proud tak stříká všude po tobě...
#pan Domu->: Natahnu se k tobě a začnu tě líbat. Vidíš jak umíš být poslušná Terezko
#Já->pan Domu: vzlykám
#Já->pan Domu: a..ano pane
#pan Domu->: Teď si na mě nasedni. Otřu se ti pérem o kundičku
#Já->pan Domu: musíš si mě chytnou za ramena a naboudnout
#pan Domu->: Obtočím ti ruku kolem boku a zasunu ti péro až po koule do pičky.
#pan Domu->: Přisaju se ke tvým rtům a začnu přirážet
#Já->pan Domu: cítím vás v sobě, jak pulzujete, uteče mi ze rtů sten
#Já->pan Domu: moje kundička mě zrazuje a je mokrá u nejenom od toho jak vás předtím počůrala
#pan Domu->: Přidávám na tempu a začnu tě líbat na krku
#Já->pan Domu: snažím se uchovat poslední zbytky studu a držím si prsa..
#Já->pan Domu: ne pane, to je moc
#pan Domu->: Mlč děvko. odbydu tě a dál tě šukám. Odtahnu ti ruku abych viděl tvoje prsa, jak se houpou
#Já->pan Domu: prosím, do prdelky ne pane, slibuju že už nikdy nic nerozbiju
#pan Domu->: Ne, zasloužíš si ho tam. Klekni si a vyšpul ji na mě. Když začneš protestovat, dostaneš facku.
#Já->pan Domu: musela jsem dostat hned dvě než se vám podařilo mě dostat na 4
#pan Domu->: Když te dostanu na 4, roztáhnu ti půlky a plivnu na análek.
#pan Domu->: Pomalu ti ho tam zasouvám
#Já->pan Domu: musíš si mě pořádně chytit za boky abych ti neutíkala
#Já->pan Domu: pořád slabě protestuju
#pan Domu->: Chytnu si tě za vlasy a začnu ti šukat prdelku
#pan Domu->: Začnu tvrdě přirážet a občas tě plesknu přes půlky
#pan Domu->: Začnu tvrde
#pan Domu->: wow, rád bych byl u toho :-) udělej to, jestli chceš
#Já->pan Domu: zmůžu se jenom na bolestivé zvkuy, prdelka se snaží trochu bránit, ale proti vašemu přirážení je to marné
#Já->pan Domu: jenom víc pocitu pro vás, a víc zrasovanej análek pro mne...
.... a zbytek už si laskavý čtenář může domyslet sám :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt