Nalaď mě

Moc se mu to nepodařilo.
#pan D->: krásný den, slečno
#Já->pan D: ahoj čubičko
#Já->pan D: co ty tady?
#Já->pan D: sleduješ kdy jsem online?
#pan D->: viděl jsem vás tady, tak jsem přišel na chvíli
#pan D->: ne, to byla náhoda
#Já->pan D: myslela jsem že budeš pryč až do neděle
#Já->pan D: kdybych veděla že tu budeš, určitě bych tě zaměstnala
#pan D->: to ano, odjíždím za chvíli
#pan D->: promiňte
#Já->pan D: ty si se ochudil :-))
#Já->pan D: jaké má moje čubka spodní prádlo?
#pan D->: nosím trenýrky, slečno
#pan D->: ale mám ještě nějaké slipy, ale ty už nenosím dlouho
#Já->pan D: a jakou máš barvu?
#pan D->: různé barvy, většinou tmavší, některé jsou šedé
#Já->pan D: máš nějaké červené?
#pan D->: to bohužel nemám, slečno
#Já->pan D: škoda
#pan D->: máte ráda červenou?
#Já->pan D: na svých děvkách ano
#pan D->: pěkné
#pan D->: pořídím se nějaké červené, slečno, abych vám udělal radost
#pan D->: a trenýrky nebo slipy?
#Já->pan D: přiléhavé trenýrky
#Já->pan D: nebo slipy
#pan D->: ano, má paní
#pan D->: bude se v nich hezký rýsovat váš majetek
#Já->pan D: :-)
#Já->pan D: to jsem zvědavá
#pan D->: tedy doufám, že se vám bude líbit, slečno
#Já->pan D: věřím, že se budeš snažit
#Já->pan D: snad to bude dost
#pan D->: budu, slibuji
#pan D->: kéž bych teď mohl nahý před vámi klečet
#Já->pan D: neklečel by si
#pan D->: a co bych dělal, slečno?
#Já->pan D: ležel by si a zahříval mi nožky
#pan D->: to by byla krása
#pan D->: choulil bych se u vašich nožek jako pejsek a hřál je svým tělem
#pan D->: : ))
#Já->pan D: :-))
#pan D->: ncv haf haf haf
#Já->pan D: mám chut se pomazlit se svojí broskvičkou
#Já->pan D: nalaď mě

#pan D->: tak se hlaďte, slečno
#pan D->: já bych, kdybych mohl, si kleknul a jemně vás jazykem hladil na povrchu kuničku, slečno
#pan D->: jemně ji pusinkoval, ale ruce bych měl za zády, jen pusou a jazykem
#pan D->: snažil bych si ji špičkou jazyka rozevřít, slečno
#pan D->: lízal bych jako pejsek odspoda nahoru
#pan D->: a pak si hrál s poštěváčkem, který by nahmatal jazykem a dráždil ho
#Já->pan D: pokračuj hafíku
#pan D->: potom bych začal drýždit poštáváčka rty
#pan D->: měl bych pusu od šťávičky
#pan D->: pomalu bych olizoval vaše pysky a poštěváčka
#pan D->: a pak bych jazykem zajížděl hlouběji a hlouběji do už mokré kundičky
#pan D->: rty i bradu a kolem úst bych měl mokro
#pan D->: občas byste mi prstem setřela šťávičku z okolí úst a dala mi váš prst olíznout
#Já->pan D: doufám že jsi pořádně oholený
#pan D->: lízal bych vám tekoucí mušličku, pomalu, jemně a bych zrychloval, měnil rytmus i tempo
#pan D->: ještě nejsem, slečno
#Já->pan D: nemyslím na mé hračce
#Já->pan D: ale na obličeji
#Já->pan D: nesnáším když se čubička snaží lízat a přitom škrabe!
#pan D->: mám bradku, ale je jemná, slečno
#pan D->: nikdy neškrábu
#Já->pan D: ok...
#pan D->: umím krásně lízat, dlouze, vzrušivě až do orgasmu
#pan D->: jsem takový lízací pejsek
#Já->pan D: tvrdí kdo?
#pan D->: zatím každá žena, co jsem ji lízal
#Já->pan D: a co tvoje přítelkyně, dopřáváš jí to často?
#pan D->: docela ano, ale ona raději souloží, než orál
#Já->pan D: chudinko
#Já->pan D: a ty by si jí radši lízal, co?
#pan D->: moc rád lížu
#pan D->: ale soulož mám také rád, různé polohy
#Já->pan D: popiš mi jaké polohy máš rád a jaké se ti nedostávají
#Já->pan D: a proč je máš rád
#Já->pan D: na tom si dej záležet
#Já->pan D: pořád si chci hrát
#pan D->: miluji polohu, když je žena na zádech a má pokrečenější nohy, roztažené, já na ní
#Já->pan D: a té se ti nedostává?
#pan D->: dostává, zatím píšu ty které mám rád
#pan D->: nedostává se mi moc polohy zezadu
#pan D->: a také bych rád více koníčka, ale takového kde si žena na mě rajtuje, ne unylého
#pan D->: kde by si mě zkrátka "znásilnila" tím, že se na mně vyřádí
#Já->pan D: :-)
#pan D->: mám moc rád ie polohu, kde žena leží na bříšku a já jdu do ní zezadu, nalehnu na ní a jmně přirážím
#pan D->: ale tan divoký koníček mi hodně chybí
#pan D->: kdybych byl třeba uvázaný k posteli, každá ruka a noha na jiný roh a slečna si na mně užívala jako na hračce
#pan D->: třeba i na podvázaném ztopořeném ptáku
#Já->pan D: máš pouta?
#pan D->: policejní pouta nemám :-(
#Já->pan D: kdyby si je měl a já ti přikázala počkat až přítelkyně půjde do sprchy, svléknout se, nasadit si je za zády a klíček dát na její stranu postele
#Já->pan D: co by si dělal?
#pan D->: asi bych váhal, ale pak bych to asi udělal
#Já->pan D: co by na to řekla přítelkyně?
#pan D->: nevím, asi bych chvíli koukala, co blbnu, pak by mi je asi sundala a milovali jsme se
#Já->pan D: myslíš?
#pan D->: opravdu nevím, slečno
#Já->pan D: dobrá...
#Já->pan D: kdy musíš odejít?
#pan D->: asi za 15 minut, slečno
#Já->pan D: sám doma?
#pan D->: ano, pak musím jít
#Já->pan D: moc jsi mě nenavnadil
#Já->pan D: myslíš, že za to zasloužíš trest?
#pan D->: omlouvám se, slečno, kdybych měl čas, určitě bych Vás navnadil více
#pan D->: jestli zasloužím trest, to záleží jen na vás, má paní
#Já->pan D: beru to jako ano, ale za snahu budu mírná
#Já->pan D: a navíc máš málo času
#pan D->: ano, slečno, jaký trest zasluhuji?
#Já->pan D: postav si pro mě ptáka, až bude stát, podvaž si kuličky a vyplať jim 10 rukou
#Já->pan D: aby sis pamatoval, že rozmary tvé majitelky se mají plnit s větším nasazením
#Já->pan D: měl by si to stihnout i s rezervou
#pan D->: ano, slečno, pták mi už stojí
#pan D->: ano, má paní Najd
#pan D->: hezký den

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt