Experiment 1 - holátko

Doufám, že poctivě umýváš svůj klacík, protože při psaní tohoto úkolu jsem myslela na to jak by se moje čubička svíjela kdybych jí takhle omývala já...

A přitom jsem si všimla, že je nějaká zarostlá...to se mi nelíbí.



Chci aby moje čubička byla hlaďoučká všude kde by mě mohla poškrábat.
Takže hezky popořadě, seřazené podle nápadnosti, protože mám dobrou náladu:

  1. vyholíš si zadek a okolí tvé dírky. Bezpodmínečně. Nikdo to neuvidí a bude to naše tajemství. Pokud nezvládneš tohle tak ani nečti dál;
  2. koule a ptáčka, dosti důležité, ale nebudeme předbíhat;
  3. podpaží, protože kurvičky by tam žádné ochlupení mít neměly, jsi kurvička?
  4. nohy, pokud my chceš dokázat jak moc to myslíš vážně.

Hol se alespoň každý třetí den, minimálně do doby než experiment skončí.

Bonus: Na oholení si kup dámská holítka.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt