Dildo soutěž

Myslím, že o něčem podobném už slyšeli/viděli všichni co poznali trošku víc než vanilku.
Odehrává se to většinou ve větší společnosti dominantů jako společenská událost.  Skupinka subíků/čubiček se přivede na dobře viditelné místo. Před každého se pak postaví lavice, na které jsou od nejmenšího k největšímu připevněna dilda. Soutěžící pak musí s rukama za hlavou splnit daný počet napíchnutí na každém jednotlivém kousku. Začíná se logicky nejmenším a počítá se jenom úplné dosednutí.

Pominu-li velikost společnosti, která je dalece za hranou mnou preferované intimity, je na tomto způsobu ponížení něco neskutečně přitažlivého. Tak moc, že teď mám na stole před sebou, kromě nedopité láhve vína, mobil se zprávou potvrzující návrat spolubydlící až koncem víkendu. A taky kobercovou pásku a balíček z pošty, který by měl obsahovat třetí kousek do mé skromné sbírky. Dělat soutěž se dvěma kusy by přeci nemělo cenu, že?

Pěkný večer a dobrou noc.

Komentáře

  1. U subíků se dá navíc soutěžit i v tom, kterému se podaří vytéct. Jde to jen tomu, kdo byl poctivě dlouho bez orgasmu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím se mi to povedlo jen 1x. Nemám moc motivaci to tak dlouho vydržet.

      Vymazat
    2. Mluvíš o vytečení, nebo o soutěži?

      Vymazat
  2. Já vím, chorobně si střežíš soukromí. A já to chápu. V dnešní době Tě na ulici mohou lidé poznat podle tvaru tvého dilda či záhybu podkolení jamky. Jen si neodpustím říct, že je opravdu škoda, že některým Tvým příspěvkům kvůli tomu chybí autentický obrazový doprovod:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na druhou stranu může člověk aspoň pročítat blog v autobuse/práci aniž by to vyvolávalo otázky...

      Vymazat
  3. Uznávám, že jsem možná až přehnaně paranoidní, ale vede k tomu dlouhá historie. Eosphoros mi něco říká, nepíšeš náhodou nějaké povídky pod podobným pseudonymem?

    OdpovědětVymazat
  4. Asi bych mohl psát a zneužít Tvé povědomí k bližsímu seznámení (ne, že to musí fungovat), ale to není můj styl. Sice se občas převlíknu, za spisovatele to ovšem není:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že by další, co nosí hezčí spodní prádlo, než já?

      Vymazat
  5. Nejsem další, jsem originál:P Navíc nevím, jaké máš v garderóbě tajemná T(éčka), těžko soudit:))

    OdpovědětVymazat
  6. Mám webkameru a dva kousky, stačí to na soutěžení? :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt