Kobercová páska+víno aneb dildo soutěž skoro v praxi

O aktivitě, pro níž nemám lepší jméno než dildo soutěž jsem už psala. Doufám, že představivost zapracovala a vyždímali jste tenhle zárodek inspirace do konce. Teď totiž přichází na řadu ne tak skvostná realita. Tak už to ale sexu bývá. Pokud to máte jinak, tak buď mi(si) lžete, nebo dělám něco hodně špatně. Beru zpět; musíte lhát.



Večer začal celkem nevinně. Třetina láhve už vyměnila skleněný obal za přítulnější prostředí mého těla, nikoho jsem nečekala a vše bylo připraveno. Tedy jak se to vezme. Měla jsem celkem 3 "dilda". Jedno, spíše takový tlustší prstík s vibracemi. Přímo určený do míst, kam jsem ho chtěla nasměřovat (z důvodů, které teď nechci rozebírat jsem se rozhodla do "soutěže" poslat svojí zadní dírku...) Druhou štaci tvořilo dildo z mého připínáku, tentokrát ovšem bez popruhů. Velikostně žádný gigant, spíše menší určený pro odpanění análku nezkušených subíků. S těmi všemi jsem měla zkušenost. Na finále jsem si ale připravila nováčka. Větší dildo, celkem rychle se rozšiřující s dobře prokreslenými žilami. Anatomicky věrné rozhodně není. Alespoň ničemu z téhle sféry bytí. Údajně to má být inspirované drakem. To by ale znamenalo, že v každé pohádce by celou dobu musela být na pozadí slyšet hekající princezna. Ze sousedního království. Nebo spíš za devatoro horami. Přiznám se, že mě velikost jednotlivých tvarů zaskočila, ale to je snad na povídání na jindy...

Dopřála jsem si horkou sprchu s vědomím, že až skončím, budu potřebovat asi pořádnou vanu. Vzala jsem si malou stoličku a začala k ní připevňovat jednotlivé kousky. Nejvíc jsem se bála toho nejmenšího, ale dostatek pásky udělal svoje. Po chvilce zápolení jsem měla "ježka" hotového. Bohužel stolička se ukázala celkem malá, takže prostoru pro manévrování moc nebylo. S rukama za hlavou celkem problém, takže chvilku trvalo, než jsem zasedla první prstík až na doraz. Pomohlo mi při tom roztáhnout si zadeček a zafixovat ho pěkně roztažený páskou. Nevím na jaké fotce/videu jsem to viděla, ale fungovalo to. Dokonce jsem se kvůli tomu cítila víc než nahá.
Pak nastal problém, stolička byla neposedná a s mojí dosedající (a hlavně zvedající) váhou poskakovala. U prstíku to nebyl problém, ale u připínáku už ano. Musela jsem aktivně dildo vytlačovat, abych při pohybu nahoru netahala celého ježečka. Nakonec jsem to vyřešila přilepením stoličky k podlaze. Při přirážení na "prstík" jsem dosednutím zapnula vibrace. Což mi ovšem přišlo strašně vtipné a musela jsem se smát. Víno vám zkreslí reakce. Když jsem se uklidnila, přemýšlela jsem jak se potrestám. Pán by to určitě nenechal bez reakce. Vyřešila jsem to ramínkem na šaty, které na sobě má kolíčky na kalhoty. (plus černým kamínkem do pytlíčku trestů, ale o tom třeba někdy jindy) Každý přišel na jednu bradavku.  Během jízdy na druhé zastávce jsem ho přírazy shodila. Bohužel nespadlo najednou. Zhoupnutí těžkého ramínka na jedné bradavce bolelo jak čert. Krása... K poslednímu kousku jsem se ale nedostala. Prostě bylo vše moc nízko a blízko u sebe. Lehce rozladěná jsem v rychlosti přelepila připínák a dráčka k čelu postele. Akorát ve výše abych nemusela moc dřepovat. Sice jsem měla jednu nohu pokrčenou ale zbytek to vynahradil.

Jízda na druhém stanovišti byla příkladná. Mít s kým soutěžit a být pod hrozbou trestu za druhé místo užila bych si to více. Takhle to bylo "jenom" fyzicky namáhavé znásilňování mé prdelky. Příště si musím přinést zrcadlo. Po padesáti dosedech až na okraj jsem šla dál. Sice to byla půlka plánu, ale cítila jsem únavu. Zklamala jsem ale sama sebe. Dráčka jsem kupovala s tím, že jsem chtěla aby pro mě poslední štace byla nedatelná. Aspoň ze začátku, prostě jsem chtěla abych se musela vycvičit. Nezvládla jsem jít víc než pár centimetrů. Místo toho abych víc gelovala, žadonila o pomoc nebo podstoupila alternativní trest jsem prostě změnila otvor. Potřebovala jsem to. Unavená, s touhou udělat si to za odměnu pořádně, jsem prostě přivedla špičku na okraj kundičky a bez obtíží nasedla. Dráček byl nagelovaný dost a v mém klíně by se tou dobou daly topit koťata. V předklonu jsem objala čelo postele a tvrdým přirážením boků jsem si dopřála odměnu.

Epilog

Člověk se pořád něco učí. Tak třeba, že páska se z určitých věcí  dává špatně dolů. Nebo že když člověk nezvyklý dělat dřepy začne dělat dřepy, tak ho další dva dny budou bolet svaly o kterých ani netušil. Nebo že je nadržená kurvička, která není schopná dostát ani slibům sama sobě jakmile jí někdo trošku sexuálně vyfrustruje. Nebo že opíchání do zadečku, při kterém se musím aktivně hýbat ho jenom právě jenom sexuálně frustrující a asi by se z něj neudělala. Nebo že frustrace může být tak podmanivá (začínám asi chápat co cítí subíci s pásem cudnosti). A hlavně tedy, že na podobné soutěžení je potřeba větší lavice a aspoň jednoho soupeře.

Komentáře

  1. Stále to čtu, a někdy je to hodně sexy!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělá mi velice dobře vědět, že to někoho těší. I kdyby to mělo být pro jednoho člověka, zahřeje to moje ego (a nejen to).

      Vymazat
  2. No, to nejsi jediná. Jen nevím, jestli můžu mluvit o egu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně si hraješ. :-) Škoda, že sám to takhle neumím...

    - Hračka -

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt