Úterní doznání 18

Objevila jsem, že moje "odlišnost" zachází trošku dál, než bych do sebe kdy řekla.
Občas je mi jedno jestli bych měla poslouchat pána, nebo paní. To jsem ovšem věděla už dříve.
Ukázalo se, že mi není proti srsti mít nadvládu nad "něžným" pohlavím.
Při troše hloubání jsem dospěla k názoru, že mě uspokojuje uspokojovat. Dokonce do té míry, že mi je jedno koho, nebo co.
Jediné co mě limituje, je strach o moje zdraví (i duševní).
I když vystupuju jako domina a moc si to užívám, vnitřně prostě asi chci uspokojit. I když třeba tím, že odmítnu udělit povolení k orgasmu. Oni subíci dost často neví co je pro ně nejlepší :)

Komentáře

  1. Pak jsme na tom podobně. Choutky se mění, choutky jdou ve vlnách, ale důležité je, aby se to i druhé straně líbilo. Hlavně aby se jí to líbilo.

    A nadrzenost? I subik ví, jak je krásné se týden jen dráždit ale nesmet se udelat.
    --Kapitan--

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt