Ve starém tričku

Sedím na posteli a prohlížím se v zrcadle. Vlasy zabalené v ručníku, staré tričko a teplé tepláky na noc. Je to vráska nebo hra stínů? Prostě vypadám k pomilování. Klaply dveře a po čtyřech se blíží subík. Pobaví mě to. Jedno pravidlo utrousené týden zpátky, napůl myšlené nevážně, ale drží se ho poctivě. V ložnici jenom na čtyřech, pokud neřeknu jinak. Dnes říkám, "postav se". Stoupá si předemne, jeho rozkrok končí na úrovni mé tváře a já tak můžu zkontrolovat oholení. Asi jsem si na to vypěstovala vlastní fetiš. Libuji si v hladkém pánském klíně. Holit nohy už je trošku nepraktické, ale potěší o to víc. Podpaží jenom dodá na tónu submisivity. Hladím každé zákoutí. Otáčím ho čelem k zrcadlu a nutím se ho dívat jak ho ošahávám. Dávám mu povel ať se přidá, což neochotně, ale přeci jenom udělá. Strkám mu koleno mezi nohy a tisknu si ho blíže k sobě. Zezadu mu chytám koule a hlazením zjišťuji nedostatky. Žádné. Za odměnu ho poplácám. Lehce při tom heká, což mě vyprovokuje. Stisknu mu koule, dokud z něj nedostanu hlasitější sten. Z půlky bolest, z půlky rozkoš. Celý subík.

Po pěti dnech v klícce a dvou týdnech nestříkání vím, že s dalším příkazem nebude mít nejmenší problém, "vyhoň si na hranu."
Jednu ruku dává za záda a druhou si začíná honit. Chce přivírat oči, ale stiskem koulí ho nutím dívat se na scénu před sebou. Stojí nahý, oholený, vzrušený a dělá si to před svou paní, která ho plně v domáckém oblečení pobaveně sleduje. K pobavení se ale přidává chtíč, takže ho po chvilce nechám přivřít oči a dokončit příkaz. Hned jak přestává a dává ruku za hlavu, vím, že je můj čas.

Jednou rukou ho chytám na břiše, abych uklidnila jeho pohyby. Druhou přebírám jeho vzrušování. Třemi prsty mu párkrát přetahuji kůžičku přes hranu hlavičky. Pak prsty kloužu až ke kořeni a těsně před koncem táhnu i kůžičku. Penis se napíná a uzdička krásně stahuje žalud. Jednou, dvakrát takhle přirazím, přesně jak jsem se to od něj naučila. Napíná celé tělo, musím ho napomenout ať se uvolní. Výstřik přeci nechceme. Prsty se vracím po spodní straně až k uzdičce, kde dvěma lehce zakroužím. První kapka končí na mých prstech. Stihnu tak tak nastavit dlaň a zachytávat vytékající sperma. Neví co s rukama...
Jeho ocas nejeví ani náznak záškubu. Musím se pochválit. Po počátečním náporu ještě hranou dlaně lehce třu o uzdičku, ale už jsem prošvihla svůj čas. Hluboké oddychování a zvukové projevy subíka dávají najevo, že tohle byla velká dávka. Používám sperma z dlaně jako lubrikant a zkouším si pohrát s hlavičkou. Podle reakce těla jsem ale skutečně za jeho orgasmovou vlnou. Zbytek tedy roztírám po jeho dokonale hladkém podbřišku směrem k bradavkám.
Zkouší si sednout k mým nohám a bezpochyby se přitulit. Aspoň tak se snaží dát najevo poděkování, když jsem mu v těchto okamžicích zakázala mluvit. Zastavím ho ale ještě než stačí cokoli udělat.

S úsměvem mu vysvětlím, "ještě jednou."

Už dávno co se naučil nedivit se mým choutkám/plánům/improvizacím nebo jak to vlastně nazývat. Naučil se poslouchat, protože pro něj nakonec chci to nejlepší. Bez váhání se pouští do práce a já mu opět pomáhám na bradavkách. Lituji, že jsem všechnu jeho vlhkost utratila na lesku jeho těla. Chtěla bych teď něco na protažení jeho análku. Sliny? Snad příště, dnes už bych to nemusela uhlídat. Netrvá to dlouho a opět zrychleně dýchá a má zavřené oči. Frenetické honění přešlo v pomalé a důrazné pohyby. Při posledním přírazu rukou zůstává penis v napětí neskutečně dlouho. Žádný pohyb, jenom tlak. Najednou pouští a dává ruce rychle pryč a snaží se prodýchávat. Zase mu musím přikázat uvolnění. Slovy. Dotknout nebo plácnout se bojím. Je skutečně na hraně a schopný se udělat, i když na něj jenom promluvím správná slova. Prstem hladím po horní straně penisu, až přejedu na vrchol žaludu. Lehce zakroužím, podržím prst na dírce, tlačím na ní v gestu psst. "Nesmíš," přikážu, ale nic pro to nedělám. Nedává to, lehký třes v kolenou, o něco silnější skučení, snaha ucuknout, ale není kam. Přes prst se mi ven dere druhá dnešní sprcha plodnosti. Vše v pořádku, ale mám pocit, že jsem dráždila moc. V penisu mu lehce párkrát cukne. "Řekla jsem nesmíš!" Uštědřím mu rychle pár silných ran přes koule. Jako trest a jako prevenci moc silného orgasmu, pokud ovšem byl. Padá mi k nohám. Věrný, oddaný a milující. Hlavu mi pokládá na stehna a dovolím mu obejmout mi nohy.

Potřísněnou ruku dávám před jeho obličej. Bývaly doby, kdy tohle byl neomylný test toho, jestli orgasmus, co prožil, vyplavil tolik hormonů, že utopil jeho vnitřního subíka. Nějaký čas, už to ale nefunguje. K jeho vlastnímu zmatení a potěšení. Začíná od konečků prstů a polibky a jazykem se propracovává až k dlani, kde je v loužičce důkaz jeho nadrženosti. Jsem si jistá, že kdybych řekla, zvládl by ji uklidit rovnou. Ale proč mu to nedopřát. "Líbí se mi, když si moje nadržená hračka." Místo odpovědi jenom cítím, jak jeho mužství poskočilo a otřelo se mi o nohu.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt