Zendo - hra nejen pro subíka

U přátel (vanilkových, ne tedy, že bychom měli nějaké jiné...) jsme hráli zajímavou hru - Zendo. Jeden hráč, mistr, má sadu barevných pyramidek. Na začátku hry postaví dvě sady pyramidek. Jednu, která odpovídá tajnému pravidlu, jednu která ne. Úkolem ostatních (studentů) je stavět svoje hromádky, u kterých mistr rozhodne zda odpovídají pravidlu, nebo ne. Hráč, který je na řadě může hádat pravidlo. Pokud uhodne špatně, mistr postaví hromádku, která buď odpovídá tajnému pravidlu a popírá hráčovo, nebo naopak. Jednoduchá, rychlá hra. A pro někoho stimulující...


Mám za sebou 8 dokončených kol se subíky. V trochu obměněné podobě samozřejmě. Mistr není mistr, ale bohyně. Místo pyramidek používáme fotky. Já postahované z internetu. Subíci své fotky. Hrajeme tedy pouze jeden na jednoho, takže se získáváním indicií je to pomalejší, na druhou stranu mi to umožňuje víc svobody, protože ne každý subík má třeba pás cudnosti. Místo kamenů označujích správný/špatný tip rozdávám odměny/tresty. Individuálně, na míru studentovi. Co je pro jednoho trestem... no asi zbytečné vysvětlovat.

Nevím na jak dlouho mě (nás) ta hra bude bavit, ale zatím to vypadá ideálně. Nevyžaduje okamžitou odpověď, což obzvlášť u mě řeší velký problém. Dá se různě natahovat a nedostatku pravidel se taky zatím bát nemusím. Baví mě dávat zavádějící nápovědy. Fotky, kterými se snaží studenti poodhalit mojí představivost pak obzvlášť stojí za to.

Mezi moje top 3 pravidla se (zatím řadí):

  •   fotka je focená venku
  •   zadek je výš než bradavky
  •   potřísněné tělo (pot/lubrikant/sperma...)


Škoda, že teď když jsou už veřejná, je nemůžu znovu použít. Aspoň důvod zapojit fantazii. Uvidíme co přinesou příští kola...

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt