Subprostor

Slovo subprostor ve mě vyvolává vzpomínky dobu kdy jsem ještě byla školou povinná a za všedních odpolední u nás běžela televize se sci-fi seriálem, kde se podobnými termíny nešetřilo. Dnes na to mám pohled zásadně jinačí, ale na druhou stranu se o něm před rodiči bavit nebudu. Mělo by se totiž jednat o duševní/myšlenkové rozpoložení subíka, kdy hra už je natolik silná, že se rozmazávají hranice mezi realitou a fantazií.
To ale předbíhám. Mé chápání subprostoru je spíše představa pro usnadnění práce/pochopení co se děje na druhé straně (nebo se dělo mnou). Navíc dost poplatná tomu, jak to máme ve vztahu. Vhodná paralela je film Inception, kdy se postupně noří do snů. Nejdříve z reality do snu, pak do snu ve snu, pak... Subprostor mi přijde podobný. Čím hlouběji subík je, tím víc mám možností (a povinností). Nejde jen tak hned začít s výpraskem a pouty, chce to předehru. Na rozdíl od klasického vanilkového sblížení může mít ale tohle o hodně větší trvání. Pro mě rozhodující kvalita.
Udělat z přítele subíka mi nedá moc práce. Pomáhá mi, že je celkem nadržený, dělá to tak často a zůstává v té poloze tak dlouho, že "přepnout" ho je otázka jedné, dvou zpráv nebo vhodně zvolené věty. Jeho vnímání bolesti se změní a lehké zmáčknutí bradavky je najednou odměnou. Jde mu hlavně o moje sexuální uspokojení (ovšem tak jak ho chápe on) a optimálně kůže na kůži (popřípadě jazyk na... ale to snad netřeba rozepisovat). Ideální stav na to nechat se namasírovat, trochu ho potrápit spoutáním rukou a polechtání nohama na citlivých místech. Rád se nechá vystříkat. Pásem cudnosti na ozdobu toleruje, ale spíše proto, že je poslušný. Pokud ho už ovšem nasazený má, tak se snažím aby tohle byla úroveň, ze které se neprobudí do reality. Pak by to už nebyl subík s klíckou, ale jenom frustrovaný chlap co si to moc neužívá.
Hlouběji - sen ve snu - se už odkopává. Pro mě krásná podívaná, kdy je jeho stud a vnitřní sub v rovnováze a jenom občas zkusí povystrčit růžky. Na jednu stranu chce být plně odhalený a znásilněný, na druhou stranu je pořád dost při smyslech aby se přitom styděl a nejradši by se propadl úplně někam jinam...jenom kdyby to nebylo tak příjemné. Začíná mu na mysl přicházet myšlenka, že vlastně nechce stříkat. Vydrží mu tam většinou dokud se skutečně nezačne lámat chleba, pak se pořád nebojí poprosit o povolení stříkat.
Dvě tři akce v podobném duchu bez povolení vystříkat a jeho stud je překřičený nadržeností. A jeho nadrženost a chuť stříkat zase bledne závistí před submisivitou. Nejbližší označení pro tenhle stav by asi bylo služka. Paradoxně si v téhle fázi vystačí s nejmenším zásahem od své bohyně. Stačí aby byl zmíněný úklid a on ho s radostí vykoná, optimálně jenom v zástěře nebo s kolíčky na bradavkách. Rád se předvádí a nechce aby to skončilo. Moje uspokojení už bere nejenom na sexuální rovině, ale skutečně se snaží aktivně dělat dobře. Masáž zad je skutečně jenom masáží zad...pokud neřeknu něco jiného. Pokud taková situace nastane, raději sáhne po nějaké hračce, než aby riskoval svůj vlastní výstřik. Odtud plynule proplouvá do ještě nižší sféry.
Pokud se ve svém služkovém rozpoložení dostane do nějakých situací (z poslední doby třeba intenzivnější mazlení hraničící s ballbustingem, nebo hodinové "hypno" předvádění), skončí ještě hlouběji. Většinou jenom na chvilku, pokud ale nemáme kontakt s vnějším světem, třeba na chatě, vydrží tak i přes den bez žádné další akce. Nejenže už nechce stříkat, ale aktivně se bude snažit orgasmus zadržet, dokonce tak, že je schopný si pokazit orgasmus i když je přivázaný a ojíždí ho honítko. Pro mě fascinující podívaná. Pro něj trochu frustrující. Je to přesně ten stav, kdybych se zmínila, že ho chci vidět jak někomu kouří (což je za normálních okolností skoro tvrdá stopka), tak to bez přemýšlení udělá.
Ale to není vše! Když ho začnu víc fyzicky zneužívat, ať už dildem v análku, nebo pravítkem přes koule, nebo... úplně se odevzdá. Těžko se to popisuje, ale je prostě vidět, že tělo se mi poddá a hlava se jenom veze. Podle něj je to jako vystoupit z těla a přitom být pořád v hlavě. Nevydrží tam dlouho, jako v předchozím případě, bývá to omezené na dobu kdy se děje akce. Vykládám si to jako důvěru, že se mi v tak zranitelné/kritické chvíli nebojí dát vše. Bohužel občas má problém hlídat si vlastní limity, takže nejednou po krásné "masáži" koulí chodil ještě den potom s nohama do O.  Myslím ale, že tady někde leží šance konečně ho podojit jenom přes anální stimulaci.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt