Závan historie

 Ze série nedokončených článků. Znáte takový ten pocit, kdy jste jako děti hledali aktovku po jarních/letních prázdninách. A našli jste jí. A tu svačinu co jste tam zapomněli. A ona vás skoro vyčítavě pozdravila, jak si na mě mohla zapomenout? No tak tohle je text, který jsem měla zřejmě napsat na blog jako reakci pro nějakou chatovou seanci. Určitě to nebylo s vážnějším pánem. Myslím, že jsem v těch dobách zažívala maximálně dvě až tři lekce od stejného. Život to tak někdy chce. Ale už je to nějaký pátek. Předtím než jsem si osvojila svého současného partnera a moje submisivní čubička odešla do ústraní. Pozorovat to takhle zpátky je jako koukat na sebe v zoo.


Nejprve zadání

Neudržela? neudržela? To jsi tak vytahaná?

Rozmrdaná čubička?

Vyndat kuličky... kalhotkami si otřeš mokrou kundu a na 20 minut si je vložíš do pusy. S tím se, jak jsem psal... 5x skoro uděláš. Pak je smíš vyplivnout, pak se smíš zbavit análního kolíku...

Já pomalu půjdu. Napíšeš mi sem ale, že jsi to splnila.

Po dřepech jsem už měla dost. Byla mi lehce zima, částečně protože jsem už na sobě neměla deku, částečně protože jsem měla v rozkroku flek rozhodně větší než je skvrna o velikosti mexického dolaru. Chtěla jsem to odpískat, ale pak jste napsal. Sice jsem mezitím trošku vystřízlivěla, nicméně pořád nadržená. Nejvíc jsem se bála kalhotek v puse. Pokud bych musela začít komunikovat, asi bych zpanikařila. Naštěstí jsem měla celkem klid. Chtěla jsem dělat spousta věcí. Nevěděla jsem co by vás potěšilo.

Zalezla jsem pod deku a rukama jsem šla hned mezi nohy. Mezi dlaně jsem si sevřela pysky (to slovo mám problém napsat) a mačkáním a třením jsem vynahrazovala co jsem potřebovala. Občas jsem do toho zapojila stehna, jen abych měla víc tlaku. Krásně to hřálo, skoro pálilo. Když jsem do toho správně zatla zadeček, cítila jsem kolík, skoro tam, kde by mi celkem ztížil mojí misi být potichu. Mít piercing na kundičce, k němu připnuté zápěstí, tak abych nemohla zasunout prsty, ale jenom se třít o svoje ruce. K tomu ležet s pánem v posteli a zatímco by sledoval film bych měla plnou pusu jeho dobroty. A během nezajímavých částí by prstem (nebo něčím jiným?) zkoumal moji, snad zajímavější, zadní dírku. Chjo, konec přestav, první vlna potěšení prošla bez naplnění.

Poslední "skoro" jsem si nechala bez představ. Samotná zkušenost co dělám, pro koho to dělám a jak ochotně to plním byla víc než dost. Tuhle poslední vlnu jsem sjížděla dlouho. Neudělala jsem se do konce, ale určitě bych neřekla, že jsem se zanedbala.

Naštvaná, že jsem neudržela svoje pravidla. Budu se muset potrestat. Teď ale k plnění ukolu.

Anální kolík jsem měla až než jem šla spát. Těžko se popisuje proč. Byla jsem celkem uražená/rozzlobená. Nechtěla jsem poslechnout, že si ho mám vyndat. Zároveň mě podivným způsobem uspokojovalo být takhle "znásilňovaná" bez potěšení. Tak moc, že mě to vlastně těšilo. I když ne tím způsobem love/hate, který znám obvykle. Jsem divná...

Text jsem měla napsaný relativně brzy, ale jak jsem psala - byla jsem hodně naštvaná. Nejdřív na vás. To mi vydrželo celkem dlouho. Pak jsem si uvědomila, že to je spíš moje vina. Četla jsem co jsem psala a nejradši bych se propadla.

Trestné fazole byly hned 3. Jedna za to že jsem porušila svoje pravidla a hrála si, když byl někdo další doma. Třetí za to, že jsem se vám neozvala, můj pane. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt