Často kladené otázky

Poslední dobrou mám trošku zaplněnou schránku... A protože se snažím odpovědět vždy a všem, řekla jsem si, že si to trochu ulehčím. Takže tady je krátký přehled otázek a odpovědí co se mi dostává, seřazeno jak mi to zrovna přišlo pod ruku.




Co máš ráda?
Pokud dostanu tuhle otázku, mám pocit, že si dotyčný nepřečetl nic z blogu. Tam píšu co mám ráda a takový způsob popisu preferuji před strohým výčtem.

Proč to píšeš?/Co z toho máš?
Jsem písmenkofilka :-) Líbí se mi, když ty příběhy vidím a můžu se k nim vracet. Plus asi mám fetiš na vzrušování lidí. člověk by řekl, že to není fetiš, ale vzhledem k tomu co jsem pro to občas ochotná udělat si myslím, že to je za hranicí normálnosti. Takže sdílení textů co mě vzrušují se dá brát jako takový přesah mé úchylky na veřejnost...

Rád bych ti sloužil../Chci tě opíchat/Budeš moje čubka? (to fakt dostávám...)
Asi to neumím dost srozumitelně podat, ale reálek s někým z internetu nehledám. Možná to je moje škoda, ale každopádně je to moje rozhodnutí.

Máš kluka/otroka/pána?
Ano/možná/možná. Mám celkem otevřený (ve smyslu komunikace, ne vícero partnerů) vztah. I na druhé dvě položky lehce došlo. A podle všeho ještě dojde. Díky za optání

Jak vypadáš?
Achjo. Tajemně. Nemám důvod to pro moje účely šířit každýmu na potkání. A protože tady jsem mrcha, tak mi to i prochází...

Vyměníme fotku?
Ne. Viz výše a mám s tím špatné zkušenosti.

Chtěl bych ti udělat stejně dobře, jako bylo mě, když jsem četl tvojí tvorbu. Co mám udělat? (dobře, to přišlo jenom jednou, ale o to víc potěšilo)

Noo, jednoduše. Příběhy a fotečky. Nebo splň nějaký úkol co tu je a pošli. Možná ale bude zveřejněný...

Jsi jenom děvka, která potřebuje opíchat mým pořádným pérem. / Jseš kurva co se peleší s každym chlapem.
Ok, jednak to nejsou otázky. Druhak posílat mi to, je jako házet hrách na zeď. Každej má svůj názor a nikomu tímhle neubližuji (pokud nechce). Překvapuje mě, že to dostávám tak 50:50 od žen i mužů na stejně...

Tak, toť vše. Pokud máte další(jiné) otázky, klidně se ptejte dál.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt