Co za individua může chudák holka potkat

Odpovídám všem kdo mi napíšou. Pravda, někdy tím, že dotyčného přidám do ignor listu, ale i tak se to počítá. Díky tomu mám občas štěstí spatřit zajímavé útržky cizích životů.
#kolemjdoucí->: Ahoj, jak se máš?
#kolemjdoucí->: Mohl bych mít takový asi docela divný dotaz nebo prosbu?
#Já->kolemjdoucí: Ahoj
#Já->kolemjdoucí: pokud chceš riskovat že ti ho splním...
#kolemjdoucí->: :-))
#kolemjdoucí->: No to nevím... :-)
#kolemjdoucí->: asi ti to připadne docela praštěný...
#kolemjdoucí->: Snad mě nebudeš mít za moc velkého pitomce :-)
#Já->kolemjdoucí: tak se nestyd
#Já->kolemjdoucí: tedy?
#kolemjdoucí->: ok ok
#kolemjdoucí->: Ale dopředu upozorňuju, že jsem jinak naprosto normální :-)
#Já->kolemjdoucí: nepřetahuj
#kolemjdoucí->: Jde o to, jestli bychom se nemohli někde sejít a já jestli bych ti nemohl olízat tvoje boty
#kolemjdoucí->: Jde o prohranou sázku
#Já->kolemjdoucí: hmm, promin, reálek nehledám
#kolemjdoucí->: Jasně...ok
Sázka...jasně :-D. Ale z mojí strany pravda pravdoucí

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt