Jak subík neposlouchal

Před nějakou dobou jsem se dělila o úkol pro subíka, takže mi přijde jenom správné když se podělím i jak u jednoho subíka dopadl.

Já: Co to je kurvičko? To vypadá jenom jako kus papíru! Řekla jsem bloček!Subík: Omlouvam se Madam. Nemam blocek a nebyla jsem nikde v papirnictvi :(
Myslíš, že mě zajímají výmluvy?
Ne Madam... Omlouvam se. Jen jsem to vysvětlovala.
Zasloužíš trest kurvo.
Rozumim Madam. Co prikazujete sve kurve za trest?
Měla by si se naučit o trest hezky prosit.
Ma Pani vase neposlusna kurvicka Vendulka vas ponizene prosi o prideleni trestu za svou neschopnost.

...po 10 minutách...

...Madam?

Vydrž čubko, dej si zatím kolíčky na bradavky ať ti to rychleji utíká.

no a o tom jak to bylo dál zase někdy jindy :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt