Subík do služby

Nedávno mi napsal jeden nadržený subíček...

Dobrý večer slečno,
moc se mi líbí váš blog. Moc rád bych byl Vaším poslušným subíkem. Splnil bych jeden z úkolů zde. Preferujete některý?

No, abych pravdu řekla, tak trocha povyražení mi není proti srsti, takž jsem se po mé vlažné odpovědi dostala splnění úkolu se 3 videjkami.



Děkuji za odpověď slečno Terko,
Rád bych plnil to, co se očekává od Vaší hračky. Jen to oslovení mi způsobuje erekci.  Jsem nezkušený 27letý sub. Hodně se stydím, ale zaroveň bych rád plnil úkoly pro Vaše potěšení. Maximálně by mě vzrušovalo být v něčí moci na dálku. 

Jako první úkol posílám 3 videa, u kterých si ho honím.

V prvním videu je subík nucen přirážet mezi lýtka paní a nakonec jí při tom i lízat zadek. Je to dokonale ponižující pozice, je hned jasné, kam sub patří. Paní může regulovat jeho vzrušení silou stisku nohou.

Ráda koukám na snažení subíka, ale hlavně ze začátku mi to moc vzrušivé (pro paní) nepříjde. Lízání zadečku je jiná liga, akorát subík je moc hlasitej, musel by se převychovat :-)

Ve druhém videu paní pomalu dráždí bezmocného subíka rukou a botami dokud se neudělá. Potom ho donutí slízat vlastní sperma ze své boty. Obecně mě hodně vzrušuje, kyž paní nutí subíka lízat a polykat vlastní sperma. Je to maximálně ponižující.

Gloryhole styl honění mi nevím proč, přijde hodně vzrušující. Škoda jenom že subík drží a vůbec nijak nedá najevo že je naživu


V posledním videu krásná domina ponižuje otroka pomocí straponu, nutí ho kouřit a šuká ho v různých polohách. Na závěr ho opět nutí slízat sperma ze svých bot. Bylo těžké se neudělat, udržoval jsem se na hraně minimálně od poloviny prvního videa. Nakonec jsem nechal erekci odejít. Nechám na Vás, jestli mi dovolíte se udělat a jakým způsobem.

Až na plivání pěkné... subík má důvod být hlasitý a jeho prdelka dostává celkem zabrat. Jenom výstřik už je navíc. Poslušný subíci nestříkaj :-)

Děkuji
Vaše hračka

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt