S tím už se dá pracovat

Asi začnu měnit nicky, lidi mě už moc poznávají a pak se to zvrtává jinam :-)



#pan->: Kuk ;-)
#pan->: Tak copak právě prožíváš. Necháváš se trápit nějakým domíkem, nebo zrovna trápíš nějakého nebožáčka?
#Já->pan: zatím jenom trápím
#Já->pan: :-))
#Já->pan: co ty?
#pan->: Nu, já zrovna přišel, ale říkám si, zda k tomu trápení nechceš i prožitek svého vlastního trápení...
#Já->pan: ale tak, dvakrát přemlouvat bych se nenechala, ale budu muset jít...
#pan->: Tvoje věc. Každý svého štěstí strojvůdkyně...
#Já->pan: :-)
#Já->pan: a ty máš v plánu lovit? :-)
#pan->: Vlastně ani ne. Nechce se mi lovit někoho nového. S jednou známou jsem se teď rozloučil a trošku ji potrápil a buď půjdu, a nebo bych si pohrál s Tebou. ...i když spolu také nejsme tak úplně známí...
#Já->pan: coto je trošku potrápil? :-)
#pan->: ...no ale s ohledem na Tvůj blog alespoň trochu znám Tvé choutky, takže by to nebylo zkoumání zcela neprobádaného území...
#Já->pan: to sice nebyl jeho původní účel ale budiž :)
#Já->pan: i když se mnou je to snadná práce, snažím se chovat tak, jak si myslím nevíc vzruším pána
#Já->pan: i když to není vždycky podle mého gusta :-) vzrušuje mě vzrušovat ;-)
#pan->: No, skončila na skřipci. Tedy vlastně skončila v mém objetí. Na skřipci začala. Navíc se svorkami a bradavkami na prsou a kunidčce a závažíčky na nich.
#pan->: Pak jsem jí k těm závažíčkům a nataženým údům přidal ještě rákosku na zadek... ...no a pak došlo na to mé objetí...
#Já->pan: metoda cukru a biče? :-)
#pan->: ...jo, to jsem pochopil... ...zajímavá "úchylka"...
#pan->: Hm, myslím, že tak nějak by to ve vztahu Pána a subinky mělo být.
#Já->pan: v praxi je to naprd, ale ve virtuálním světě to tak na obtíž není
#pan->: ...a Tobě samotné se líbí co? Kdyby Ti třeba Pán řekl: "Vzrušuje mě, co vzrušuje Tebe."
#Já->pan: :-))
#Já->pan: bezmoc, trocha škrcení
#Já->pan: pocit naplněnosti...všude ;-)
#pan->: Hmmmm, s tím se dá pracovat ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt