Odměna pro subíka

Dnešní večer je o něm. Tedy svým způsobem každý večer je o nás, takže i o něm, dnes je to ale zvláštní případ. Dnes mám v plánu ho odměnit. I když všechno co mám v plánu už zná, dám ruku do ohně za to, že se mu to bude líbit. Začnu tím, že ho nechám z řetízku na mé noze odepnout klíček od jeho klícky.



Vkládám mu ho mezi rty. Pokud něco neumí, tak je to vhodně mlčet. Na krk mu připínám obojek i s vodítkem. Odcházím do ložnice a on chtě nechtě musí se mnou. Po čtyřech samozřejmě. V ložnici ho beru pod krkem a svalím ho na postel. Obkročmo na něj nasedám a s rukou pořád pod jeho krkem začínám rozdávat polibky a kousance po jeho těle. Druhá ruka se dostane pod košili a přivlastním si jeho bradavky. Jazykem si hraji s jeho uchem. Rozkošně se sebou zmítá lechtivostí a vzrušením. „Dnes budeš moje kurvička a budu si s sebou dělat co chci, zopakuj to.“ Donutím ho podívat se mi do očí, když parafrázuje moje slova. Možná si to namlouvám, ale s každým vyslovením se jeho tělo uvolňuje a poddává se mi. Do obličeje se mu vehnala červená barva. Možná studem, možná to má co dočinění s přiškrcováním. Mentální poznámka - provést víc experimentů.

Rozepínám mu košili. Jeho pokusy pomoct mi odmítám a odhazuji mu ruce nad hlavu. „Drž.“ Nehty přejíždím po jeho hrudníku a věnuji zvláštní pozornost jeho bradavkám. Líbí se mi, že se nebojí nejen nechat si na sáhnout, ale ani dát najevo že mu to dělá dobře. Zanechávám na jeho prsou červené stopy po mých drápkách. Polibky začnu opisovat jejich cestu, zatímco ruce jdou o něco níž a rozepínají jeho kalhoty. Zvedá pánev a umožňuje mi stáhnout mu vše pod pasem dolů. Pohled na plně odevzdaného nahého partnera je něco, čeho se jen tak nenabažím. Z jeho tváře jde vyčíst, že on si to užívá zřejmě ještě víc. Tedy nahého - pořád má na sobě košili. A obojek. A pás cudnosti. Rukou kontroluji plnost koulí. Pás je drží hezky vystavené, napnuté a citlivé. Až na hygienické přestávky ho klec nepustila už týden, takže je dost citlivý. Na zkoumání tak reaguje i lehce bolestivým kníkáním. Poplácám ho přes koule, beru klíč z jeho rtů a sundavám zámek. „Do sprchy,“ posílám ho jednoduše pryč. Hned co odcupitá, vyndavám na postel hračky na další pokračování.

Nechávám mu pár minut náskok. Pohledem ještě kontroluji, zda je vše na svém místě. Svlékám se, do ruky si stříkám vydatnou dávku gelu a jdu za ním do sprchy. Přes dveře se pokochám pohledem na jeho tělo/můj majetek. Vklouznu za ním a rukou ho pohladím po zádech. Tělem se mi snaží jít naproti. „Máte právo nevypovídat,“ zašeptám mu do ucha narážku na jednu z našich předchozích hrátek. Dává ruce na stěnu, nohy lehce rozkročené, po zádech mu stékají kapky horké vody. Nesnažím se nijak skrývat o co mi jde a rukou mu vnikám mezi půlky. Gelem jsem nešetřila, takže i přes jeho šok do něj vnikám bez obtíží. Druhou rukou mu pokládám na rameno a konejším ho. Stojí na špičkách ve snaze uniknout, ale daří se mi ho dostat zpátky na stabilnější polohu. Rukou ale neuhýbám a nutím ho aby se na ní sám nabodnul. „Něco k proclení?“ ptám se úředním hlasem. Zavrtí hlavou. Beru ho za koule a silněji mu je zmáčknu. “Vážně ne? A co schováváš v tomhle pytli?“ Během výslechu mu rytmicky přirážím na prostatu. Už dvěma prsty. “Obávám se, že budete muset se mnou pane, nebudete dělat problémy, že ne...tak ruce za záda a jdeme.“ Než zavřu vodu oplachuji proudem mou ruku a jeho análek. Venku ho pořádně suším ručníkem. Drhnu ho obzvlášť přes bradavky a v rozkroku, líbí se mi jak se krásně prokrví. “Jdeme,“ strkám ho před sebou do ložnice.


Chvilku trvá než si po ostrém světle koupelny přivyknu na přítmí v našem doupěti lásky. Vše je, jak jsem nechala. Škoda, že půlku věcí nebudu potřebovat. Zrádná únava a možná trochu i potěšení z toho jak subík hezky reaguje na požadavky policejní důstojnice s i vynutily změnu plánu. Nechávám ho kleknout. Stoupám si těsně k němu a nandavám si postroj pro strapon. Nepospíchám. Vidím jak mu pulzuje penis ale proč to ještě nevylepšit. Dva prsty pouštím do svého klína. Až na první kousek vklouznou dovnitř bez problémů. Vyndám je a přímo před jeho očima demonstruji jak jsou vlhké. Olízne se. To by ale bylo moc jednoduché. Přejedu mu jenom po špičce nosu a nedopřeji mu po čem touží. Beru dildo a nasoukám ho do postroje. „Čas na kontrolu ústní dutiny.“ Jeho mlsný výraz z tváře zmizel. Neochotně ale poslušně obemyká fialový klacek svými rty. Tenhle není - na rozdíl od jiných v šuplíku - vyvedený realisticky. Není to ale mou dobrou náladou, ale prostým faktem, že touhle velikostí ho můžu píchat do rána a nebudu muset přestat. Pokud by teda měl pás cudnosti. Takhle na volno to myslím bude o poznání kratší. “Oči nahoru,“ pronesu beze spěchu. Dívá se na mě pohledem plným ponížení, lehkého nesouhlasu a možná s náznakem odporu. Všechny tyhle chutě ale přebíjí chtíč v intenzitě, která by mohl pohánět větší aglomeraci. Nemůžu cítit jak pracuje na tom kusu plastu, ale celé to tak nějak dává příjemný smysl. Někde jsem četla, že popsat zážitek skoku padákem nejde. Aspoň ne tak aby posluchač pochopil o co jde. Tohle musí být něco podobného. „Neděláš to poprvé, co? Takže víš co bude následovat. Tak šup.“ Nechávám ho aby si rozhodl pokračování. Finále už vím, takže tuhle drobnost mu nechám. Vybral si. Staví se na postel na čtyři, stydlivě ne úplně natočený zadkem ke mě. „Máš pravdu, ještě musíme tohle.“ Beru dutý roubík a obojek s vodítkem. Praxe dělá mistryně, takže vše je na svém místě během chvilky. Na první příraz ho nechávám roztáhnout si půlky. Pak už je klasicky na čtyrech a vodítkem ho nutím do sexy prohnutých zad. Dopřávám mu pořádnou porci pozornosti a nešetřím ani plácáním přes jeho zadek. Skrz roubík se ven dostávají jenom komicky zkreslené reakce. Už cítím svaly na nohách, takže se rozhoduji že to bude stačit. Poslední hluboký zásun a přitisknu se k jeho tělu. Do ucha mu šeptám, „teď se otočíš na břicho, ale jestli ti to vyklouzne, ošukám tě s tím do pusy tak hluboko že přes slzy nebudeš vidět.“ Má motivace funguje a končí pode mnou. Zadek na hraně postele. Pobídnu ho aby si podržel nohy nahoře, beru jeho penis a znovu startuji přirážení. Panika v očích jasně hlásá, že dlouho nevydrží a ještě nemá povolení. To šlo hopem. Opírám si jeho nohy na ramena a zvedám mu zadek, tak aby případný výstřik skončil na jeho obličeji. Dildo teď nahradily moje prsty a další dávka gelu. Penis mu ani pořádně nestojí, ale vím že je blízko konci. „Nemáš dovoleno, tak mě nezklam,“ poroučím mu. Nemá šanci.

První výstřik končí na jeho prsou, další už mířím přesněji do jeho násilím otevřených rtů. První výstřik v režii masáže penisu, ostatní už jenom přes prostatu. Výstřikem má zalepené oči a k mé nespokojenosti musím konstatovat, že s mířením na tom nejsem nejlépe. Plánovala jsem nakrmit ho sama, ale to bych si nesměla ve víru událostí zapomenout vzít rukavice. Rukama od gelu a jiných věcí to dělat nechci. Ale počkat, je tu někdo kdo má ruce čisté a tvrdí, že je poslušný... Snažím se projevit v hlasu úsměv, který nemůže vidět. „Že neuhádneš co po tobě budu chtít teď?“

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt