Prosba

Po dobré večeři, ležíme v obýváku. Já s knihou, on s mými chodidly.
„Myslím, že jsem asi hodně hodný,“ pronese do ticha.
„Hmm?“ vyruší mě z četby.
„Proč myslíš?“ ptám se.
„Došli mi černé fazole.“
„Jsi si jistý? Víš, že je nesmíš kontrolovat.“
„Ano, i tak bych řekl že mám přehled.“
„Tak ukaž,“ pokládám knížku a čekám až přinese pytlík s fazolemi.
Vysypat na stůl je otázka chvilky. Opravdu samé bílé. Nechávám ho posbírat je zpátky. Jenom pusou, ruce přece musí dál masírovat nohy.

„Připomeň mi co si měl slíbené, až budeš mít jenom bílé?“ dráždím ho.
„Změnu používání stop slova...“
„Vážně, to jsem slíbila? A jaká změna by to byla?“ ptám se. I když to vím. i on ví, že to vím.
„Abych ho nemohl použít po výstřiku,“ snaží se ze sebe dostat dostatečně hlasitě.
„Hmm, to je zajímavé, a proč to?“
„Abych nemohl zastavit co přijde potom...“
„Co by mělo přijít po tom?“
„Když by si chtěla, abych uklidil co jsem způsobil.“
„Chceš zakázat stop slůvko abys nemohl protestovat, když ti nakážu utřít nepořádek kapesníčky?“ směřuji ho k plnému doznání.
„Eee, ne... uklidil...třeba pusou...jazykem.“
Nechávám ho posadit a obkročmo si sedám za něj. Ruce jdou rovnou do klína, kde podle očekávání nahmatávám ztopořený penis. „Takže ty chceš abys si nemohl zabránit tomu? A proč?“
„No...myslel jsem že taková byla dohoda,“ snaží se vykroutit.
Začnu ho jednou rukou honit a druhou těsně obejmu koule. „Dnes jsem nějaká nechápavá, asi mi to budeš muset pořádně vysvětlit.“ Zrychluji a užívám si jak se prohýbá a tiskne se na mé tělo.
„Chtěl bych, aby si mě donutila uklidit můj výstřik pusou, protože mě ta představa vzrušuje.“
„Ale po výstřiku tě to přece hned přejde, tak proč bych ti měla dělat něco co nechceš?“ protahuji jeho trápení.
„Chci to teď...chci vědět, že za každý výstřik následuje trest...“
„Takže tebe láká být kurvička co líže sperma?“ Své nohy dávám mezi jeho a nutím ho roztáhnout je. „Ruce za záda,“ syknu ještě.
„Ne...ano...víš jak to myslím,“ odpovídá nekoordinovaně, vedlejší efekt toho že má většinu krve někde jinde.
„Takže co chceš?“
„Chci...chtěl bych být kurvička kterou donutíš udělat něco co nechce..i když to vlastně chce..a rajcuje mě představa, že mě nutíš udělat tohle... že mě donutíš slízat moje sperma a já se nemůžu bránit.“
„Takže jako odměnu chceš odebrat možnost bránit se až tě budu krmit tvým výstřikem a říkat ti, jak si velká kurvička když to děláš.“
„...ano....prosím tohle nevydržím.“
„Chceš snad stříkat? Víš co by tě po tom čekalo.“
„Co? Už? Myslel jsem až budu svázaný...nebo...nevím...už to platí?“
Místo odpovědi zajíždím prstem mezi jeho půlky, zneužívám znalost jeho těla a přeměňuji jí v orgasmus. Hlasitý - i když ne tak velký jak by mohl být. Výstřik končí na stole, ale část ulpívá i na mých prstech. Rukou rozmažu část po hlavičce a užívám si jak se snaží utéct s citlivou částí co nejdál. Suchou rukou ho beru pod krkem a mokrou mu nekompromisně strkám do pusy.
„Tak ukaž co je v tobě, kurvičko.“

...

Zbytek výstřiku může uklidit ještě kapesníčky. Pak vymění všechny fazole až na jednu za černé. Nakonec se vrací k mým nohám. Koukám na hodinky, uběhla sotva čtvrthodina. Podle horkých polibků a mých chodidlech a lýtkách to byla čtvrthodina, která stála za to.

Vracím se ke knize.

Dnes byl dobrý den.


Komentáře

  1. Vida, a já myslel, že nesmět použít stopku po výstřiku bude znamenat nějaký pořádný POT :) Protože tam nepoužít stopku snad ani nejde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ten dojde málokdy. Moc náročné na přípravu a znehybňování. V téhle pozici bych ho neudržela ;)
      Ale když jsme u toho, asi dopíši textík, který to nakousává...

      Vymazat
    2. Těším se :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt