Svítání

Líně se protáhnu a mžourám z okna kde se plíží mlha. Krajina venku je skoro pohádkově zastřená. Sice na obzoru netáhnou kanadské lesy ani netyčí vrcholky Alp, ale i tak to stojí za to. Slunce teprve začalo vykukovat. Brzká vstávání mi nikdy nešla, dnešek je výjimka. Jednak mám už třetí den dovolenou a druhak jsme včera měli náročný večer a odpadli jsme hned po večerníčku. Deka vedle mne se zavlní a ven vykouknou spoutané ruce. Po chvilce zápolení se k nim přidává i rozcuchaná hlava mého subíka. Podrbu ho ve vlasech a vyměníme si úsměv. Hned zase mizí pod peřinou a podaří se mu dostat až k mým kotníkům kam umístí polibek. Další jde o nepatrný kousek výš. Dva kupředu, jeden zpátky. Vím kam se snaží dostat a po krátké konzultaci sebe se sebou a mými potřebami se rozhoduji mu v tom nebránit.
Je neskutečné jakou (neukojitelnou) sexuální energii má subík v pásu cudnosti. Usedám do pohodlnější pozice a hasím ranní žízeň zvětralým douškem vína ze sklenky na nočním stolku. Hnus, ale přežít se na tom dá. Je u kolen. Dopřávám si atmosféru vypůjčené chaty, která je jako vystřižená z prezentace designového studia. Působí přesně tím dojmem, že majitel tu moc času netráví, ale na fotkách vypadá skvěle. Rty jsou v půli stehen, ale ruce už připravují půdu v mém klíně.  Navzdory lokaci a výbavě bych jí vlastnit nechtěla. Jako krátkodobá paní domu si to tu ale užívám. Ústa obroužila můj pupík a přímou čarou se vrátila přímo na mou kundičku. Nevěřila bych, že se do podobné někdy dostanu, ale přátelství  známosti sociální kontakty s vyšší střední vrstvou mají očividně své benefity. Jazyk!  Mohl by tu být nějaký voyaer s dalekohledem? Pro jistotu si přitáhnu deku pod bradu. Prsty. Jazyk. Ústa. Jazyk. Prsty. Jazyk.

Ještě chvilku ležím a snažím se na nic nemyslet. Nejradši bych nic nedělala. Pohledem ale zjišťuji, že moje přitáhnutí deky odkrylo přítelovo zadek. Chodidle zkontroluji, že je ledový. Odkrývám tedy deku, beru ho pod bradou a snažím se ignorovat unikající teplo. Je zpocený a lehce zarudlý z nedostatku vzduchu, ale usmívá se od ucha k uchu. "Na to že máš spoutané ruce si to zvládl na výbornou," usměji se, abych vzápětí ukázala zuby, "ale co ten nahý zadek? Víš, že nastydneš? Budeme tě muset zahřát." Už ví, že protesty jsou z menší části zbytečné a z větší části by byl sám proti sobě, protože si mé hrátky užívá. Nakonec. Leží na břiše a já klečím nad jeho zády. Nechci mu moc ublížit. Teda aspoň co se zad týče. Masérský kurz má z nás jenom jeden a já to nejsem. Začínám lehkým poplácáním. Krásně se třese. Zkusím jednu silnější ránu a odměnou mi je krásně probarvený otisk mé ruky. Pouštím přednášku o tom, jak o sebe musí dbát a hlídat se, aby nenastydnul. Přeci jenom, stará se o můj majetek a já ho chci mít v topu. Ke konci mého vytýkání má zadek krásně růžový. Zajedu mu rukou až na koule. Poslušně roztáhne nohy. Koule má plné a krásně dostupné díky pásu cudnosti. "Tak, poučení by bylo, teď trest. Za to ráno si můžeš vybrat. Rukou přes koule, nebo " - rychle se rozhlédnu - "dřěvěnou plackou na holou...nebo, pokud myslíš že si se poučil tak mi stačí tvé slovo. Příště to ale pak bude o hodně horší." Ticho. Začínám si uvědomovat, že mám studené nohy, uspíším jeho rozhodnutí lehkým stiskem jeho pokladů. Rychlý nádech, "na holou." Zmáčknu ještě jednou a tentokrát silněji a držím delší dobu. Zrychlené oddechování. "Díky za možnost paní, prosím o trest na holou." Pak, že starého psa novým kouskům nenaučíš. Beru do ruky dřevěnou destičku na vonné tyčinky a vyplácím mu dvacet ran. Po deseti na každou půlku. Jsem v tom nová, ale myslím, že takhle nějak si představoval výchovné výprasky. Uvidíme. 

Slézám z něho. Na chvilku bojuji s touhou pokračovat v hrátkách v koupelně, ale za střízliva se mi snadněji drží varování svíčka hořící dvakrát tak jasněji  shoří dvakrát tak rychle. Víkend ještě nekončí. Loučím se dlouhým polibkem. Přeruší ho až moje studené nohy, kterými ho schválně studím. Chvilka válení na posteli. Pak jdu do sprchy. On udělat snídani, poklidit postel, pustit film. Nabídla bych mu, že mu na to sundám pouta, ale na to ho už znám moc dobře.

Komentáře

  1. Umíš fakt poutavě psát :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přemýšlím o pásu cudnosti pro sebe ale slyšel jsem že se v tom dá udělat a penis nějak vyndat tak se chci zeptat jak u vás? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silikonové nepoužitelné, z CB jsme zkoušeli CB6000 a nepříliš použitelný kvůli vypadávání. Dají se do něj pořídit i nějaké vložky aby se tomu zabránilo, ale myslím že dost záleží na tom jestli je nositel shower/grower. Zkoušeli jsme nějaký ocelový noname, ale asi špatná velikost+váha. Po doporučení máme zatím HolyTrainer a po pár úpravách celkem spokojenost. Jediný problém je nemožnost sundat kroužek při erekci a odřeniny pokud zůstane na místě a dojde třeba na koníčka. Ne že by ty odřeniny přiznal... ale třeba ti to tak bude vyhovovat? :-D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt