Ranní procházka

z inspirace

Pozdní letní noc přecházející pomalu na rozbřesk. Jdeme parkem ruku v ruce jak páreček zamilovaných. Na rozdíl od nich se ale naše plány neomezí na petting ve vysoké trávě. Scházíme z cesty a míříme k dřevěné palisádě dětských prolézaček. Pár kůlů stojí opuštěně stranou, vybírám jeden z nich. Před pohledy z cesty nás chrání křoví, z druhé strany řeka. Cesta za ní je dost daleko a jenom pro pěší. A pokud se náhodou vyskytne nějaký běžec - ranní ptáče...no to je riziko, které jsme ochotní podstoupit.

Vytahuji z batůžku pouta a krátký provaz. Kožená pouta sice nebyla na originálu vidět, ale jsou na zápěstí příjemnější než želízka. Nechávám ho nasadit si je na zápěstí zatímco já se věnuji úchytu provazu na vršek kůlu. Rychlé zacvaknutí karabin na poutech, jedna smyčka a už mu snadno vytahuji ruce nad hlavu. Spokojeně ho polechtám v podpaží, protestuje tohle na fotce nebylo. Bránit se ale moc nemůže. Rozepínám mu zip na kalhotách a z trenýrek pouštím na svobodu klec s jeho bezpečně schovaným penisem. Tohle taky ne, dráždím ho. Povoluji provaz a nechávám ho kleknout, záda přitisknutá ke sloupu. Z batůžku vytahuji fialový připínák. Ten co mě viděl balit. Pozoruji jeho reakci, když ho pokládám na zem k ostatním věcem a vytahuji něco dalšího. Připínák bez postroje, nepřipínací oboustranné dildo nebo jak se vůbec tahle ďábelská věc jmenuje. Už ví, že jde do tuhého. Chvilku mi trvá, než jej dostanu na správné místo, musím si sundat kalhoty a chvilku pohrát než do mě vklouzne.

Vibrace na můj oblíbený pomalu nabíhající režim. Kalhoty jsou nakonec zpátky, i knoflík zapínám. Zip zapnout nemůžu. Brání tomu 13 cm světle fialového silikonu. Beru provaz a napínám mu ruce ještě víc. Tak ukaž jak to umíš kurvičko, doprovázím průnik dilda mezi jeho rty. Snaží se kouřit, ale hledáme vhodnou polohu, kdy má dost prostoru na pohyb hlavou a zároveň je dost omezený. Pohled na oddaného subíka, který se pro mě snaží udělat první poslední, jeho stud že takhle bezbranně kouří a v neposlední řadě taky vibrující nálož v klíně mi zatemňují hlavu. Přitáhnu jej ke sloupu, v jedné ruce provaz v druhé jeho vlasy a začínám ho šukat do pusy. Asi se mi líbí jak bojuje s vlastním tělem proto, aby mi byl plně oddaný. Zvládá to na výbornou. Po chvilce se ozvou mé nohy, pro které je to zátěž. Vytahuji z kapsy jeho telefon a zachytávám momentku do alba - kurvička uvázaná venku u sloupu nadrženě kouří.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt