MP3 experiment - otázky a odpovědi

Přišel mi e-mail s pár dotazy ohledně MP3 experimentu. Protože má pracovní verze je, že blog čte spousta lidí, jenom polovina jich je stydlivá na reakci a druhé nefunguje zasílání komentářů, rozhodla jsem se, dát odpovědi pro další zájemce přímo sem.

V čem si nahrávala? Jak?
Na mikrofon u sluchátek k počítači. Na úpravu zvuku i nahrávání jsem použila Audacity. Návodů je spousta, zvládla jsem já, zvládne i průměrně schopná veverka.

Najednou?
Ne, celá příprava byla náročnější. Jednak samotný scénář, pak všechno namluvit v relativně malých odstupech aby nebyl moc rozdílný hlas. Ve finále pak ještě celé odposlouchat, jestli to dává smysl (veledůležité).

Vážně dvě hodiny?
Ano. Kupodivu to dost rychle nabude. Některé části se dají opakovat, jako třeba odpočítávání. Jiné se dají použít později jinde/ v dalších nahrávkách. Jako třeba popis jak se prezentovat. Také je tam dost pauz, třeba na to aby se mohl uklidnit, nebo běží čas. Vřele doporučuji nadabovat třeba http://edgemeplease.com/

Poslala by si mi nahrávku?
Ne, promiň.

Nebo aspoň scénář?
Ten možná, ale...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt