Návrat domů - část první

Jeden hladký pohyb a byla jsem tam. Trefila jsem se hned na poprvé. Překvapená sama sebou jsem otočila klíčem a vklouzla do tmavé předsíně. Boty na nízkém (ale přeci jenom) podapatku jsem slastně odkopla do rohu. Chladivá podlaha byla jako ráj na zemi. Vítaná změna po žhavém alkoholu a ulepeném potu, který svíral moje tělo. Sesunula jsem se na zem a nasávala jsem příjemné osvěžení. Vůbec to nebylo proto, že jsem čekala, až se zastaví místnost. Dámská jízda se nám trochu protáhla... Propnula jsem se jako kočka, až se ozvalo křupnutí v zádech oznamující, že dál už to nepůjde. Nebála jsem se, že si ušpiním šaty. Podlaha měla být čistá a krátké přejetí rukou to jenom potvrzovalo. Vlastně jsem nečekala nic jiného. Úkol zněl přeci jasně...



Když se svět zastavil, pomalu jsem se zvedla. Někdo mi nadával za to, že jsem pila málo nealka. Možná to byla moje hlava, možná ne. Pár nejistých kroků do kuchyně a už doplňuji tekutiny. Zatím jenom vodu. Při třetí sklence zpomalím. Mám čas se rozhlédnout. Stůl uklizený, myčka prázdná, skleničky srovnané, lednička se leskne. Na důkladnější inspekci dnes nemám náladu. Moje chutě teď směřují úplně někam jinam. Tentokrát mě zavedou do ložnice. Ustlaná postel, věci na nočním stolku srovnané do pravých úhlů, v rohu u topení subík. Takže tady také všechno v pořádku. Ještě jednou mávnu dveřmi, aby subík ucítil závan vzduchu. Páska přes oči mu nedovolí pokochat se pohledem na mne a uši mu bombardují sluchátka vhodnějším obsahem. Nechci ho vyděsit přímo dotykem, proto jsem zvolila méně násilné upozornění na mou přítomnost. Postoj se okamžitě mění. Pořád v pokleku, ale najednou narovnaný s hlavou chtivě vztyčenou se snaží vycítit mojí blízkost.

Přicházím k němu. Stojím před ním, svým klínem na pár prstů od jeho tváře, a čekám. Sálá ze mě teplo a je cítit pot po náročném večeru. Dvě cinknutí od úrovně jeho pasu mi odpovídají na dvě nevyřčené otázky. První, už mě ucítil. Druhá, bez příkazu si vzal pás cudnosti (s rolničkou) a jeho penis se právě dvakrát zkusil dostat na svobodu. Odepínám vodítko od topení a koncem mu přejíždím po tváři. Začínám u ucha, podél krku až na klíční kost...skoro neznatelně zavadím o bradavku a už jedu zpět.  Pres krk, bradu na rty... Subík zkouší hravě chytnout konec vodítka do pusy. Hravě, ale opatrně. Ještě netuší, s jakou náladou jsem přišla. Ani jak moc ji změnil plněním úkolů.
Protože s mým postavením  přichází  i zodpovědnost,  lehce ho švihnu přes tvář vodítkem.  A protože s mým postavením přichází i moc, beru ho za pouta na rukou, táhnu mu je nad hlavou směrem k posteli. Z pokleku nemá šanci se zvednout. Ruce na posteli, nohy pořád na zemi, zbytek těla propnutý do luku a krásně se chvějící. Je to inspirující pohled. Zasazuji mu hluboký polibek. Po prvotním šoku z nečekané změny, se přítel poddává a na chvilku jsme spojeni v jedno tělo. Dnes večer rozhodně ne naposledy. Cítím jak mé tělo reaguje a jako první do boje vysílá bradavky. Nejvyšší čas pokračovat.
Stoupám si a končím obkročmo nad jeho tělem. Malou věčnost se kochám výhledem na jeho oddanou polohu. Ruce za hlavou, hlava s lehce pootevřenými rty, bradavky křičící si do světa o pozornost a okolo klečících nohou stojím já. Oddychuje a čeká. Do toho se ozývá nesmělé cinkání jeho nádobíčka, jak se snaží ukázat v celé kráse, ale plastová mřížka je nad jeho síly. Přemýšlím co právě slyší ve sluchátkách. Buď bílý šum a pak je jeho cinkání zásluhou pouze mojí přítomnosti, nebo nějakou výraznou audio stopu z erotického videa. Možná tam vzdychá žena, možná tam vzdychá a prosí chlap... Měla bych ty zvuky lépe třídit.

Přetahuji přes sebe šaty. Beru jeho spoutané ruce a dávám je na své prsa tak, aby cítil mé vzrušené bradavky. Něžně, až skoro opatrně, pokládá ruce na obě kozičky. Snaží se co mu pouta dovolí. Hladí jemně, čímž se netrefil do mého aktuálního rozpoložení. Chudinka, ale co čekat od zaslepeného (l/p)áskou. Hlavu má opět v úrovni mého klína. Beru lem kalhotek a dávám mu je do pusy. Pochopil. Snaží se mi je stáhnout a já se mu ochotně točím, aby mu to šlo. Zůstávám stát zády k němu. Bere to jako signál k líbání mého zadečku a až po několikerém ucuknutí dojde myšlenka na správné místo a on rozepíná podprsenku. Tohle budeme muset ještě vypilovat. Sbírám kalhotky ze země a když už jsem tam, zkontroluji jeho klícku. Tohle nevychytal. Snaží se odstávat od těla a jsou zřetelně vidět otlačeniny. A taky kapající předvýstřik. Beru do ruky krém a vydatně si ho vymačkávám do levé dlaně. Kapičky lásky otírám na ukazováček a prostředníček pravé ruky. Strkám mu je do úst. Žádné zahřívání a laskání, jsem hrubá. Chci aby je kouřil. Taková příprava na věci budoucí. Druhou rukou nevybíravě začnu promazávat jeho otlačeniny. Nelíbí se mu to, ale asi chápe, že je to trest za nedovolené nošení pásu. Ošetření zakončím poplácáním přes koule u kterého dusím pokus o vyjeknutí svými prsty v jeho puse. Závěrečné poplácání po tváři se neobejde bez mého komentáře, "šikovná hračka." Zasměji se. Nemůže mě slyšet, ale stejně jsem to ze zvyku řekla. Asi mě vychovává stejnou měrou jako já jeho. Dovolím si ještě jeden polibek na čelo a odcházím do koupelny.

Chvilku beze mne ještě zvládne.

druhá část


Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt