Návrat domů - část druhá


Mé tělo mě opět překvapilo a řeklo si o horkou sprchu. Nevím o co si řekne až budu zpátky v ložnici, takže pro jistotu trávím mytím určitých částí více času než obvykle. Zanechávám ve sprše pot, zbytky makeupu, lak na vlasy a hlavně únavu. Při návratu na místo činu mě uvítá pohled na subíka, ve skoro stejné poloze, v jaké jsem ho nechala. Píšu si mentální poznámku do už tak přeplněného deníčku, že musím přijít s haptickým signálem "udělej si pohodlí podle chuti". Jediná změna jsou jeho ruce, které momentálně masírují koule. Přicházím k němu a opakuji scénu "stojím tu, cítíš mne?" Kokosový olej s kakaem je podle všeho intenzivnější než můj pot, protože mě pozná bez váhání. Beru ho pod krkem a nutím vstát. Po večeru stráveném na podpatcích, které teď nemám, mi přijde ještě vyšší než obyčejně. Na přehrávači houpajícím se na jeho krku nastavuji jinou skladbu. Pod změtí písmen se ukrývá další vývoj večera a já doufám, že si moje pojmenování pamatuji dobře. Pouštím přehrávač a rozepínám mu karabinu spojující jeho zápěstí. Ještě obojek, štípnout do bradavky a shodit na postel. Čekám. Čeká. "Prosím paní, můžu ukázat, jak se starám o vaší hračku?" přeruší ticho jako první. Takže minimálně začátek nahrávky, je správný. Odcházím ulovit si víno a - pokud se budu cítit obzvlášť na úrovni - i skleničku.
(část první)

Přicházím zpátky akorát včas, abych viděla konec inspekce. Hračka na čtyrech s roztaženým zadečkem prezentuje oholený análek domnělé inspektorce. Ta mezitím stojí ve dveřích a nalívá si víno. Sladký život nevědomých. Nemusím kontrolovat abych věděla, že bude připravený na výbornou. Důvod k jeho potrestání nepotřebuji, už se potrestal sám víc než dost. I když to zatím ještě neví. Dělám si na posteli pohodlí ve stylu řecká bohyně v pololehu s amforou vína. "Prosím paní, smím hladit vaší hračku?" začíná další etapu. Chvilka ticha. "Prosím paní, moc bych chtěl hladit vaší hračku." Prosí podruhé o to stejné? Lovím ve vzpomínkách kolikrát by mohl ještě prosit. Tradice jsou moc předvídatelné, takže třikrát to (nejspíš) nebude. Nejpravděpodobnější je něco mezi dvakrát až osmkrát. "Prosím má majitelko, smí se vaše hračka hladit pro vaše potěšení? Moc to potřebuje..,prosím," vyruší mě subík svými prosbami z mého přemýšlení. Začíná se hladit. Občas mu pomůžu štípnutím tu, potaháním tam. "Ano, paní, moc rád budu vzdychat." Z tónu jeho hlasu je znát, že se mu vývoj večera zamlouvá alespoň stejně jako mě.

"Ne paní, nemám moc trénovaný análek," vstupuje subík do předposlední kapitoly dnešního představení. "Na tom nesejde, budeme trénovat," reaguji po paměti. Podobné znění musel slyšet také. Normálně by měl všechny potřebnosti připravené aby je mohl najít i po hmatu. Dnes tu má jenom mě. "Prosím paní, můžu si nagelovat prst?", slyším první nápovědu. Beru z krabice gel a vtisknu ho do ruky lehce nervóznímu subíkovi. Jde na čtyři, ruce protahuje mezi nohama a chytá se za kotníky. Hlava zabořená do peřiny, zadek vysoko. Pro mě neslyšný hlas ladí poslední detaily polohy. Nohy více od sebe, trochu prohnout záda, maličkosti, ale poslušně je plní. Začíná se hladit po stehnech. Postupuje výš a pak se se plácne přes zadek. Očividně málo, protože to opakuje. Dolévám si víno a přemýšlím, jestli už takhle zvrhlý byl, nebo jsem ho zkazila já. Dumání mi dokresluje štípání do koulí, tahání a žadonění o hrubější zacházení. Nakonec i prosba o na gelování. Změna jeho polohy mi málem vylije sklenku. Nohy těsně u sebe, hlava pořád přitisknutá na postel. Zadek krásně přístupný ve vzduchu, penis a koule prostrčené mezi stehny a bez obrany vystavené světu. Přesouvám se blíž, až doslova dýchám na jeho půlky. Ne že bych předtím měla špatný výhled, to ne. Nucené hraní s análkem je ale vysoko na seznamu věcí, za které se stydí, takže si jsem jistá, že ocení zvýšenou pozornost. Z této polohy se mu ruce dostávají dosti nepohodlně, ale snaží se. Nagelovaný prst zakrouží kolem dirky a pomalu vniká dovnitř. Měla jsem v plánu olíznout špačku penisu, ale v pásu to jde dost špatně. Spokojuji se s alternativou a zanechávám otisk zubů na jeho bílé půlce. Vzdychání je tlumené a potlačované, ale nic, z čeho bych měla obavy. Do finále ho to přejde. "Prosím paní, můžu se opíchat kolíkem?" nenechává mě pokochat se příliš dlouho. V dobrém rozmaru beru malé dildo a místo do ruky mu jej přikládám přímo k análku. Lehce cukne, ale nemá kam se posunout. Bere mi dildo z ruky a podle příkazů z nahrávky jej do sebe pomalu dostává. Je to podíváná, která se mi nikdy neomrzí. Působí si trápení kvůli mě. Líbí se mu to kvůli mě. Vzdychá kvůli mě. Já jen sklízím plody. Exuji skleničku, ale poslední hlt vína si nechávám v puse. Jednou rukou si ho za vlasy přitáhnu ke svým rtům a dopřeji mu osvěžení, následované mým jazykem. Druhá ruka kontroluje přírazy. Jsou moc pomalé, takže přidávám na rychlosti, ať si nahrávka říká co chce. Jsem hrubá, ale vím, že to tak necítí. Pokud má ještě nemá mozek rozpuštěný v hormonech, tak je šťastný, že si ho užívám jak chci já. Přinejmenším mi to pořád tvrdí. Tleskání z nahrávky konečně dožene můj rytmus a já končím s orálním znásilňováním. Pro zatím. Nechávám ho, připravit si prdelku a jdu k šuplíku s hračkami. Vyndavám si strap-on a po chvilce alkoholového zápolení se do něj dostávám. Opět si ho za vlasy přitahuji, ale tentokrát jeho rty rozdělí sice fialový a umělý, ale zato realisticky zpracovaný penis. Bez váhání ho začne sát. Většinou potřebuje víc přemlouvání, ale třeba už má myšlenky úplně zaslepené. Koneckonců jednou se přiznal, že když ho dostanu takhle hluboko do myšlení subíka, kouřil by cokoli co bych před něj dala... Na další experimenty není čas. Další prosba. Tentokrát jestli se pro mé potěšení může ošukat. Jsem benevolentní bohyně. Dolévám si víno a lehám si na záda.

Subík po hmatu nachází místo, kam se má přesunout jeho prdelka. Bere si gel s hezky potírá každý záhyb dilda. Kleká si obkročmo a s prosbou "prosím, můžu se vaše hračka pro vaše potěšení opíchat?" pomalu nasedá. Nestačím se divit, normálně je dostat do něj takovou věc k deseti přírazům. Teď to zvládnul na tři. Dává ruce za záda a pomalu se zkouší zvedat. Ještě pomaleji pak dosedá. Upíjím víno a kochám se. Spolu dopitou sklenkou přestává i jeho dosedání. „Prosím paní, chci víc.“ Chytám mu ruce schované za zády a za zápěstí je přetahávám nad má ramena. Na další číslo bude potřebovat každou oporu, kterou sežene.
V této poloze po věčnosti opět vidím jeho tvář krásně z blízka. Kapky potu, vzdychající rty a jeho vůně jsou dost na to abych opět dostala na polibek. Naštěstí se ptát nemusím. Chytám ho za hlavu a beru si co chci. Možná animální, ale v tu chvíli nadmíru potřebné. Nepřestávám ho líbat, ani když pomalu začne přirážet na mé dildo. Prvních pár přírazů se nechci omezovat... Pouštím ho. Ve sluchátkách dostává tleskáním načasované přírazy a za chvilku bude mít co dělat aby je stíhal. Líbat ho by bylo určitě neproveditelné. A já bych se připravila o krásnou show.
Začínám litovat, že jsem si nevzala oboustranné dildo. Naštěstí moje střízlivější já dobře vědělo, že pak bych mohla mít problém se držet na uzdě. Subík se snaží najít polohu, která by mu pomohla co nejlép splnit požadavky té neusmlouvatelné dominy ve sluchátkách. Chvilku nade mnou, chvilku na mě. Zrychlující rytmus přírazů se občas zasekne, když někdo zlomyslný tleksnutí vynechá anebo přidá nějaké navíc. Hladím tělo, které se pro mě tak snaží, zatíná svaly, vzdychá čím dál tím hlasitěji, častěji a - k mé potěše - i zoufaleji. Přírazy přichází ve vlnách. Pomalejší náběh, crescendo a pak... poprvé hned ticho a pauza. Ve vlně poté pár tvrdých přírazů. Další vlna končila falešnou pauzou a pak pokračovala ve stejném tempu. Podívanou dokresluje občasné plácnutí, kdy si má ruka vychutná obnažený zadek. A samozřejmě tolik cinkání té prokleté rolničky, až se bojím předčasných vánoc. Nakonec se vše zastaví. Subík oddechuje po námaze, opřený na všech čtyrech. Konečně jsem pochopila plný význam "být zbrocen potem". Doufám, že jsem ho nepřetáhla. Sluchátková lady nesdílí mou obavu, protože subík poslušně prosí o odměnu. Nechala bych ho už jít, ale trest je trest. Beru do ruky gel a geluji dildo i jeho půlky. Kontrola prstem mi odhalí, že oholení splnil dobře i zde a že jeho tělo uvnitř hoří touhou. Na cestě ven ho chytám za koule a snažím se ho na sebe napíchnout. Chci té ze sluchátek sebrat potěšení, že finále by začala ona. Ruka od gelu má ale špatný úchop, takže místo toho se mi povede jenom ne zrovna šetrné zmáčknutí. Ozve se smíšený sten bolesti a vrcholné rozkoše. Pravda, že koule dnes moc pozornosti nedostaly. Musím to příště napravit. Pro teď alespoň silněji plesknu, aby bylo vidět, že tohle trápení bylo v plánu. „Děkuji,“ ozve se mi na odpověď. Jsem si docela jistá, že tohle patřilo mě a ne příkazům z nahrávky. Přebytečný gel otírám o jeho hrudník a břicho. Dobře, kecám, otírám je hlavně o bradavky, se kterými se hezky hraje. Opět začínají přírazy. Chytám za koule co mi jeho poloha a klícka umožní a stiskem dávám najevo, že bez gelu si ho už hodlám udržet. Zrychluje a říká nahlas věci, ze kterých se skoro červenám. Příště si je musím nahrát. „Prosím, smím stříkat?“ Tak a je to tady. Pár proseb, každá další zoufalejší než ta předchozí. Pak přijde ze sluchátek má odpověď. Podle jeho zdrceného stenu jsem vybrala správnou nahrávku. Odpověď byla „dnes ano“. Deset odpočítaných přírazů při kterých mohl stříkat. V pásu cudnosti se mu to zatím nikdy nepovedlo. Tento večer není výjimkou. Konečně chápe co způsobil, když si vzal pás bez dovolení. Trochu zoufale a pořád vyzařující beznadějnou nadrženost klesá na všechny čtyři. Lehké zakňučení namísto prosby utnu přírazem pánve. Vetřelec vnikající do něj bez přípravy funguje dostatečně dobře jako varování. Lekci o vyžadování orgasmu jsem už měli, ale asi bude potřeba jí zopakovat.

Chvilku tak ještě strávíme, než mu sundám sluchátka i klapku na oči. Navzdory tlumenému osvětlení zamžourá a usměje se na mě. Pořád z něj cítím malou naději, že by odměna nakonec mohla přijít. Přivítáme se, už ne tak vášnivým polibkem. Tohle už je ten klidnější, ale svým způsobem hlubší. Pomůže mi odstrojit strap-on a, zatímco dopíjím víno, dopoklízí následky řádění. Jde mu to hezky. obzvlášť, když se pro něco ohne, neodolám a komentuji. Pak ho volám k sobě a beru si jeho hlavu na prsa a hladím ji. Má fantazie by chtěla ještě pokračovat...připnout dildo jemu a nechat se opíchat, nebo vyřádit se na jeho obličeji... Zbytek těla má ale víc hlasů, takže to vypadá na spánek. Párkrát musím partnera ještě usměrnit, když začne příliš aktivně využívat ruce, nebo se snaží klíckou třít o mé nohy, ale nic čemu bych se po takovém večeru divila. Je ale čas jít spát. „Popros o studenou sprchu, aby se ti dobře spalo a vydržel si v pásu do konce týdne,“ začnu. Chvilku ticha ruší jenom oddechování. Pevné obejmutí a slyším co slyšet chci. Chce to i on, i když to teď možná ještě neví. „Utíkej hračko.“

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt