Jak moc to subík chce a úkol který se nedá odmítnout

#pan D->: dobrý večer
#Já->pan D: Ahoj čubičko
#pan D->: moulik
#Já->pan D: psala jsem ti předím, ale někam si zmizel
#pan D->: jak se máte, slečno Terko?
#pan D->: nebyl jsem tu, slečno Terko, spadl mi internet
#Já->pan D: chudačku :-)
#Já->pan D: tak jaká byla noc
#pan D->: pohodová, přítelkyně už psala, když jsem šel spát
#Já->pan D: a jak rychle si usnul ty?
#Já->pan D: dnes sám?
#pan D->: usnul jsem rychle, byl jsem unavený
#pan D->: ne, přítelkyně je vedle a učí se
#Já->pan D: takže žádný honění nebude?
#Já->pan D: co si z toho mám vzít, když si píšeš se svojí majitelkou a nestojí ti
#pan D->: to záleží jen na vás, slečno Terko
#pan D->: stojí mi
#Já->pan D: tak přece nehceme aby tě načapala
#Já->pan D: nebo snad ano?
#pan D->: hladím si ho, slečno Terko
#pan D->: nechceme, ale nenačapá mě
#pan D->: Najd
#Já->pan D: tak to má být
#pan D->: stojí mi při pomyšlení na vás, slečno Terko
#Já->pan D: :-))
#Já->pan D: a na co myslíte?
#Já->pan D: zase jenom na olizování botiček?
#pan D->: ne, na to, že klečím roztažený a vy mě ošaháváte a vyšetřujete
#Já->pan D: rozveď to
#Já->pan D: přece si nemyslíš že mi jedna věta stačí
#pan D->: klečím na zemi před vámi, opřený i o ruce, zadeček vyšpulený
prý tu je málo obrázků, takže blog vypadá smutně...
ještě že je dost subíků co je ochotných je dodat


#Já->pan D: ráda poslouchám představy kde se pro mě sám ponižuješ
#Já->pan D: a ty mě přece chceš potěšit, ne?
#pan D->: vy si mě prohlížíte a prohmatáváte mi varlata, penis a roztahujete půlky
#pan D->: ano, chci
#Já->pan D: ano, chci, co?
#pan D->: sám si je na váš povel roztahuji, abyste viděla mou nadrženou díru
#pan D->: ano, chci vás potěšit, slečno Terko
#pan D->: bičíkem mi přejíždíte přes zadeček a strkáte jeho konec mi do prdelky
#pan D->: zezadu mě vezmete za varlata a zataháte za ně
#Já->pan D: koukám, že tvoje prdel je celkem nadržená
#pan D->: jsem roztažený, abyste měla přístup k vašemu majetku
#pan D->: ano, to je vždy, má paní
#Já->pan D: co s tím provedeme?
#pan D->: chtěl bych, abyste mě dojila jako svou čubičku, co potřebuje odstříknout semeno do zkumavky
#Já->pan D: čemu říkáš dojit?
#Já->pan D: vyhoněním?
#Já->pan D: to by sis moc užil
#Já->pan D: máš zkušenosti s masáží prostaty?
#pan D->: to nemám, ale moc bych chtěl, slečno Terko
#pan D->: je to můj sen vystříknout od masáže prostaty, slečno Terko
#Já->pan D: jak dobře máš schovené to tvoje píchátko, co si strkáš do zadku?
#pan D->: ono je to přítelkyně robertek, který si kdysi pořídila, ale už ho vůbec neužívá, slečno Terko
#Já->pan D: zkoušel si ho s vibracemi?
#pan D->: ano, zkoušel, má 2 stupně
#pan D->: projíždím si jím prdelku ve vaně
#Já->pan D: kdy sis naposledy vrněl?
#pan D->: má asi 14/4
#pan D->: to je delší doba, asi tak 3 týdny, slečno Terko
#Já->pan D: a když si to děláš ve vaně, jsi sám doma? nebo tě přítelkyně přes vodu neslyší?
#pan D->: sám doma, slečno Terko, to bych neriskoval, dělat si to, když je doma i ona
#pan D->: přeci jen za mnou chodí do koupelny se podívat a tak
#Já->pan D: výborně
#Já->pan D: a kdy budeš opět sám?
#pan D->: třeba behěm zítřka, od rána do odpoledne, slečno Terko
#pan D->: celý týden je přítelkyně přes den pryč, má školu od rána
#Já->pan D: :-))
#Já->pan D: to si mi neměl říkat
#pan D->: proč ne, slečno Terko? :-)
#Já->pan D: budu bohužel asi mimo chat, ale pár úkolů bychom ti mohli dát, co říkáš?
#pan D->: ano, má paní, jak si přejete
#Já->pan D: potřebuje tvoje šukací díra rozcvičku, než do sebe dostaneš tu hračku?
#pan D->: jstli myslíte, něčím menším, tak nepotřebuje, nageluji a strkám si ji tam, slečno Terko
#pan D->: na dva, tři zásuny je tam
#Já->pan D: to už si celkem zkušená kurvička
#pan D->: to ano, ale více než 17/4,5 jsem v sobě zatím neměl
#Já->pan D: a kde jsi sebral tuhle větší velikost?
#pan D->: šukal mě jeden pán
#Já->pan D: takže si měl v sobě kus pravýho chlapa?
#pan D->: ano, slečno Terko, už jsem měl v sobě chlapa
#Já->pan D: to jsi mi zatajil, pokud se nepletu
#pan D->: asi k tomu nepřišla řeč, slečno Terko
#pan D->: omlouvám se vám, že jste to nevěděla, slečno Terko
#Já->pan D: poznamenám si to...
#pan D->: nevadí vám to, slečno Terko?
#Já->pan D: zohledním to do budoucna
#Já->pan D: jestli je to dobré nebo špatné to budeš muset přijít sám ;-)
#pan D->: doufám, že dobré, slečno Terko
#Já->pan D: :-))
#Já->pan D: uvidíme čubičko, uvidíme
#pan D->: vždy mě bisex svým způsobem lákal, slečno Terko
#pan D->: zvláště v přítomnosti ženy
#Já->pan D: :-)
#Já->pan D: měl jsi tu už někdy pána?
#pan D->: třeba muset pána kouřit před vámi, to by se mi líbilo, slečno Terko
#pan D->: neměl jsem nikdy Pána
#Já->pan D: a kdyby si s tebou pán hrál, přede mnou?
#pan D->: tak to ano, to bych zvládl, slečno Terko
#pan D->: ale jen před vámi
#Já->pan D: :-)
#Já->pan D: dobrá
#Já->pan D: dostaneš asi pár dlouhodobých úkolů, když budeš mít celý týden volný byt
#pan D->: ano, slečno Terko
#Já->pan D: pořád stojíš?
#pan D->: ano, slečno Terko, stojím
#Já->pan D: už byla kapička?
#pan D->: ještě ne
#Já->pan D: chci jí
#pan D->: ano, má paní, pracuji na tom
#pan D->: už ji mám, slečno Terko
#Já->pan D: rozetři si jí po rtech
#Já->pan D: ale neolizuj
#pan D->: rozetřeno, slečno Terko
#Já->pan D: kdybych tě ted poslala za přítelkyní, dát jí polibek
#Já->pan D: co by si udělal?
#pan D->: dám jí pusu, slečno Terko
#Já->pan D: nebojíš se, že něco pozná?
#pan D->: nebojím
#Já->pan D: jak to?
#pan D->: to se nepozná, byla to jen kapička, slečno Terko
#Já->pan D: dobře
#Já->pan D: půjdu za chvilku pryč,ale nechci abysi vyšel ze cviku
#Já->pan D: takže se ted hezky odpojíš a půjdeš za tvojí přítelkyní
#pan D->: ano, slečno Terko
#Já->pan D: dáš jí polibek
#pan D->: ano
#Já->pan D: a nabídneš jí masáž nohou, nezávaznou, at se jí líp učí
#Já->pan D: a snaž se
#pan D->: to ona nemá ráda, slečno Terko
#Já->pan D: chci ale, aby sis u toho představoval mě
#Já->pan D: a co má ráda?
#pan D->: masáž krku, ramen
#Já->pan D: při učení nebo vůbec?
#pan D->: vůbec, je velmi lechtivá
#Já->pan D: nelžeš jenom aby si to nemusel dělat?
#pan D->: nelžu, má paní
#Já->pan D: dobrá, masáž kde krku, ramen, jak bude chtít, nauč se rozmazlovat a bud všímavý
#Já->pan D: pokud se ti to povede, můžeš dnes stříkat
#pan D->: ano, slečno Terko
#Já->pan D: a dovolu ju ti představovat si že stříkáš na moje nožky za odměnu za masáž
#pan D->: ano, děkuji, slečno Terko
#Já->pan D: jinak máš zákaz, než se ozvu, jasné?
#Já->pan D: to ostatně pořád platí
#pan D->: ano, vím, slečno Terko
A jak to bylo dál snad někdy jindy :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt