Nadrženec na středu


Odpověd na úkol s výstřikem přes trenýrky

Ahoj,
email jsem četl, když jsem byl sám doma, takže jsem měl dost soukromí. Svlékl jsem se jen do trenek a vytáhl jsem si ho ven skrz nohavičku. Nejdřív jsem si pustil tato tři videa, kde mají holky navrch nad klukem. Už jsem je dřív viděl, líbí se mi, jak jsou z toho ti kluci vzrušení a jak poslouchají. Jen jsem si ho hladil.

Pak jsem se koukal na video, co jsi mi poslala. Ta paní je hezká a má moc dobrou techniku rukou. Nechápu, jak to ten kluk mohl tak dlouho vydržet. Hned na začátku jsem si ho schoval do trenek a hladil se přes ně. Po šesté minutě jsem začal víc a opakoval jsem "už budu slečno Terko", jak jste si přála. Když pak ten kluk vystříkl, zrychlil jsem a taky jsem se udělal. Jak jsem dlouho nestříkal, bylo toho fakt hodně, měl jsem toho plné trenky. Pokračoval jsem pak dál v těch trenkách a před skončením videal jsem se ještě jednou vystříkal.
Pak jsem si pustil ještě toto video
Vytáhl jsem si k němu umělou vaginu a přirážel jsem do ní nejdřív vestoje a pak jsem si sedl na židli a dělal jsem si to tou vaginou, jako by na mě seděla holka. Pokračoval jsem ještě chvíli po výstřiku a pak jsem šel vypláchnout vaginu, vyprat trenky a napsat tento email.

David

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt