Trocha zkušeností samečka - druhá půlka

Pokračování samečkovo zkušeností.

Zajímavé :-)
Líbí se mi, že se nebojíš a vzrušuje mě když čubka jako ty se pro
potěšení majitelky přemůže a dělá to s chlapem :-D Nebo jsi bi?

Ne, nemám dneska náladu, stříkat nemůžeš.

Za to, že jsi mě s tím zase otravovat, si vezmi pravítko a udělej si
hezky růžovej zadek.

Pokud ti potom bude stát, začni se vyplácet přes kouzle. 30 ran, ale
chci ať jsou slyšet a ty taky.

Tvá paní



Nejsem Bi. S klukem jsem nešukal a ani bych to nedělal. Na příkaz paní jsem přes skype honil na kameře před jiným klukem a on taky masturboval. Ve videokabinkách jsem viděl kluky, jak se vzájemně kouří a honí a honil jsem kluka až do výstřiku.
 
Dal jsem si výprask pravítkem, jak jste přikázala. Penis se mi při tom ale nepozdravil.
 
Dnes jsem masturboval třikrát, dopoledne u videa s Tawnee Stone umělou vaginou, odpoledne ve škole na záchodě a představoval jsem si spolužačku, večer u videa s Marry Queen a Faye Reagan,


David

Spolužačku? Často si to představuješ?

T

Mám dvě hezké spolužačky, které si někdy představuji. Tato má hodně štíhlou menší postavu, malá pevná prsa a chodí většinou bez podprsenky. Často se z toho vzruším a někdy masturbuju a představuju si jí úplně nahou.

Dnes jsem byl odpoledne na chatu. Bavil jsem se s jednou paní o zkušenostech a pak jsme to dělali přes skype. Protože jste mi to nedovolila, nestříkal jsem. Ale bylo těžké to vydržet.

David

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt