Přerušená koupel

Dopřávám si doušek ze skleničky podchlazeného vína. Stopa chladu, kterou zanechává v ústech krku a celou cestu dolů příjemně zdůrazňuje horkost vody, která mě téměř celou obklopuje. Uši mi masírují tóny lehkého jazzu a chodila pro změnu přítel / subík v zácviku. Až na obojek jeho tělo nezakrývá nic, ale já se stejně věnuji knížce. Perry Rhodan se právě chystá vstoupit na planetu kde...mě vyruší opatrné odkašlání. Dočítám stránku, i když vím, že si z ní stejně nic nebudu pamatovat. Pohledem dávám najevo, že si mou pozornost už získal a čekám, co se z toho vyklube...
Pohled má přišpendlený na mé chodidla, kde právě umně zpracovává reflexní bod pro rameno. "Ohledně uklízení, jak teď musím být připraven na..." jeho hlas se tenčí až se úplně ztrácí v hudbě. Jako ostatně vždy, když je střízlivý a má mluvit o něčem co odporuje obvyklým kulturním normám maskulinity. Moc dobře vím na co naráží. Při jednom večeru  jsme narazili na popsanou fotku. Subinka v kratičkém oblečku služky, s rozporkou mezi kotníky, ohnutá přes tyč s obojkem a vodítkem tak krátkým, že se její vlasy dotýkaly země. Obě dírky od pohledu po delším používání. Po stehnech stopy po proudech a kapkách možná lubrikantu, možná sperma. Zajímavější je ale doprovodný text. Rámuje celý výjev jako trest za neschopnost být vždy připravena přijmout pánovo náčiní. V tomto konkrétním případě trest za její nedostatečně nalubrikovaný análek, když jí během vytírání chtěl použít její majitel. Myšlenka to byla vskutku lákavá. Do deníčku se tedy dostala jako nutnost subíka být při úklidu vždy připraven, na případnou návštěvu od své bohyně. Je to už nějakou dobu co jsem to uvedla v praxi a měla jsem za to, že je vše v pořádku. Tohle na to nevypadá. Končím tedy jeho trápení, "ano, vím co myslíš."

"Já...no..našel jsem něco co by možná mohlo být součástí uniformy." Zatím nechápu spojitost. Uniforma na uklízení je momentálně cokoli, od plné nahoty přes obojek/pás cudnosti až po komplet francouzské služebné. Jenom tedy přikyvuji a snažím se vyjadřovat podporu.

"No a souvisí to tak trochu i s další inspirací..." Snažím se v tom neztratit, ale netuším jak reagovat. Napiji se tedy vína. "O tom jak subinka byla moc vytahaná, tak dostala poručeno nasoukat do sebe fleshlight a..." Na to si také vzpomínám. Tuhle jsem uchovala jenom pro teď šok v jeho očích, když jsem řekla že to není špatný nápad. Fleshlight je šíleně veliký a i když vím, že existují fotografické důkazy, že to jde, nikdy mě nenapadlo to zkusit. Ještě něco mumlá, ale zarazím ho. Už mě nebaví chodit kolem horké kaše a teď když vím, že jsem nic nevzala za hranici se mi vrátila panovačná. "Ukaž co chceš."

Na telefonu chvilku hledá a pak mi ho opatrně podává. Měním ho za čtečku a odkládám si k němu do úschovy i víno. Drží skleničku za stopku, aby zbytečně neohříval a akorát tak daleko, abych ji měla hned po ruce. Pak že se starý pes nic nenaučí. Koukám na stránku, která na mne svítí z mobilu. Píp, řekne moje podvědomí a upozorní mě na základní chybu, kterou se snažím odnaučit. Nezaměstnaný subík, je neštastný subík. Poslat zpátky masírovat nohy ho nemůžu, skončila bych bez vína. Přikázat mu držet víno už by tak nevyznělo, ale i to by možná stačilo. Prstem ho přivolám blíž a pak mu ten stejný prst vkládám mezi rty. Tak aspoň bude klid.

Nejlepší překlad pro to co našel, by byl asi anální pouzdro. I když v originále je to spíš anální pochva (ta na meč, ne ta dámská). V podstatě vložka, aby nedošlo k ušpinění a pro intenzivnější zážitek. Velikostně určitě lepší než fleshlight. Definitivně větší než malé dildo. Vnikám dalším prstem do jeho úst a pomalu ho s nimi začínám šukat. I když jsem neměla šanci to vidět, jsem si jistá, že při masáži byl možná jenom lehce naběhlý, zato teď poskakuje a dožaduje se pozornosti. Beru ho za bradu a něžně ho přinutím hledět mi do očí. "Na co přesně ho chceš?" táhnu otázku jako med a opájím se pocitem jeho studu. Snaží se uhnout, ale nepouštím ho. Cítit jak se přede mnou celý obnaží a celý zranitelný se odevzdává právě mě je opojnější než víno a příjemnější než vibrátor v klíně. Tedy, než většina vibrátorů, na hitachi tomu ještě stupínek schází. "Já...myslel jsem... třeba při úklidu.. že bych..." hledá slova zatímco mu rukou sjíždím k bradavkám a začínám si s nimi hrát.

Čas na změnu. Uvolním si druhou ruku odhozením mobilu, dopíjím víno, ale nepolykám. Beru svou hračku pod krkem a pomalým, ale nezastavitelným pohybem ho táhnu za sebou do vany. Tělem do ní sklouzává, zatímco nohy zůstávají přehozené přes okraj ven. Pár vln se přelije přes okraj. Málo na to abychom vytopili sousedy, dost na to aby bylo co uklízet. Aby subík měl subík co uklízet. Po chvilce vrtění nacházíme polohu ve kterého ho můžu líbat rty, dráždit bradavky pravou rukou a zadní partie rukou na které mi momentálně spočívá skoro celou svou vahou. Co všechno dominant nevytrpí pro potěchu subíka... Přisávám se k němu a nechávám do něj přejít velkou část, teď už ne tak studeného, vína z mých úst. Sama dopíjím zbytek a pokračuji v líbání. Vracím se přerušeným námluvám s jeho levou bradavkou a štípnutím dávám důraz na moje slova, "pokračuj." "Chtěl jsem jenom.. být... přiravený... k dispozici...líp," dostávám to z něj po kapkách. Ruka na které leží mě začíná lehce odumírat, takže jdu tlačit na pilu. "Opravdu je to abych měla lepší přístup sem?" přitisknu mu prst přímo na jeho anál a on leknutím stáhne půlky. Vzhledem k poloze s nohama ven mu to moc nejde. Proč to ale nevylepšit? "Levou nohu do vany, druhou nech venku." Jakmile splní příkaz, nemá šanci mi nijak efektivně bránit v pomalých kroužcích. Na průnik na sucho jsem dnes nejsem v dost sadistické náladě. Možná to tuší i on, možná ne, ale to je v důsledku jedno. "Není to náhodou pro tebe aby si se cítil jako kurvička po celou dobu co budeš uklízet? Nestačí ti pozornost, kterou ti věnuju já?" "Ne...tak to není, myslel jsem to tak že..." přeruším jeho výlev uchopením penisu, který už notnou dobu cuká. "Takže mi chceš říct, že to není tak, že toužíš po tom abych znásilnila tvojí dírku ještě víc než to dělám doteď?" Odpovědí je jenom zrychlené oddechování, jenom o něco málo pomalejší než práce mých rukou. "Řekni, že to tak není." Zmáčknutí koulí dávám najevo, že tentokrát čekám odpověď. Sotva se rozpovídá obnovuji masírování. "Chci..chtěl bych...abys všechnu kontrolu měla jenom ty a nic ti nebránilo..." "Ale to už mám teď, takže to je vše?" Přestávám ho honit. Zoufalý sten. "Protože jsem vždycky děsně nadržený když si mě vezmeš jak se ti to líbí a když jsem nadržený tak mám větší chuť ti sloužit... a navíc si mě naučila toužit po znásilňování od tebe...a mě se to moc líbí a vzrušuje mě představa, že mě donutíš něco podobného nosit a budeš toho zneužívat, tak jak umíš jenom ty..." Jazykem si pohraji s jeho uchem, což vyloudí další sten. Tentokrát slastný. "Takže je to věc pro tebe? Tak to tě bude něco stát. Pro začátek přihoď jednu černou fazoli za to že si lhal. Zbytek se uvidí. Teď mi jdi uvařit čaj, vycákal si mi všechnu vodu z vany, tak si půjdu číst do obýváku." Posílám ho z vany a moje přeležená ruka se ani nezmůže na plácnutí po jeho zadku. Odchází postavit vodu na čaj, ale vím že se ještě vrátí až bude čas přinést mi osušku. A vytřít koupelnu. Na to je ještě čas. Já se vracím k Perrymu a jeho výpravě na planetu kde vládnou amazonky.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt