Diváci vidí lépe než herci

Občas přemýšlím o tom kdo vlastně jsem.

#čubička->: Ahoj, jsem pohledná subinka (26, 164cm, 54kg) v sexu velice submisivní a vůči dominantním ženám jsem Bisexuální. Hledám zkušenou a pohodovou dominantní Paní
#Já->čubička: Ahoj
#Já->čubička: zní to moc hezky, bohužel asi nemám zkušenosti co hledáš :-/
#čubička->: myslíš reálné zkušenosti? někdy pro začátek stačí představy. jak jsi na tom
#Já->čubička: jenom lehce s klukama, fakt nebdu co hledáš
#Já->čubička: zkušenost s holkou nemám a trochu se jí bojim, ale v první okamžik to vypadalo lákavě
#čubička->: první okamžik bývá správný, ale to nevadí, pa
#Já->čubička: hodně štěstí v hledání :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt