Lehké podráždění v poledne

Co je lepšího na zkrácení trocha volna okolo poledne než chvilka tahání pikantností z neznámých kluků?
#pan C->: Hezké poledne, neruším? co prohodit pár slovíček?
#pan C->: ...jak se máme? relaxuješ?
#pan C->: ?
#pan C->: tuk tuk jsi tu?
#Já->pan C: kdo tam? :-)
#pan C->: tak jeden host :)
#pan C->: ...jak se máme takhle večer?
#Já->pan C: jenom jeden? :-)
#pan C->: zvládla by jsi i víc? :)
#Já->pan C: třeba má mráda pocit naplnění :-D
#pan C->: hmm, lákavá představa,,,, :)
#pan C->: už jsi jich někdy okusila v sobě víc?
#Já->pan C: čemu říkáš jich? :-)
#Já->pan C: vždy tam byla jenom jedna další osoba
#Já->pan C: ale od toho jsou hračky, že? :-)
#pan C->: tak i těmi to lze řešit :))))
#pan C->: ale není nad originál :)
#Já->pan C: nemůžu soudit :-)
#Já->pan C: ale zase mají spousta výhod
#pan C->: ak jeden originál jsi už snad okusila? :)))
#pan C->: to nezpochybnuji, spousta pozitiv se jistě najde :)
#Já->pan C: kromě toho že se dají vypnout, tak je můžeš mít v sobě i na veřejnosti a nevzbuzovat pohoršení
#Já->pan C: to jo :-)
#pan C->: hmm, pokud i na veřejnosti jsi pak schopná působit klidně .)
#Já->pan C: tak není veřejnost jako veřejnost :-)
#Já->pan C: a hračky se dají vypnout
#Já->pan C: nebo zastavit
#Já->pan C: a nemusí to být hned něco co tě dokáže udělat
#Já->pan C: satčí jenom trošku podráždit :-)
#pan C->: to já také pravda.... :)
#pan C->: jj takové dlouhé dráždění má něco do sebe...
#Já->pan C: zažil si? :-)
#pan C->: jj zažil....ty určitě také .)))
#Já->pan C: tak jak to může probíhat u kluka by mě zrovna zajímalo :-)
#pan C->: neboj, i my si to umíme užít :))))
#Já->pan C: povídej :-)
#Já->pan C: nebo si stydlín?
#pan C->: takové příjemné lízání kulek...dráždění análku..a pak hraní si s penisem..
#Já->pan C: aha, myslela jsem na veřejnosti :-)
#pan C->: tak to snad bylo jen ve zkušební kabince :)
#Já->pan C: to ne?
#Já->pan C: zkušební kabince? :-D
#pan C->: jj ve zkušební kabince..
#pan C->: co u tebe nějaké rajcovní místo?
#Já->pan C: nejvíc exponovaný asi nadchod
#pan C->: hmm, zajímavé...viděl tě někdo?
#Já->pan C: poud jo tak mi to neřekl :-D
#Já->pan C: chtěl by si někdy někoho tak načapat?
#pan C->: :-)))) bylo by zajímavé kdyby za tebou doběh a řekl ti to :)
#pan C->: neříkám že by mě to nelákalo :)
#Já->pan C: :-)
#pan C->: tebe by lákalo kdyby tě někdo viděl? :)
#Já->pan C: kdybych měla jistotu že mě nepozná :-)
#pan C->: já bych tě nepoznal :)
#Já->pan C: :-))
#Já->pan C: takže ti mám napsat až někam příště půjdu? :-)
#pan C->: proč ne, tak dáš vědět...? :)
#Já->pan C: :-D
#pan C->: a budeš mít sukýnku? :)
#Já->pan C: uvidíme :-D
No a pak mu ho zabalil a usek. A já musela pryč...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt