Fotky, obrázky a jiné předměty doličné

Tak dneska jsem zažila své nové poprvé. Né že bych ho nezažila už dřív, v předchozí inkarnaci, ale tohle bylo jiné. V prvé řadě to bylo s pánem A a subinkou, které se zamlouvala představa mít nad sebou pár. Ideální kombinace. Dva dominanti se vyřádí a subka nezůstane celá. Nevím jestli je nezkušená či co, ale nabídla nám okamžitě fotky.

Moje první reakce:
cotokurva.gif
#Já->pan A: řekl by si, že jsem mrcha?
#pan A->: jo, jen buď :D
#Já->pan A: první co mě napadlo když jsem viděla ty fotky je, jak se budou vyjímat na blogu...
#pan A->: to nedělej. fakt to není slušný a mohly by z toho bejt komplikace. ať si s náma radši píše někdy zas



A měl pravdu... Nevím co je smutnější, jestli to, že jsem chtěla zradit něčí důvěru, nebo to že mi to nepřišlo ani trošku divný.

Možná je to důvod proč fotky nedávám já? Vždyť vlastně od každýho na druhý straně čekám, že udělá to nejhorší co by mohl. A zatím jsem taková jenom já? Celkem šok. Dobře, obnažené fotky nedávám z jiných důvodů, ale civilní? Přesně z těchto. Bojím se, že na druhé straně bude sedět stejná svině jako já.

"Nebo ne? Co když to nejsou její fotky?", utěšovala jsem se. Díky jedné kauze jsem pronikla do tajů hledání podobných fotek a dnes jsem znalosti zúročila. K mé nemalé radosti se hledání vrátilo s prázdnou a já si najednou připadala ještě hůř než předtím.

Můžu to svádět na komplikovaný dětství, pár obzvlášť špatnejch zkušeností ze života i z chatu. Pravdou zůstává, že na konci jsem to já, která málem byla mrchou.

Myslím, že jméno odvážné/trhlé subinky prozradit můžu, vzhledem k tomu jak anonymní je zbytek.
Promiň Katko, že jsem chtěla zradit tvojí důvěru a pochybovala o tvých fotkách.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt