První do služby

Když jsem na chat chodila dříve, zamlouvaly se mi vztahy mezi otrokama a jejich majitelkou. Mám ráda výměnu moci a pocit být ovládána/ovládat. Bohužel se mi předtím nepoštěstilo najít žádného kandidáta, který by mě vzal za subinku (vhodného kandidáta, kvanta puberťáků, lidi co chtěli ovládat špatným směrem a obecně každej směřoval jenom v kruhu najít-využít-vystříkat-konec). Zkusila jsem i pár slečen, ale nikdy se to nerozvinulo za víc než na jedno/dvě sezení, především kvůli mojí paranoidní predispozici.
Jediné co mi tak zbývalo bylo ovládat. Jsem ta co klade požadavky, ta co se poslouchá a tempo i pravidla hry jsou přesně podle mého gusta. Bohužel to má i svoje nevýhody, žádné překvapení a člověk musí pořád vymýšlet.
I tak jsem si užila s pár virtuálníma subíkama. A oni většinou taky. Nicméně tohle všechno nepíšu jako sentiment, ale jako úvod k tomu co se stalo nedávno. Padla jsem si do noty s jedním subíkem. Tvrdí, že zkušenosti už má. NEvím, je hrr, ale zatím se pořád drží. Takže buď pořád nestříkal a je poslušnej jako beránek, nebo ví jak potěšit paní. win-win
Měli jsme mít schůzku dnes. Ale to se možná poštěstí něco jiného... Protože jsem neměla náladu něco složitého psát, vedla jsem to prostě...
#Já->otrok: Dnes nic nebude
#otrok->: To je škoda...snad někdy jindy?
#Já->otrok: Určitě, nenechám si ujít příležitost potrápit poslušný masíčko. Buď tu v neděli. Zákaz výstřiku ale pořád platí...
#otrok->: v nedeli tu budu. V kolik hodin? Nebudu strikat. Mam si neco pripravit?
#Já->otrok: v 20. Foťák, gel, fix, dlouhý pravítko ,kolíčky, čajový svíčky a něco čím mne překvapíš, jasné?
#otrok->: ok, doufam ze vse sezenu
#Já->otrok: doufej
Takže v neděli bude sranda. Nevím jestli si ho nechám nebo ne. Možná se opiju a budu mrcha. Nu, uvidíme, dělat to bude dobrovolně muhehe.
ps: nápady?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt