Jak to začalo - hrátky s holčičkami

Začnu trochu netradičně zprostřed příběhu. Jednoho večera jsem se opět věnovala své oblíbené činnosti (možná spíš jedné z oblíbenějších, protože se málo věcí vyrovná nočnímu nájezdu na zmrzlinu). Seděla jsem na chatu a nechala jsem kontrolu mojí temnější stránce. Začala jsem si psát s jedním človíčkem, kterému budeme pro zachování soukromí říkat třeba pan A. Bohužel vínko udělalo svoje, takže jsem nestihla zkopírovat začátek konverzace. Začátek byl stejně jenom o tom, co se nám líbí a vzájemném oťukávání zkušeností. Pak to nabralo jinačí směr:

#Já->pan A: už si to dělal?
#pan A->: ano
#Já->pan A: s kým?
#pan A->: s jednou sub milenkou
#Já->pan A: střídáš často?
#pan A->: to úplně ne
#pan A->: to o čem jsi mluvila ty byly teda převážně fantazie, nezažité?
#Já->pan A: které myslíš? kuličky jsem měla
#Já->pan A: bradavky ne :-P
#pan A->: kde jsi byla s kuličkama? a bylas blízko orgasmu? :)
#Já->pan A: ne, byo to spíš o tom že to dělám než abych se vydráždila přímo kuličkama
#pan A->: aha... a co jít ven s vibrátorem? ;)
#Já->pan A: mám vibrační vajíčko, ale ven jsem nešla, dělá moc velký hluk :-)
#pan A->: na rušné ulici nebude nic slyšet :P
#Já->pan A: mezi moc lidí si netroufám
#pan A->: ok..
#Já->pan A: navíc jsem to neměla nikdy od přítele
#pan A->: máš třeba nějaký sen, který tě v představách vzrušuje ale v realu by sis na něj asi netroufla?
#pan A->: žádnej ujetej sen vyloženě nemáš?
#Já->pan A: ujetej? hmm

Což byla voda na můj mlýn. Respektive na tu část mého mlýnku, která na veřejnosti ani neklapne. O to horší to je, když se to projeví.



#Já->pan A: chtěla bych mít pár nebo dva kluky co by poslouchali na slovo
#pan A->: hezký nápad... i když já teda spíš jenom dvě subky, s chlapem mě nic neláká
#Já->pan A: mě láká právě ta oddanost, že to dělají i když "nechtěj"
#Já->pan A: něco jako kdyby si ty měl 2 subinky, u kterých by to bylo poprvé
#Já->pan A: a samy se do toho natlačily
#Já->pan A: třeba že by nahrály nahé fotky, a musely by to udělat jinak by si je zveřejnil
#Já->pan A: prostě se do toho samy natlačily
#pan A->: jo to je moc pěkná představa... třeba dvě kamarádky... který jsem vyhecoval že spolu prožijou něco vyjímečnýho
#pan A->: no to je drsnej způsob... i ty sama bys chtěla být takto "vydírána"?
#Já->pan A: no drsnej, udělaly by si to samy, aby z toho nevycouvaly
#Já->pan A: já? nevím jestli bych do tohodle chtěla jít
#Já->pan A: možná opít se a pak si dát někde s holkou pusu, ale to je tak limit
#Já->pan A: i když pokud bych byla opilá a ona střízlivá a zkušená s těmahle věcma
#Já->pan A: a trochu, trochu!, zneužila situace
#Já->pan A: může být :-D
#pan A->: a být vyloženě donucena k většímu kontaktu s ní při lekci? neříkám že přímo sex, ale tělesnej kontakt, obě nahé..
#Já->pan A: je to divný?
#Já->pan A: obě nahé je zatim moc :-D
#pan A->: ne, není ;)
#Já->pan A: chceš se hádat :-))
#pan A->: ok... a k čemu by se ti líbilo nutit holku, kdybys teda měla na lekci pár?
#Já->pan A: pár? nebo ti to mám uzpůsobit rovnou na dvě holky když to stejně uděláš ve svojí hlavě? :-)

Takže po sondě do mých představ, který tajím i sama před sebou z obavy, že by se mi mohly splnit, jsme pokročili.

#pan A->: jestli tě láká představa i dominovat dvěma holkám, tak to bude nejlepší, to máš pravdu :P
#Já->pan A: co když to budu dělat z jinýho důvodu? :-))
#pan A->: jak to myslíš?
#Já->pan A: co když o tom budu vykládat z jinýho důvodu než že bych chtěla dominovat dvěma holkám? :-)

Tady se to trochu zvrtlo a málem jsem prokecla, že hlavní důvod proč to dělám je, že se mi líbí schopnost vzrušit někoho na dálku. Můžete to brát třeba jako že chlap co má krev jinde se líp kontroluje, nebo že mi to zvedá sebevědomí, ale upřímně řečeno je mi to fuk. Užívám si to a to je to hlavní ;)

#Já->pan A: Nejlepší by bylo, kdyby se neznaly. Možná studentky nově na koleji, vyhecovaný, nebo kvůli sázce.
#pan A->: jo... a najednou byly donuceny k blízkému fyzickému kontaktu...
#Já->pan A: nechala bych je stát na jedný noze a odpovídat na intimní otázky

Tak jo. Začneme pomalu. Zeptám se vás na otázku a čekám pravdivou odpověď. Odpovídat budete nahlas, během odpovědi se budete koukat na mě, jinak si budete koukat navzájem do očí. Hodný holky. Takže, jaké máte kalhotky? Vzali jste si ty nejhezčí? Protože se chcete líbit? Jiný holce? Ale notak, pěkně nahlas. Už máš nějaké zkušenosti s holkou? Kdy jste si to naposled dělaly? Při čem? Čekala bych od tebe něco divočejšího. A ty? Hmm, zavzdychej. Nemáš pokládat otázky, máš vzdychat jako když si to děláš! Šup šup. Vidíš že to jde. Líbí se ti drbání za ouškem? To máš za odměnu. Teď ty! Děláš jako by největší věc co si v sobě měla byla špejle. Nebo se jenom stydíš? A jéje, ty si se neudržela. No, tak to se můžeme posunout dál...

#Já->pan A: protože ta co by se první neudržela
#Já->pan A: by byla svlečená donaha tou co vydržela
#Já->pan A: nebo naopak, ať mají pocit že to je nefér :-)
#Já->pan A: a o každý kousek oblečení by musela nahlas poprosit
#pan A->: dobrý nápad :)

Nikdy mě to s holkou nelákalo (tak moc, pusu bych si lajzla). S každý řádkem mě ale začala lákat představa ovládnout je, vytepat mojí mocí jejich dušičky do tvárného tvaru a proplést intenzivním zážitkem, který by je sblížil víc než dvojčata. Co na tom, že existovaly jenom v našich hlavách.

#Já->pan A: zavázala bych jí oči
#Já->pan A: a nechala pózovat
#pan A->: a ano, dělat to dlouho nefér vůči tý jedný.... a ta by pak dostala možnost se bolestivě pomstít té druhé...
#Já->pan A: pak bych nechala oblečeno popisovat každý kousek těla
#Já->pan A: do detailu
#Já->pan A: kozičky, bradavky, jestli jsou větší, hezčí
#Já->pan A: klín
#Já->pan A: ale ještě bych nenechala se dotýkat
#Já->pan A: mohla by ale přikázat nahotince ať sama podrží
#Já->pan A: přikázala bych druhé at se svleče do spodního prádla
#Já->pan A: a co dál? :-)
#pan A->: mě by se líbila právě ta nespravedlnost.... dávat té jedné otázky a úkoly... ale za chyby trestat tu druhou. no a pak jí dát možnost se jí bolestivě pomstít
#pan A->: jak znám ženskou zákeřnost, určitě by jí využila :D
Aneb sonda do hlubin zákeřných samiček.

Sedám si do křesla. Zahrajeme si hru, půjdete na všechny čtyři a každá k jedný mojí nožce. Otevřete pusu, jazýček ven a ukažte trochu něhy mým prstům. Hmm, příjemné, ale moje pravá potřebuje víc pozornosti. Máte problém se vejít? Tak zkuste jenom jeden prst. Moc vám to nejde, tak vám pomůžu. Chci vidět vaše jazýčky jak se hezky mazlí. Vidíte, jde vám to i bez mojí nožky. Trochu přitlačte, rty na rty a máme tady dvě kurvičky co si dávají francouzáka. Nemáte představu jak moc vám to sluší.

#Já->pan A: obcházela bych je dokolečka
#Já->pan A: přikázala jim hezky se propnout
#Já->pan A: a vrnět u toho
#Já->pan A: pokud by neplnily, byla by potrestaná nahotinka
#pan A->: ano... když by se odvážila protestovat, proč pořád ona, dostala by dvojnásob...
#Já->pan A: pak by dostaly olej
#Já->pan A: a nechala je namazat se
#Já->pan A: ale musí to zvládnout s rukama za zády
#Já->pan A: roztírat olej obličejem
#Já->pan A: všude
#Já->pan A: podprsenku bych asi sundala
#Já->pan A: ale kalhotky zvládnou
#pan A->: to je skvělej nápad :)
#Já->pan A: dala bych si vínko a užila si představení
#Já->pan A: až by byly hotové, vzala bych si rukavici a zkontrolovala jak jsou promazané
#Já->pan A: zatím bych ale nikam nezajížděla
#Já->pan A: jenom jestli jsou i mezi půlkama (předtim byly ve sprše)
#Já->pan A: pokud ne (a i pokud ano) tak bych chytla druhou za vlasy
#Já->pan A: asi nahotinku
#Já->pan A: plácla jí vařečkou
#Já->pan A: na každou půlu aby byla hezky obarvená
#Já->pan A: a přitáhla jí obličej do zadečku
#Já->pan A: vyvolená by musela vyšpulit a pořádně vrtět
#Já->pan A: pak bych jí dala vařečku a řekla že má nahotinku potrestat za to že to špatně udělala
#Já->pan A: nahotinka by byla na 4, musela mi koukat do očí
#Já->pan A: a žadonit o trest
#Já->pan A: vyvolená by vyplácela pod pohrůžkou, že pokud to udělá špatně, vyplatím obě sama
Nahotinko, tobě se nějak třese hlásek. Tak to už máš asi dost, co? Hmm, prdelka ti jenom hoří. Ty s vařečkou, moje vyvolená, dej si ruce za záda a lehni si ně. Nahotinka má krásně růžovoučkou prdku, ale je trochu suchá. Chce to víc oleje. Vezmi si do tlapek a hezky polij tvář vyvolené. Trošku se kroutí, ukaž podržím ti jí. No a tvoje olejové mazátko je připravené, posaď se.

#Já->pan A: pomohla bych jí zatlačit na ramena a podržela bych jí chvilku na místě
#Já->pan A: pak bych si sedla mezi noy vyvolený
#Já->pan A: k patám
#Já->pan A: roztáhla je co to půjde
#Já->pan A: a nahotinka by si musela hrát s bradavkama vyvolený
#Já->pan A: štípat, tahat
#Já->pan A: a já bych řekla že kontroluju jestli už je vzrušená
#Já->pan A: lehce bych plácala vyvolenou přes kundičku, občas přitvrdila
#Já->pan A: a řekla nahotince že budu přitvrzovat a že by jí měla rychle vzrušit než začnu mlátit víc
#Já->pan A: pochybuju že by si dala záležet
#Já->pan A: a já bych se kochala jak pro mě sedí na obličeji skoro cizí holky
#Já->pan A: drží jí za prsa
#Já->pan A: a vychutnává si že její zmalovanej zadeček dusí její původní trýznitelku
#Já->pan A: která se při každym plácnutí škube
Zkoutím nahotince ruce za záda, pevně jí chytnu na vlasy a spustím jí do citlivého klína vyvolené.
#Já->pan A: pak by musela vyvolená říct jak jí chutnají nahotinky klín a odprosit jí aby taky ochutnala její
Když jsem si prolítla historii a viděla jenom moje reakce, zjistila jsem že se s představou mazlím jenom já a pan A bude na jiný koleji. A protože moje temnější stránka je trochu agresivnější, hned se ozvala. (Přiznávám že trochu uraženě, vždyť jsem si dala tolik záležet, ale chápu že to prostě bylo pomalý.)

#Já->pan A: moc pomalý na tebe, což? :-)
#pan A->: to sice jo, ale stejně dost vzrušující, máš pěknou fantazii :)
#Já->pan A: nemyslim že by se na sebe jen tak vrhly pokud by si cizí
#Já->pan A: promin, má mspíš nějakou hrací
#Já->pan A: vím že ty by si se posadil nahotince na záda a začal jí prstit kundičku
#Já->pan A: a občas prstíky narval do pusy vyvolený
#pan A->: to ne, to je odměna :D
#Já->pan A: :-D
#Já->pan A: ted jsem dostala chut na kolíčky -:-)
#Já->pan A: to je nápad
#Já->pan A: na 4, na nateklý pysky kolíček
#Já->pan A: možná dva
#Já->pan A: svázat provázkem
#Já->pan A: a pak vařečkou popohánět od sebe
#Já->pan A: pokaždý když neudrží, druhá jí nageluje análek
#Já->pan A: a vloží o kuličku z análních korálků...
#Já->pan A: první která v sobě bude mít celej, prohrála
#pan A->: moc pěkná hra :)
#Já->pan A: ještě jak je kreativně dostat ven
#Já->pan A: nápady?
Aneb když je potřeba rozpumpovat krev, nic nefunguje tak jako představa "znásilňování" nezkušeného zadečku.
#pan A->: jedna holka by to vyndavala druhý... a to tak, že by měla ruce svázaný za zády a ty bys jí během toho bila přes prsa
#Já->pan A: hmm, bití mi nic neříká :-)
#Já->pan A: aspon přes zadek
#Já->pan A: to jo
#pan A->: tak kroutit bradavky? ;)
#Já->pan A: lepší :-)
#Já->pan A: mno, asi bych jí ho chtěla rychle vytáhnout během toho co by nedávala pozor
#Já->pan A: třeba proto že by zrovna kouřila dildo
#Já->pan A: si honila kundičku
#pan A->: ani... který bys jí rvala do krku tak drsně že by se soustředila na to aby to vůbec udýchala
#Já->pan A: :-)
#Já->pan A: ale zase bych chtěla slyšet její sten
#Já->pan A: no tak či tak, když už je to fantazie, a jsou to holky, bych chtěla mít dva nafukovací kolíky
Nafukovací kolíky? Dva? To jsem určitě nepsala já...

#Já->pan A: na který by dosedaly, a balónek na dofouknutí by měly v puse
#Já->pan A: nemohly by mluvit
#Já->pan A: a pro větší srandu měly v puse balónek od té druhé
#pan A->: to je pěkné... takhle úplně naplněné :)
#Já->pan A: byly by naproti sobě, ruce za zády (líbí se mi jak je při tom víc vypnutá hruď)
#Já->pan A: a nasedaly
#Já->pan A: zadečky odhalené
#Já->pan A: se šnůrkamy od korálků
#Já->pan A: připravené na plácnutí vařečkou, heknutí zmáčkne roubík a druhá strana na oplátku taky přifoukne
#pan A->: hezké... ;) s těma balonkama jsi to myslela jak? mě napadlo že by mohly být spojené trubičkou, takže když by jedna přivřela pusu, tý druhý by to roztáhlo
#Já->pan A: pak bych nahotince vytáhla kuličky
#Já->pan A: né trhnutím aby jí to neublížilo, ale nijak jemně
#Já->pan A: hmm, to zní taky dobře, myslela jsem nafukovací dilda
#Já->pan A: určitě si viděl nějaký v eshopu :-)
#pan A->: jasně
#Já->pan A: po vytáhnutí korálků bych jí tam ale dala můj prst a nechala jí s dosedáním na dildo nabodávat i na mě
#Já->pan A: a občas bych byla trošku hrubší, aby zahekala a pustil trochu vzduchu do napichvátka vyvolené
#Já->pan A: ale to už se zase unáším, páreček jsem chtěla abych se mohla dívat :-)
#Já->pan A: líbí se ti holka+holka+připínák?
#pan A->: moc :)
#Já->pan A: a která ho dostane?
#Já->pan A: já ne, já budu v křesle s vínem
Ráda se dívám. Jedna z normálnějších odchylek (není to oxymorón?) mojí skryté maličkosti. Ty co vydrželi číst se za odměnu dozví proč je tohle první příspěvěk.

#pan A->: ta s mín roztaženou kundou... aby to víc bolelo když jí rovnou začne píchat tu druhou :)
#Já->pan A: kdo říkal že cílem bude kundička? ;-)
#Já->pan A: žiju v představě že análek děláme jenom pro pocit uspokojení partnera, aspoň u mě to tak je
#Já->pan A: takže žádná rozkoš, jenom poddání
#pan A->: potom bych dal možnost předévst se oběma... a stopovat jim čas jak dlouho trvá než ho celej vrazí do análu tý holky. a podle času být pak zbita
#Já->pan A: tak ho dostane vyvolená, mám chut být mrcha
#Já->pan A: vlasy do copu aby byla za co chytit, obličejem ke mě a hodnotíme která bude víc a líp zpívat
#pan A->: přesně :)
#Já->pan A: měla bych to někam sepisovat :-)
#Já->pan A: když mě to popadne, uvažuju že začnu psát blog, abych pak měla akm sahat pro inspiraci :-D
#pan A->: začni psát takovej blog a pak mi pošli adresu, budu pravidelným návštěvníkem :D
#Já->pan A: ok, ale tahle konverzace bude prvním příspěvkem ;-)
Všem, které jsem zklamala v jejich očekávání epického vyvrcholení se omlouvám. Nicméně každý hrdina všedních dnů potřebuje nějakou historii vzniku a toto je ta moje... Na závěr jsem měla ještě silný nutkání donutit je prožít nějaké společné ponížení, které by je smtelilo.

#Já->pan A: nebo mám nejdřív napsat můj? :-)
#pan A->: no na závěr bych jim orgasmy asi dopřál, to jo :) jak si to představuješ ty?
#Já->pan A: myslím že by měly dost :-) napojila bych je každou litrem čaje, nechala je se obejmout, svázala ruce za zády, možná jim horní část těla obalila kuchynskou fólií aby se zapotili, pak bych je poslala asi do vany a nechala pořádně proplést nohy
#Já->pan A: a tím že by musely nejdřív poprosit než by mohly čůrat
#Já->pan A: nikdy mě to nelákalao, ale ted jak jsem si představila dva holky, tak mi to přijde jako nádherný společný ponížení
#Já->pan A: muselo by je to dost sblížit :-)
#Já->pan A: už bych měla přeastat pít :-)
#pan A->: souhlasím, moc pěkná představa :) slibovala bys jim, že je za chvíli odvážeš a pustíš se vyčůrat... ale pořád bys to oddalovala, až by už nevydržely trpět a navzájem se pochcaly...
#Já->pan A: krása
To je pro dnešek vše, dobrou noc :-)
ps: většina překlepů je zachována jako dokumentace mé pokračující intoxikace
pss: komentář potěší a možná přispěje k větší autorské aktivitě

Komentáře

  1. Trošku jsem se stratil na chvíli, ale skvělý. Asi pročtu celej blog, wow. Ondra...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt