Okurka

Jeden z prvních chatů mé znovuzrozené identity, shodou okolností s panem A, který si mě pár dnů poté nepamatoval.
#pan A->: zdravím, jestli jsi subi a máš čas a chuť, co prohodit pár slov (víc nehledám)? ;) jsem Michal, 28 let, dominantní
#Já->pan A: Ahoj
#Já->pan A: čemu říkáš subi :-)
#pan A->: no... zjednodušme to :) vzrušuje tě v rámci hry bolest nebo ponížení?
#Já->pan A: troška ponížení, nebo když si mě kluk pořádně vezme...nebo já jeho :-D
#pan A->: to já sub roli neberu :D
#Já->pan A: třeba si nepotkal tu pravou ;-)
#pan A->: a co z toho ponížení máš ráda? já i docela drsný věci dělám rád, ale jsem zvědavý na tvoje návrhy, snad se mi něco z nich taky bude líbit a proberem to :P
#pan A->: třeba ne no... :D
#Já->pan A: líbí se mi když mě kluk hodí na 4, chytí za ruce zezadu a opíchá
#Já->pan A: a láká mě představa mít obojek, zatim jsem měla jenom provaz :-)
#pan A->: jo, s obojkem je to moc fajn, i na vodítku holčinu pěkně mít.... ;)


#Já->pan A: a co tvoje aktivity?
#pan A->: já z psychiky velmi rád používám slovní urážky... dál různý praktiky s močí třeba, facky, plivání do tváře...
#Já->pan A: sprostý mluvení mám taky ráda :)
#Já->pan A: plivání jsem nezkoušela, to radši stříkání :-)
#Já->pan A: facky, spíš plácání přes zadek
#pan A->: a jenom sprostý mluvení nebo vyloženě nadávky a urážení? :)
#Já->pan A: a moč mě nějak míjí
#Já->pan A: tož asi nejsme moc kompatibilní :-)
#pan A->: samozřejmě stále jen v rámci hry
#Já->pan A: chápu :-)
#pan A->: v rámci hry by tě vzrušovaly i skutečně hnusné a urážlivé nadávky?
#Já->pan A: hnusné?
#Já->pan A: čubka, děvka :-))
#pan A->: no, dejme tomu... :)
#Já->pan A: překvap mě :)
#pan A->: a pořádně tvrdej sex? co třeba deepthroat? kouřit pero pěkně hluboko do krku, zvládáš? ráda?
#pan A->: překvapit? třeba že seš jenom ubohá díra na čůráky co může bejt ráda že dostala možnost mi posloužit?!
#Já->pan A: nevím jestli kouřit, ale okurku jo :-D nevím jak by to bylo při rychlejším pohybu
#pan A->: okurku? na péru jsi to nezkoušela? :D
#Já->pan A: ne :-D
#pan A->: to nebyl zrovna poruce žádnej dobrovolnk? :D
#Já->pan A: :-D na co
#Já->pan A: když pujdu na jednu noc, tak abych si to užila já
#Já->pan A: ne abych dělala radost klukovi, i když si taky přijde na svý
#Já->pan A: a vážnější vztah od tý dob ynebyl
#pan A->: aby si to někdo užil :D nebo ty sis užila to že sis rvala okurku do krku? :D
#Já->pan A: trénuju abych pak byla ta nej :-D
#Já->pan A: pokud by mě překvapil on tak možná
#Já->pan A: ale jinak to je spíš na uvolnění tlaku ;-)
#pan A->: jo to je jasný, obecně se deepthroat dá dost natrénovat... ale mě se líbí právě když vidím, jak moc je to holce nepříjemný a stejně to pro mě dělá ;)
#Já->pan A: jinak tvoje překvapení bych klidně snesla
#Já->pan A: a já to pro svýho přítele moc ráda udělám :-) ale pro někoho kdo vydrží týden a mám ho proto co má mezi nohama nevidím důvod
#pan A->: moje překvapení? jakože ti chytnu hlavu a budu ho rvát do krku? :P
#Já->pan A: že jsem tvoje díra na čůráky a jsem ráda že ti sloužím :-)
#pan A->: no super ;)
#Já->pan A: hádám že se ti deepthroat hodně líbí
#pan A->: jo, miluju ho
#Já->pan A: máš subinku která se ti takhle podvoluje?
#pan A->: jj
#Já->pan A: :-))
#Já->pan A: takže tady si jenom rozdivočuješ apetit? :-)
#pan A->: tak tak, sbírám inspiraci atd:)
#Já->pan A: tak to jsem ti asi nebyla moc užitečná :-)
#pan A->: nerad to říkám, ale moc ne no :D
#pan A->: asi se tu na to dneska vykašlu :)
#pan A->: dobrou noc
No jak vidno i zeleninou je člověk živ :-). Nakonec jsme se ale rozepsali, viz hrátky s holčičkami.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt