Jak jsem poznala hafíka

Začátek krátkého vztahu s hafíkem.
#Hafík->: Hezký den Vám přeji, slečno, nerad bych dotíral jako spousta jiných na tomdle chatu, ale viděl jsem Vás tu včera, pročítal si Váš blog a po pravdě se skvěle bavil. Fascinuje mě Vaše pojetí dominance a abych byl upřímný, působíte na mě jako úžasná žena nemám pochyb o tom, že musí být hrozně krásný být tak u Vašich nožek, být tu pro Vás :)
#Já->Hafík: Ahoj hafíku :-)
#Já->Hafík: jsem ráda že se ti blog zammlouvá, ale jak e možná dalo vyčíst mezi řádky, reálek nehledám
#Já->Hafík: takže pro tebe asi nebudu ta pravá
#Hafík->: I oslovení je krásné :-)
#Já->Hafík: :-))
#Hafík->: Ano já vím, slečno, působí to tak, ale myslím, že i povídání s Vámi musí být hrozně fajn a.... myslíte, prosím, že ani do budoucna byste reálné setkání vylučovala? Člověk nikdy neví :-)
#Hafík->: A děkuji za reakci, není to samozřejmá věc a vážím si toho :-)
#Já->Hafík: no, neví, ale na chatu pouštím jenom svojí temnou stránku a moje tělo ovládá slušná dívčina, která ho jentak nepůjčí ;-)
#Já->Hafík: tak na slušnou zprávu odpovídám vždycky :-)
#Já->Hafík: nějaká oblíbená část na blogu?
#Hafík->: třeba by stačilo dát té slušné dívčině čas, přemluvit ji, aby dovolila té neslušné prostor k realizaci :-) Všechno chce svůj čas... ale myslím si, že ta temná stránka má něco do sebe ;-)
#Hafík->: a já si vždycky vážím toho, když se mi dostane reakce... vím, jaký je to tady bahno :-)
#Já->Hafík: :-))
#Hafík->: nepřečetl jsem blog celý, určitě ne, mám ho tady ale otevřený a postupně čtu... líbí se mi "První do služby" a pak... mno, ehm, ta jedna jediná fotka co tam je... nádhera :-)
#Já->Hafík: :-))
#Já->Hafík: to se podařilo naživo
#Hafík->: fakt? :-) ježkovy oči, to je prostě taková krása... upřímně závidím tomu, kdo měl to štěstí :-)
#Já->Hafík: ani to nebyl subík v pravym slova smyslu
#Hafík->: líbí se mi, že jste taková veselá povaha, to se často nevidí... a je to hrozně fajn, když se paní ráda baví a umí se zasmát :-)
#Já->Hafík: jenom měl rád peprnější věci :-))
#Hafík->: aha... to je zajímavý :-) a jak k tomu došlo, jestli není moje zvědavost proti srsti :-)
#Hafík->: ale ono je otázka co je vlastně subík v pravým slova smyslu :-))
#Hafík->: spousta z nich vlastně submisivní ani není, jen maj rádi ty peprnější věci :-))


#Já->Hafík: bar, kamarád kamaráda, dva týdny divokýho dovádění a pak oboustranej rozchod
#Já->Hafík: no, nebral to jako podřízenost, ale jako netradiční sex :-)
#Hafík->: to se tak někdy stane... ale to divoký dovádění za to stojí, ne? :-)
#Hafík->: a já teď teprve vlastně pochopil smysl toho článku.... v ten den se to prostě stalo :-)
#Já->Hafík: :-))
#Hafík->: já to mám tak nějak mezi... nejsme vysloveně submisivní, ale ta role mě baví... v tu chvíli jsem tím podřízeným, děsně oddaným štěnětem, co by udělalo všechno na světě, aby mohlo ten okamžik prodloužit... krásná chvíle, kdy člověk žije naplno jenom přítomností...
#Já->Hafík: :-)
#Hafík->: jen si tak ale říkám, jestli můžu, to ale asi nebyl facesitting v pravým slova smyslu... určitě úřadoval i jeho jazýček :-)
#Hafík->: vlastně si neumím představit, že by to u toho nesubmisivního bylo jinak :-)
#Já->Hafík: tak i když dosednu mám radši když tam dole něco dělá ;-)
#Hafík->: to ano, i já to tak mám, ale zase když se to zakáže, má to taky svoje kouzlo
#Já->Hafík: ;-)
#Hafík->: je to prostě všechno krásný, když se to nebere smrtelně vážně :-)
#Já->Hafík: tak to je potřeba :)
#Hafík->: užívat si to nebo to brát vážně? :-)
#Já->Hafík: hádej :-P
#Hafík->: snad to nebude moc impertinentní, ale.... pěkně prosím, milá slečno, nelíbilo by se Vám mít svého hafíčka? třeba jen virtuálně... i když reálku by se on do budoucna určitě nebránil, byl by ale hronzě rád, kdyby.... někomu patřil :-)
#Hafík->: teda, někomu, někomu tak fajn :-)
#Já->Hafík: :-)) ale nevím jestli mám dost času
#Já->Hafík: jak by sis to představoval? :-)
#Hafík->: taky jsme někdy s časem na štíru, ale... není kam spěchat, vždy%ť to nemusí bejt rychlík :-)
#Já->Hafík: :-)
#Já->Hafík: toliko k času, a průběh? :-)
#Hafík->: já po pravdě s virtuálníma vztahama moc zkuášenost nemám, ale... je možný si hrát i tak, třeba skrze foťák, webka, možnosti jsou...
#Hafík->: ale je potřeba myslet i na to, že to není jen o tom hraní, že je to pouto, co je mezi dvěma... důežitý je, aby je to k sobě trochu táhlo :-)
#Já->Hafík: :-))
#Já->Hafík: ok, ale jsem hodne háklivá na soukromí, takže mě asi jen tak neuvidíš
#Já->Hafík: pořád tě to ke mě táhne?
#Hafík->: chápu, i já si na soukromí dávám pozor... takže obličej na fotkách moc nenechám...
#Hafík->: táhne... :-) a Vás k hafíkovi? :-)
#Hafík->: třeba by to ale přece jenom mohl být ten oslí můstek k reálu... kdo ví...
#Já->Hafík: :-)
#Já->Hafík: tak hafíka jsem ještě neměla :-)
#Hafík->: haf haf :-)
#Já->Hafík: můžme to zkusit :-)
#Já->Hafík: ale musím upozornit že jsem občas mrcha
#Hafík->: a já po pravdě ještě neměl paničku v pravým slova smyslu... paničku, co by ráda připnula vodítko, hrála si :-) ale já nevím, všechno má své meze, mně je taky dobře u nožiček, rád o ně pečuju, a hezké botičky na podpatku, to je vůbec kapitola sama pro sebe :-))
#Hafík->: mrcha? to je fajn :-) to je spíš plus než minus ne? :-)
#Hafík->: a děkuju pěkně, já... rád bych, vážně rád :-)
#Já->Hafík: to říkáš ted :-)
#Já->Hafík: kolik ti je?
#Hafík->: ono taky záleží jak se ta mrcha projevuje :-) ale je fajn, když je paní temperamentní, fafinovaná, vypočítavá... prostě mi přijde, že to k tomu patří...
#Hafík->: je mi 36 :-)
#Já->Hafík: :-))
#Hafík->: fafinovaná :-))
#Já->Hafík: :-D
#Já->Hafík: pověz mi trochu o to m co máš rád
#Hafík->: já... hrozně rád bych, musím se ale pustit do práce... je mi to vážně líto :-[ nemohli bychom se tu potkat třeba večer? to se bduu moct určitě věnovat jen a jen Vám :-)
#Já->Hafík: večer ne, ale mohla bych tě zaúkolovat :-)
#Hafík->: to je škoda, ale je jasný, že tady taky nesedíte pořád :-)
#Hafík->: úkolům se samo sebou nebráním :-)
#Já->Hafík: zatoulanestene@seznam.cz?
#Hafík->: ano, ano, určitě :-)
#Hafík->: opravdu se moc omlouvám, je mi líto, že si nemůžu povídat víc... práce sice nemá nožičky, ale... udělat se musí :-)
#Hafík->: děkuju ale, jsme moc rád, že jste si mě všimla, že byste ráda měla takového hafíka a já slibuji, že se budu snažit dělat všechno pro to, abyste nebyla zklamaná...
#Já->Hafík: v pohodě
#Já->Hafík: píši ti email :-)
#Hafík->: musím se rozloučit, ale... těším se, moc :-)
#Hafík->: děkuju, jste moc hodná... odepíši jakmile to půjde, nejspíš k večeru, ale... moc rád :-)
#Hafík->: tak se mějte krásně, hezký den přeji a ještě jednou děkuju, jste moc fajn :-)
#Já->Hafík: pokud možno tenhle si přečti hned :-)
#Já->Hafík: jenom potřebuju veet že si ho přečetl
#Hafík->: přečtu, slibuju... a jakmile ho přečtu, krátce odepíšu, abyste to věděla

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt