Když na mě přijde touha stát se čubičkou

#můj pán->: ahoj
#Já->můj pán: Ahoj :-))
#můj pán->: mas rada psani o sexu hledam subku ;-)
#Já->můj pán: hledáš subku? a jak se to dělá?
#můj pán->: realnou uz mam jen na psani
#můj pán->: rad si o tom pisu probiram pocity
#Já->můj pán: myslím jak se hledá virtuální subka, myslela sjem že musíš trošku zavést řeč
#Já->můj pán: imponovat
#Já->můj pán: omámit a obtočit
#můj pán->: aha takhle jsem to nepochopil :(
#můj pán->: asi tezko po netu dokazu svoji dominaci :(
#můj pán->: ale preci mam rad nadavky sprosta slova drsny a tvrdy sex svazovani trochu bolesti
#Já->můj pán: tak pokud jí projevuješ jenom fyzicky (proti tomu nic nemám, znám případ kdy je to prostě preferováno) tak ne, to je pravda
#můj pán->: co ty co mas rada ?
#Já->můj pán: od každýho kousek
#můj pán->: ale snad vetsi kousek ne :-D
#Já->můj pán: pokud do toho neni zahrnutá bolest, krev a tělesnej odpad :-)
#můj pán->: mam rad nadrazenost a veci pod kontrolou
#můj pán->: ne to ne extremy nemusim take
#můj pán->: trocha
#můj pán->: trochu bolesti treba kolicky na bradavky ;-)
#Já->můj pán: trocha :-)
#Já->můj pán: ale jak kdy ;-)
#můj pán->: rozumim ja jsem trochu drsnejsi asi
#můj pán->: mam rad treba hluboky oral to mne hooodne vzrusuje
#můj pán->: i ted kdyz to pisu :)
#Já->můj pán: :-D
#Já->můj pán: jak dlouho si nsetríkal?
#můj pán->: tak to ne mam pravidelne odstriky :)
#Já->můj pán: kdo tě dojí? subinka?
#můj pán->: jj obcas ale ted nema cas cubka :(
#Já->můj pán: máš jí jenom na ds vztah, nebo to je něco normálnějšího?
#můj pán->: jen na sex jen na odstrik
#můj pán->: davam ji ruzne ukoly musi je plnit
#Já->můj pán: naživo?
#můj pán->: jj jasne
#můj pán->: pockej ukoly to ne napoisu ji treba sms
#Já->můj pán: takže to bude hodně okolo tvého uspokojení
#můj pán->: jj jde vlaste jen o mne ale ji take udelam ceka na to jako fena ale az po mne
#Já->můj pán: sms?
#můj pán->: jj poslu ji sms co ma udelat
#Já->můj pán: ale co z toho máš v ten okamžik ty?
#můj pán->: vzrusuje mne predstava ze ma v praci pod kosily kolicek na bradavce ze je otekla a fialova boli ji to pri kazdem pohybu
#můj pán->: to ze posloucha
#můj pán->: ale to je vse jen o mne co ty povidej ?
#Já->můj pán: já? v reálku prákrát dom
#Já->můj pán: jiank switch, ráda sbírám příběhy a inspiraci
#Já->můj pán: trošku si ted hraju se subíkama, trošku si hraju na fenečku
#Já->můj pán: jinak normální holka :-)
#můj pán->: jo zkusit se ma vse
#můj pán->: souhlasím s tebou
#Já->můj pán: tak ja nevím, jestli je to ještě to zkoušení, dělám to dlouho :-)
#můj pán->: mne to popadlo poradne az ted pred asi tremi roky kdyz jsem se rozvedl
#můj pán->: znovu jsem u sebe nasel dominantni sklony
#Já->můj pán: njn, ja byla vic aktivni asi 3 roky zpatky
#Já->můj pán: pak jsem měla problemy ve vztahu i tady
#můj pán->: jakto ?
#Já->můj pán: tak jsem zmizela, a ted tu jsem měsíc a užívám plnými doušky
#můj pán->: aha
#můj pán->: mas rada uspokojit se prez internet ?
#Já->můj pán: občas, ale spíš radši uspokokuju :-))
#můj pán->: vazne a mne by jsi udelala ?
#můj pán->: ;-)
#Já->můj pán: to nevím, ještě přemýšlím v jaké jsem náladě :-)
#Já->můj pán: nevím jak jsi náročný a mám svoje limity ;-)
#můj pán->: nejsem narocny staci kdyz se mi pro zacatek popises jak vypadas ?
#můj pán->: a potom si kleknes prede mne .......................to staci :)
#Já->můj pán: hmm, popis :-)
#Já->můj pán: nerada bych ti kazila představy, stejně už je máš, nebo ne? :-)
#můj pán->: nemam jak je muzu mit :(
Tak, vzájemné popisování přeskočíme a dostaneme se k jádru věci :-)
#můj pán->: boli te zada ?
#můj pán->: chces napravit ?
#můj pán->: to uz se mi asi nepodari vid :)
#můj pán->: :-D
#Já->můj pán: jedna z dalších nevýhod mé výbavy :-D
#můj pán->: takze mas velky kozy ?
#můj pán->: muzu sprosta slova vzrusuje mne to i ty kdyz jsi sprosta ;-)
#Já->můj pán: chytl se panáček :-)
#Já->můj pán: takže by se ti líbilo, kdybych sama sebe označovala za kurvičku, nebo za kurvu?
#můj pán->: ale jo
#můj pán->: proc ne
#můj pán->: jo jses nadrzena spinava cubka
#můj pán->: ano libilo
#Já->můj pán: takže se vám líbí když před vámi klečím jako čubka?
#můj pán->: ano ruce dej za zada a roztahuj si pulky od sebe kurvo
#Já->můj pán: ano, pane, roztahuju si pro vás prdel jak to jde
#můj pán->: prohlizim si novau cubku
#můj pán->: roztazene pulky kozy vystrcene dopredu
#můj pán->: miluju kdyz klecis prede mnou vzhlizis ke mne
#Já->můj pán: stáhnu ramena dozadu abych měla hezky přístupné kozy
#můj pán->: jo taham te za bradavky
#Já->můj pán: hezky mručím
#můj pán->: otevri pusu cubko vyplazni jazyk
#Já->můj pán: ao ane
#můj pán->: napis co jses ?
#Já->můj pán: vase kurvička na ošukání pane
#můj pán->: to je ono to presne jses ale dneska budes moje oralni devka rozumis ?
#Já->můj pán: ano pane, udělejte si prosím z mojí pusy další kundu
#můj pán->: olizuj koule cubko a ptaka taky pis jak by jsi mne kourila
#Já->můj pán: jednou rukou bych vam lehce masírovala koule
#můj pán->: jj pokracuj cubko
#Já->můj pán: druhou trochu stáhla kůžičku a olízla kapičku mrdky ze špičky
#můj pán->: jj
#Já->můj pán: pak zakroužila špičkou po uzdičce
#můj pán->: chytnu te za vlasy a natlacim curaka do krku
#Já->můj pán: až ke kořeni
#můj pán->: ano udelej mne pusou kurvo
#Já->můj pán: a zptáky ke kraji hlavičky
#Já->můj pán: tu bych obkroužila
#můj pán->: jo to je ono
#Já->můj pán: vzhlédla ke svému majitěli
#můj pán->: a
#Já->můj pán: "prosím pane, může vaše orální děvka vsunout do sebe váš nádherný nástroj? moc to potřebuje.."
#můj pán->: ano poradne ho polykej kurvo
#Já->můj pán: "děkuji", poslední slabiku polykám společně s vaším klackem
#můj pán->: jo
#Já->můj pán: snažím se polknout hluboko
#Já->můj pán: cítíte jak vás saju
#Já->můj pán: jazykem tlačím zesponu
#Já->můj pán: cítíte jak je horký
#můj pán->: jj hezky pokracuj drzim te pevne za hlavu narazim hluboko az nadoraz az po koule
#Já->můj pán: zkusím se přemoct a zasunu si vás hodně hluboko, zkusím polknout abyste cítil svaly jak vás masírují
#můj pán->: mrdam ti krk cubko
#můj pán->: davis se zveda se ti zaludek sliny ti tecou na kozy
#Já->můj pán: snažím se nedusit a jenom si přidržuju kozy abych s nimi nemlátila okolo
#můj pán->: jses kurva cubka na vymrdani krku kur cubko
#Já->můj pán: snažím se vám jít naproti to rytmu, ale sliny mi už tečou i po pradavkách
#můj pán->: cuka mi v curaku
#Já->můj pán: vydávám jediné zvuky které můžu a není pozant jestli je to prosba abyste přestal, nebo vyjádření slati že mi šukáte hubu
#můj pán->: vymrdam ti krk devko at rikas co chces
#Já->můj pán: cítím se jako podřadná kurva, ale je to vpořáídku, protože jsem vaše podřadná kurva
#Já->můj pán: a vy jste si našel čas a dal mi možnost vysloužit si vaší mrdku k ochutnání
#můj pán->: to jses feny taky vystrci prdel k osukani
#Já->můj pán: sotva se nadechnu, s plesknutím přitisknu svoje prsa mokrá od slin napodlahu a špulím na vás svojí prdel
#Já->můj pán: mám pořád pootveřené rty, celé mokré a staží dýchám
#Já->můj pán: v očích mám ale dychtiý pohled
#můj pán->: rukama ti roztahuju pulky od sebe silou
#Já->můj pán: chci abyste mě zlomil a opíchal mi dirku násilím
#můj pán->: cuka mi v curaku budu strikat
#Já->můj pán: abych pak nemohla dát nohy k sobě a požád vás cítila
#Já->můj pán: prosím, strčte to nejdřív do mě
#Já->můj pán: kurvička potřebuje být vastříkaná!
#Já->můj pán: snažím se jít boky naproti
#můj pán->: narvu ti ho dovnitr
#můj pán->: a strikam do tebe naplnim ti prdelni diru
#Já->můj pán: reflex mě nutí utéct, ale rukama se snažím držet zpátky
#můj pán->: strikam do tebe cubko
#Já->můj pán: užívám si vaše záškuby hluboko ve mě
#můj pán->: jses vazne dobra :)
#můj pán->: mooo c dobra cubi :)
#Já->můj pán: kurvičky musí být :-)
#Já->můj pán: (v reálu bych to asi nedala, ale tady mě to nutí :-D )
#můj pán->: jsem s tebou spokojeny
#můj pán->: jo rozumim je to tu lepsi
#Já->můj pán: :-)
#můj pán->: bylo to fajn dekuji ti za odstrik zase nekdy :)
#můj pán->: musim jit spat mej se hezky dobrou noc
#Já->můj pán: ráda jsem posloužila
#Já->můj pán: dobrou ;-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt