Jak si krátím čas

Nuda v práci/škole není pro mě nic co by se nedalo vyřešit. Obzvlášť, když je v okolí spousta povolných subíků.

Trocha vyslýchání a pak pár pro nadrženýho samečka.

#sameček->: ahoj
#sameček->: pamatuješ?
#Já->sameček: ahoj
#Já->sameček: jak bych mohla zapomenout :-)
#sameček->: jak se máš? co nového?
#sameček->: já nadržený :-)
#Já->sameček: to není nicnovho :-)
#sameček->: to mě moc těší, žes nezapomněla .-)
#sameček->: také nadržená? :-))
#sameček->: ale dlužíme si fotku, víš o tom? ;-)
#Já->sameček: ne, to už si nepamatuju :-)
#sameček->: a vyměníš? .-)
#Já->sameček: hmm, možnná za chvilku :-)
#sameček->: já si počkám :-)
#sameček->: a na co máš chuť .-)
#Já->sameček: a co tvoje nadrženost?
#sameček->: moc bych teď chtěl poslušně lízat :-)
#Já->sameček: to se podívejme :-) takže dneska jsi tu za poslušného?
#sameček->: copak někdy nejsem? :-)
#Já->sameček: tak co si pamatuju tak posledně si byl nahoře i ty :-)
#sameček->: to byl, ale teď mám chuť naopak být hračkou :-)
#sameček->: ale když mám chuť, zmučím Tě rád a bez diskuzí .-)
#Já->sameček: posledně tě z toho boleli koule... :-)
#sameček->: ;-)
#sameček->: to mám rád :-)
#Já->sameček: jsi si jistý že se mi chceš podvolit znovu?
#sameček->: ano, velmi jistý :-)
#Já->sameček: :-))
#Já->sameček: sám doma?
#sameček->: ano, a Ty?



#Já->sameček: v podstatě v práci
#Já->sameček: a na co bys měl chut?
#sameček->: mohu Ti poslat své? .-)
#Já->sameček: příběh, nebo plnění příkazů naživo? :-)
#sameček->: na lízání a strapon :-)
#sameček->: naživo .-)
#Já->sameček: hmm :-) a máš aspon nějakou hračku, která by mě zastoupila? :-))
#sameček->: robertka :-)
#Já->sameček: a už si ho v sobě měl?
#sameček->: měl :-)
#sameček->: máš tam moji fotku .-)
#Já->sameček: doufám že je uctivá a zamýšlená na potěšení tvé současné majitelky
#Já->sameček: jestli ne, můžeš zkusit poslat znovu
#Já->sameček: ještě jsem se na ní nepodívala
#Já->sameček: mám?
#sameček->: je pro Tebe samozřejmě
#sameček->: ano, podívej se, je to civilní fotka :-)
#sameček->: ncv
#Já->sameček: fešák :-)
#sameček->: oh, děkuji ;-)
#Já->sameček: takže, co máš na sobě? :-)
#sameček->: trenýrky, tričko
#Já->sameček: a jsi v pozoru? :-)
#sameček->: jsem :-)
#sameček->: prosím, budu moc hodný a poslušný :-)
#sameček->: :-)
#Já->sameček: nežadoň, to panička nemá ráda
#sameček->: a Ty máš teď sub nebo dom náladu?
#sameček->: nebudu žadonit, paní
#Já->sameček: mám chuť aby si kvůli mě dělal věci, ze kterých se budeš červenat
#Já->sameček: stačí to jako odpověd? :-)
#sameček->: mám si ho zasunout do prdelky? :-)
#Já->sameček: ještě vydrž :-) na to bude času dost
#Já->sameček: a ještě budeš prosit abychpřestala
#Já->sameček: kolik máme času?
#sameček->: máme hodně času, má paní ;-)
#Já->sameček: skvěle
#Já->sameček: takže... co máš doma krom robertka :-)
#sameček->: provázky, gel, obojek, vařečky, kolíčky, vosk
#Já->sameček: :-))
#Já->sameček: ok, takže obojek :-)
#Já->sameček: víš co se s ním dělá?
#sameček->: obojek nasazen, má paní
#sameček->: ncv
#Já->sameček: hezkej ocásek, umíš s ním zavrtět?
#sameček->: umím
#Já->sameček: tak na kolena, ruce za hlavu a hezky zamávej paničce na pozdrav
#sameček->: mávám, paní
#sameček->: ocásek se hezky pohupuje
#Já->sameček: nechybí mu nic?
#Já->sameček: stuhu nemáš
#sameček->: nemám :-(
#Já->sameček: takže bued muset stačit provázek
#sameček->: ano, nasadím si ho
#Já->sameček: a když už budeš tak nezapomeň na kuličky
#Já->sameček: chci abys je mě hezky naběhlý a citlivý
#sameček->: ty už pěkně nabíhají
#Já->sameček: na to co s nima mám v plánu
#Já->sameček: hotovo?
#sameček->: už je podvázaný
#Já->sameček: máš rád kolíčky?
#sameček->: moc ne
#sameček->: bolí hodně
#Já->sameček: takže na kuličky by si nesnesl?
#sameček->: snesl, ale na bradavkách moc bolí
#sameček->: mám přinést, paní?
#Já->sameček: tak si dej lehce na koule, tři kolíčky
#sameček->: hotovo
#Já->sameček: ted na čtyři a hezky se projdi
#Já->sameček: pak vystrč zadek k počítači, vyšpul dirku a pořádně zavrť
#Já->sameček: máš určitou dobu na to aby si shodil aspon jeden kolíček
#sameček->: prošel jsem se po pokoji, paní
#sameček->: teď budu špulit a vrťet se, dokud jeden kolíček nespadne
#Já->sameček: pořádně nohy od sebe
#Já->sameček: at ti koule pleskaj o nohy
#sameček->: pleskají
#sameček->: au, jeden sletěl
#Já->sameček: :-))
#Já->sameček: šikovnej
#Já->sameček: můžš sundat i ostatní
#sameček->: děkuji
#sameček->: au, to sundavání je nejhorší
#Já->sameček: ja vím ;-)
#sameček->: strháváš někdy?
#Já->sameček: to ne
#sameček->: a už jsi někdy musela utěšovat subíka od bolesti?
#Já->sameček: ale zkusila jsem povolit a znovu připnout
#sameček->: to taky dost bolí
#Já->sameček: :-)
#Já->sameček: utěšovat jsem nemusela, doufám že nebudeš první čokle!
#sameček->: nebudu, zvládnu dost :-)
#Já->sameček: dobrá...
#Já->sameček: pohon si ptáka, chci aby stál
#Já->sameček: jenom jednou rukou
#Já->sameček: druhou když nebudeš psát, budeš mít za zády
#sameček->: a s Tvou pomocí určitě zvládnu hodně
#sameček->: honím
#sameček->: cítím ty žíly, je úplně naběhlý
#Já->sameček: fajn, chci aby sis honil tak,že ruku podržíš na místě
#Já->sameček: a zbytek těla bude přirážet
#Já->sameček: dělej to dokud ti neřeknu dost
#sameček->: mmt
Chvilka pauzy, otázka kam šel v tom stavu, pokud teda v tom stavu vůbec byl.
#Já->sameček: kampak si musel?
#sameček->: telefon
#Já->sameček: nějaká holka?
#sameček->: ne, práce
#sameček->: už se zase honím, paní
#Já->sameček: šikovnej pejsek
#Já->sameček: máš gel?
#sameček->: je naběhlý krásně
#sameček->: ano, pro anální účely je přímo
#Já->sameček: nejdřív bych chtěla aby sis pohrál s hlavičkou
#Já->sameček: to taky zvládneš?
#sameček->: s hlavičkou?
#Já->sameček: ano, tvého kolíku ;-)
#sameček->: zvládnu
#Já->sameček: jenom budeš jezdi po hlavičce
#Já->sameček: žádný honění
#sameček->: ano
#Já->sameček: chělabych vidět jak se kroutíš
#Já->sameček: dost
#Já->sameček: máš ruku hodně od gelu?
#sameček->: kroutím se, má paní
#sameček->: ano, mám
#Já->sameček: vezmi ruku od gelu a hezky si promazej mezi půlkama
#Já->sameček: nevjížděj dovnitř
#Já->sameček: jenom pořádně okolí
#sameček->: ano, paní
#sameček->: mám gel na dírce a kolem
#Já->sameček: fajn, máš robertek u sebe?
#sameček->: mám ho u sebe
#Já->sameček: co chceš abych ti s ním provedla?
#sameček->: dala mi ho ocucat a pokouřit a pak vrazila do dírky
#Já->sameček: tak hezky popros aby sis s ním mohl ošukat pusu
#sameček->: prosím, má paní, dovolíte mi ošukat si pusu robertkem?
#Já->sameček: ?
#Já->sameček: tak málo myslíš že bude stačit?
#Já->sameček: zkus to znova a lépe
#sameček->: moc, prosím, paní, prosím Najd
#Já->sameček: a tentokrát to řekni hezky nahlas
#Já->sameček: můžeš mě oslovovat slečno Terko
#sameček->: poníženě prosím o svolení k ošukání mé tlamičky, paní
#sameček->: prosím, slečno Terko
#Já->sameček: vážně to tak moc chceš?
#Já->sameček: dobře, dej si ho hezky před sebe a jdi do něj
#sameček->: ano, slečno Terko, chci
#Já->sameček: ukaž jaká si kurvička
#sameček->: mám ho v tlamičce, slečno
#Já->sameček: a tvoje ručky zaměstnej připravováním toho, kam půjde za chvilku
#Já->sameček: hezky ho kuř,chci aby po něm tekly sliny
#sameček->: ano, slečno Terko
#sameček->: kouřím ho
#Já->sameček: a hezky vášnivě
#Já->sameček: chci aby ses na něj těšil
#Já->sameček: pohraj si jazykem
#Já->sameček: nenasytně ho do sebe dostaneš
#Já->sameček: co tvoje prdel, na kolik prstů je trénovaná?
#sameček->: olizuju ho, strkám si ho hluboko, mlskám u toho
#sameček->: na tři
#Já->sameček: tak je to správně čokle
#Já->sameček: tak ukaž jak se ti tam vejdou prstíky
#Já->sameček: postupně
#sameček->: jeden tam už je
#Já->sameček: ale opovaž se pustit toho uměláka z pusy
#Já->sameček: druhý z druhé ruky
#Já->sameček: chci aby sis hezky roztahoval půlky
#sameček->: to nebudu moci psát
#Já->sameček: stačí když jednou za pár minut koukneš na monitor
#Já->sameček: až budu chtít aby si dělal něco jiného napíšu
#sameček->: půlky roztaženy a začínám si dam strkat prsty
#Já->sameček: doufám že je tammáš co nejhloubš to jde
#Já->sameček: chci aby sis ted pořádně nageloval ruku a studeným gelem si vydatně protáhnul dirku
#Já->sameček: ted je totiž čas na to vzít to co máš v puse a dát na okraj
#sameček->: ano, mám na ruce dost gelu a prstím se
#Já->sameček: ted chci abys mi hezky nahlas (skutečně nahlas) řekl, slečno terko, prosím chci si pro vás vyplnit prdel
#sameček->: slečno Terko, prosím, chci si pro vás vyplnit prdel
#Já->sameček: tak se nabodni kurvičko
#Já->sameček: a nebud jemný
#Já->sameček: taky bych nebyla, na dva, maximálně na 3zásuny ať je v tobě až pookraj
#sameček->: auuuuauuuauuu
#Já->sameček: druhou si můžeš poplácat kuličky
#Já->sameček: (žijou ještě? nepotřebujuodvázat?)
#sameček->: ah, je tam, slečno Terko
#sameček->: žijou, ale jsou pořádně naběhlé, slečno
#Já->sameček: jsi šikovná čubka
#Já->sameček: nech si ho tam
#Já->sameček: a začni si ho honit
#Já->sameček: a druhou rukou se pleskej přes koule
#Já->sameček: musíš je zahřát
#sameček->: ach, ach
#sameček->: to bolí
#Já->sameček: dají se v tom kolíku zapnout vibrace?
#sameček->: nedají
#Já->sameček: nevadí
#Já->sameček: kuličky nech být
#Já->sameček: hezky vyšpul zadeček
#sameček->: au, to bolí, ty koule
#Já->sameček: opři se ramenama o zem
#Já->sameček: jednou si to dělej
#sameček->: špulím, slečno Terko
#Já->sameček: a druhou se píchej do svojí kurevský díry
#Já->sameček: chciaby si vzdychal
#Já->sameček: ale nez z toho jak si to honíš
#sameček->: auauau
#Já->sameček: ale jak do sebe tlačíš vetřelce
#Já->sameček: představ si že jsem za tebou
#sameček->: jsem vaše kurvička, slečno
#Já->sameček: znásilnuju ti prdel
#Já->sameček: a mezinohama tě držím aby si nemohl utéct
#Já->sameček: a honím tě
#Já->sameček: chci tě podojit
#sameček->: ano, slečno
#sameček->: jsem od vás šukaný a dojený
#sameček->: ach, bude se mi chtít stříkat
#Já->sameček: stříkej kurvičko
#Já->sameček: a opakuj u toho moje jméno...
#sameček->: stříkám
#sameček->: slečna Terka, slečna Terka
#sameček->: aaach
#Já->sameček: :-))
#Já->sameček: chci abys stříkal
#sameček->: už jsem vystříkaný
#sameček->: jsi dokonalá, děkuji
#Já->sameček: chtěla bych tě vidět s vyšpulenou prdelkou
#Já->sameček: škoda že nedošlo na dašlí hračky
Dobrou noc... ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt