Jak se pán měnil na čubičku

Bohužel přijdete o začátek, protože:
#Já->subík: promin, spadnul mi počítač
#Já->subík: musela jsem se znovu přihlásit
#Já->subík: psal si něco?
#subík->: ptal jsem se, jestli máš chutě na perverz :-))
#subík->: a co nového?
#Já->subík: chutě?
#Já->subík: hmm
#Já->subík: nového nic moc
#Já->subík: občas se vyskytne subík co by slíbil hory doly, ale skutek utek
#Já->subík: takže tak
#subík->: skutek utek, co tím myslíš?
#subík->: já jsem pro skutek :-)
#Já->subík: :-D
#Já->subík: ty si switch, ty se nepočítáš :-)
#subík->: proč se nepočítám? mně na skutek nechceš? :-))
#subík->:
#subík->: klidně budu subík, jestli chceš :-)
#Já->subík: ty si moc hodnej :-) já chci někoho nadrženýho, poslušnýho a na koho bych mohla být mrcha :-))
#subík->: moc hodnej?
#subík->: nadrženej jsem, poslušný taky a chci, abys na mě byla mrcha :-(
Jenom aby si nelitoval...

#Já->subík: když ja mam chut najist si tu nějakyho subika na delší zneužívání
#subík->: já hledám delší nźneužívání, Terko
#Já->subík: a nemyslim si, že by to byla tvoje parketa :-)
#subík->: byla by to moje parketa ;-)
#subík->: věř mi, že bych chtěl být dlouhodoběji zneužíván
#Já->subík: to by ale zásadně změnilo náš "vztah" :-)
#subík->: mně by to nevadilo
#Já->subík: jak dlouho si nestříkal? :-)
#subík->: naopak :-)
#subík->: dva dny
#subík->: chtěl bych být Tvůj subík na dlouhodobě prznění, Terko
#subík->: cítím se v té pozici mnohem přirozeněji
#Já->subík: to říkáš ted :-)
#subík->: ne, je to tak, věř mi
#subík->: Najd
#Já->subík: a jak dlouho to vydržíš?
#subík->: moc prosím, slečno Terko, budu poslušná čubička
#subík->: co jak dlouho vydržím?
#Já->subík: :-D vážně? jak moc to chceš?
#Já->subík: jak dlouho ti vydrží ta poslušnost
#subík->: moc, slečno, moc chci být Tvá čubička
#subík->: dlouho, velmi dlouho, slečno
#Já->subík: :-))
#Já->subík: kd jsi ted?
#subík->: kvasíííí Najd
#subík->: doma v Praze
#Já->subík: sám?
#subík->: ano
#subík->: zatím
#Já->subík: jak dlouho?
#subík->: jako dnes jak dlouho?
#Já->subík: ano, jak dlouho budeš
#subík->: to nevím, snad hodinu ještě, možná víc, nevím
#subík->: dovolíš mi, abych byl Tvůj subík, prosím? Najd
#subík->: to tykání tam nesedí, vím, rád budu klidně vykat :-)
#Já->subík: uvažuju o tom
#Já->subík: ale pak nebude cesty zpět
#subík->: já vím, slečno Terko, jsem s tím srozuměn
#Já->subík: a musím te varovat, občas jsem mrcha...
#subík->: a chci to tak
#subík->: v jakém smyslu?
#Já->subík: obcas mam chut aby subik trpěl jenom pro moje rozmary
#subík->: to zvládnu, slečno, souhlasím s tím
#subík->: budu pro Tebe trpět velmi rád, Terko
#Já->subík: :-))
#Já->subík: slečno Terko
#subík->: chci mít někoho, pro koho budu muset trpět, slečno Terko
#subík->: ještě za to budu děkovat, slečno Terko
#Já->subík: trpět?
#Já->subík: co si pod tím představuješ?
#subík->: ano, trpět, snášet rozmary, chutě
#subík->: bolest, perverzi, muset se podvolit
#subík->: poznat své hranice, muset je posouvat
#Já->subík: co si kdy dělal za věci které řadíš do pervrzně?
#subík->: piss, strapon, semeno, bisex, mučení varlat a penisu, vosk
#Já->subík: to všechno už máš za sebou?
#subík->: ano, už jsem okusil
#Já->subík: to je hodně zkušeností, nevím jestli jim dostojím
#subík->: tady nejde o mě, jen o Tvé chutě a rozmary
#Já->subík: :-))
#Já->subík: správná odpověd
#subík->: já se podřídím v tom, co budeme dělat a co se Ti bude líbit
#Já->subík: máš foťák?
#subík->: ano, jestli ho tedy najdu
#Já->subík: zatím ho nehledej
#subík->: dobře
#Já->subík: radši mi popiš jak by sis to představoval
#subík->: slečno Terko a Ty by ses mi ukázala na fotce?
#Já->subík: emaily?
#subík->: myslíš v reálu?
#Já->subík: zatím to nehrozí, to moc dobře víš
#subík->: ano, vím, slečno Terko
#subík->: emaily asi nejspíše, přeci jen, když se tu sejdeme oba najednou, to není tak časté
#subík->: mám i skype s webkou
#Já->subík: stojíš ted?
#subík->: penis mi stojí :-)
#Já->subík: a hraješ si s ním?
#subík->: ne, to nesmím bez dovolení
#Já->subík: to vím, takže sis s ním vůbec nehrál? nedotýkal jsi se ho?
#subík->: předtím, než jsme si povídali, tak ano
#subík->: je teď takový napůl
#Já->subík: nelžeš? :-)
#subík->: ne, Tobě nikdy
#Já->subík: dobře
#Já->subík: hrát si můžeš
#subík->: děkuju, slečno Terko
#Já->subík: nadrženej chlap = poslušná hračka
#subík->: ano, slečno Terko
#Já->subík: takže hraní je v pořádku, pokudneřeknu jinak
#subík->: rozumím
#Já->subík: ale na stříkání zapomeň
#subík->: ano, slečno Terko
#Já->subík: plus chci vědět pokaždé když s hraním skončíš
#subík->: ano, ohlásím to
#subík->: teď si s ním hraji, už je tvrdý
#Já->subík: :-))
#Já->subík: budu muset pryč, ale pošlu ti asi email
#Já->subík: vždycky je otevírej tak jak jsou poslány
#Já->subík: jasné?
#subík->: ano, slečno Terko
#subík->: Najd
#Já->subík: dobře, zkusím to, ale pokud budu zklamaná tak se budu hodně zlobit
#subík->: budu se moc snažit
#subík->: nechci Tě zklamat, slečno Terko
#subík->: chci být Tvá poslušná čubička
#Já->subík: kolik že máš času o samotě?
#subík->: teď?
#subík->: počítejte s půl hodinou až hodinou
#subík->: počítejme
#Já->subík: ano :-)
#subík->: kvasíííí
#Já->subík: tak máš pár zpráv na emailu
#Já->subík: jsem zvědavá, jestli budeš opravdu poslušná čubička jak o sobě tvrdíš
#subík->: budu, slečno Terko
#Já->subík: tak jsem zvědavá jak si poradíš
#Já->subík: zatím čubičko
#Já->subík: ty nevíš jak se rozloučit?
#subík->: krásný zbytek večera, slečno Terko
#subík->: Najd kyti
#Já->subík: musíš se ještě hodně učit:-)
#Já->subík: zatím :-))
No a tak jsem dostala další kousek do stáje.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt