Jak si to vyžehlit u paní - představa otroka

Tenhle sameček měl moc pěkný nástup, ale pak to pokazil když nesplnil úkoly a vůbec se neozval.
Abych nevypadala jako mrcha, chápu mnohem víc než ostatní, že reálnej život občas překazí plány, ale přece není problém se omluvit. No, asi to tak vidím jenom já... Nicméně subík byl po nějaké době na chatu a s prosíkem chtěl být u mých nohou. Normálně druhé šance nedávám, ale byla jsem v dobré náladě. Řekla jsem mu ať vymyslí jak mě uctít a ukázat mi, že stojí za druhou šanci. S tímhle přišel.



  1. fotka, kde budu mit sperma na jazyku a u toho budu drzet papir s vasim nickem
  2. fotka, kde bude bota postrikana od meho spermatu a u toho papir s vasim nickem
  3. fotka, kde si budu davat penis do sveho zadku a u toho budu drzet papir s vasim nickem
  4. fotka, kde bude vas papir s nickem a na ni muj penis. Tento papir bude postrikan od meho semene
  5. fotka, kde se dotknu jazykem sveho penisu a bude u toho papir s vasim nickem
  6. fotka, kde dam penis do sve boty a u toho bude papir s vasim nickem
  7. fotka, kde dam penis do sve ponozky a u toho bude papir s vasim nickem
  8. fotka, kde dam penis do kondomu  a u toho bude papir s vasim nickem
  9. fotka, kde si budu davat vystrikany kondom na jazyk a bude u toho papir s vasim nickem.
  10. fotka, kde dam penis do rulicky papiru, tak aby na konci vykukoval. Papir bude napsany vasim nickem.

V pripade, ze bude vybrana moznost, kde budu muset strikat, tak prosim o povoleni strikat.

Nuda (možná krom čísla 3). Tak jsem ho trochu zkorigovala, vysvětlila jsem, že u toho má trpět a ne to odbýt za 10 minut. Tak uvidíme jak to dopadne. O tom jak potěšit paní z mého pohledu snad příště ;-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt