Jak mě zaujmout...a jak to kolosálně zeslonit

#Svůdný dominant->: ahoj-sub??
#Já->Svůdný dominant: ahoj-ne
#Svůdný dominant->: dominantní a zadaná??
#Já->Svůdný dominant: tak ze tříčtvrtin pravdivé
#Svůdný dominant->: schází Ti doma sex,dle Tvého chtíče?
#Svůdný dominant->: uhodil jsem na hlavičku??
#Já->Svůdný dominant: to ani ne :-)
#Svůdný dominant->: jsi doma,nebo v práci??
#Já->Svůdný dominant: dejme tomu že v práci
#Svůdný dominant->: sama v té práci??
#Já->Svůdný dominant: skoro
#Svůdný dominant->: v sukni??
#Já->Svůdný dominant: to ne
#Svůdný dominant->: sedíš za stolem a není na Tebe vidět??
#Já->Svůdný dominant: o kdyby jo? :-)
#Svůdný dominant->: rozepni si zip u kalhot
#Já->Svůdný dominant: nejsem si jistá, jestli sis dobře přečetl mojí první odpověd tobě :-))
#Svůdný dominant->: dobře jsem si ji přečetl.....Vím,že nejsi sub,ale toto neznamená,že jsi poslušná subinečka...I Tvé dominanci dáme prostor
#Já->Svůdný dominant: :-)
#Svůdný dominant->: žádám ale psané slovo....smailům nějak nerozumím..Rozepla?
#Já->Svůdný dominant: ok

Nevím čím to, ale tenhle přístup mě nějak chytnul. No tak co, zkusíme jaké je to být v té pasivnější roli :-)


#Já->Svůdný dominant: ano, rozepla
#Svůdný dominant->: olízni si rty..a jemně kousni
#Svůdný dominant->: jakou máš barvu sp.prádla? dole???
#Já->Svůdný dominant: jako na fotku :-)
#Svůdný dominant->: to asi nebylo pro mne.....
#Já->Svůdný dominant: bylo
#Já->Svůdný dominant: kousnutí do rtu jako bývá na fotkách
#Svůdný dominant->: pomalu zajížděj rukou mezi nohy a dotkni se přes kalhotky své kundičky...Od shora až k prdelce..až pojedeš rukou nazpět,tlak zesílíš.
#Já->Svůdný dominant: levá ruka plní příkaz...
#Svůdný dominant->: uděláš to několikrát přes prádlo..pokoušíš se víc tlačit..Odhrn nyní proužek kalhotek a jedním prstíkem polaskej otvor kundičky..jemně...pomalu
#Svůdný dominant->: dotkni se poštěváčka a zakroužíš na něm...pánví jdi naproti prstíku
#Já->Svůdný dominant: vrtím se tu na zidli...
#Svůdný dominant->: ukazováček zastrčíš co nejhlouběji a dotýkáš se stěn..Palcem tlačíš na poštěváčka..Zmáčkni silně prsa..jaké máš číslo poprsí??
#Svůdný dominant->: svlékni si kalhoty a zůstan v kalhotkách
#Já->Svůdný dominant: velikost vymazána,ale můžu použít jenom jednu ruku, druhou mám na myši, kdyby někdo přišel...
#Já->Svůdný dominant: s kalhoty to nepůjde
#Svůdný dominant->: wow--takové poprsí mne rajcuje....co zvolíš,když je větší ?? Dosed na koni,či na 4??
#Svůdný dominant->: projížděj kundičku třemi prsty..roztáhni je v sobě a začni se rychleji prstit....
#Já->Svůdný dominant: jak moc větší? :-)
#Svůdný dominant->: chceš ho vidět??
#Já->Svůdný dominant: chceš se pochlubit? :-)
#Svůdný dominant->: ty se poté také pochlubíš??
#Já->Svůdný dominant: ne, jsem paranoidní stydlivka od přírody :-)
#Svůdný dominant->: napiš meil--
#Já->Svůdný dominant: email vymazán
#Já->Svůdný dominant: budeš fotit ted?
#Svůdný dominant->: ted nemá důvod stát..
#Svůdný dominant->: odesláno a čekám od Tebe---od stydlivky...ihned smažu
#Já->Svůdný dominant: :-(
#Svůdný dominant->: nelíbí,či se stydíš poslat sebe??
#Já->Svůdný dominant: za sebe neposílám...
#Svůdný dominant->: sedla bys,nebo šla na 4?? či do pusinky??
#Já->Svůdný dominant: nemám k čemu porovnat velikost, ale v pusince by se mu líbilo :-)
#Svůdný dominant->: když žena umí,tak se líbí a rád dávám 69...a umím lízat dobře
#Já->Svůdný dominant: to já radši bud tak nebo tak
#Svůdný dominant->: chápu..chceš se sousdředit na svůj narůstající chtíč, na vrnění v kundičce..na bradavky jak stoupají...a jdeš mi kundou naproti jazyku,který zrychluje lízání........zpomaluje,vsaje poštěváka..a přitom prstí
#Já->Svůdný dominant: a nemoct s tím nic udělat...
#Svůdný dominant->: ano--nebudeš smět vůbec nic..rajcuje tě to?? kolik ti je let???
#Já->Svůdný dominant: 25....
#Svůdný dominant->: a při prstění kundičky , občas zajedu prstem do zadečku..Tvá štáva teče všude , tak přístup do zadečku bude volný
#Svůdný dominant->: výška a váha??????
Tady trochu přeskočíme, žeano...
#Já->Svůdný dominant: moje temnější stránka je definitivně přítulná :-)
#Svůdný dominant->: olízni si prsty, palec a ukazováček....paleček strč do kundičky a ukazovák do zadečku..stiskni blánu mezi a souměrně se začni prstit
#Já->Svůdný dominant: ukazováček asi nezvládnu
#Já->Svůdný dominant: nemám tu gel...
#Svůdný dominant->: zvládneš----namoč ho kundí štávičkou
#Svůdný dominant->: budeš tedy poslušná??? trošku změna ??
#Já->Svůdný dominant: no, trochu :-)
#Svůdný dominant->: špatná odpověd!!
#Já->Svůdný dominant: ano pane, zkusím být poslušná...
#Svůdný dominant->: jak moc se můžeš v práci prstit?? Pokud jsi v práci...
#Svůdný dominant->: prosím? proč jsi tak drzá?? Nevíš co sama vyžaduješ?
#Já->Svůdný dominant: na 2 prsty, moc ne, hrát jo, ale pořádně opíchat ne
#Svůdný dominant->: ale ty potřebuješ pořádně si omrdat tu svou nadrženou kundu....
#Já->Svůdný dominant: omlouvám se
#Svůdný dominant->: máš chtíč tu svou díru omrdat??
A ani jsem nelhala, to ty sprostý slova. V mých kalhotkách byste mohli utopit kotě...
#Já->Svůdný dominant: ano pane, moc bych chtěla být vyplněná
#Svůdný dominant->: v kolik hodin jdeš domů,nebo na místo,kde se můžeš vyplnit prsty a mrdat díry dle potřeby?
#Svůdný dominant->: odkud jsi????
#Já->Svůdný dominant: můžu si na chvliku odskočit na záchod
#Já->Svůdný dominant: kde vymazáno...
#Svůdný dominant->: napiš Pánovi tel číslo a zavolám ti děvko...odejdeš na záchod a vyprstíš se!! jestli nechceš poslat číslo,napíši ti já a zavoláš ty mne skrytým číslem
NE! Ne, ne, ne a ještě jednou ne. Ne. (To bylo 7x ne.)
Co sis proboha myslel? Tohle se nedělá. Pokud to tak chceš, tak dáš vědět předem, tohle prostě není v pohodě...
#Já->Svůdný dominant: :-(
#Svůdný dominant->: číslo....
#Svůdný dominant->: neboj se.....
#Já->Svůdný dominant: tímhle směrem nevím
#Svůdný dominant->: neměj obavy..Jsem ženatý muž a sám nechci problém,takže: sms ti psát nebudu,volat nebudu...pokud se tady nepotkáme a nedomluvíme se zde...
#Svůdný dominant->: a nyní tvé vyprstění bude o dost lepší..když budeš poslouchat a přitom se mrdat
#Já->Svůdný dominant: :-[
#Svůdný dominant->: číslo....
#Já->Svůdný dominant: promin, ale to asi nedam
#Svůdný dominant->: dáme to..spolu....
Nadržená a rozmrzelá :-/
Konec.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt